• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    In een half jaar wil ik 1x op de computer, begint dat verwende nest meteen te zeiken. Zoek het dan maar lekker uit --'


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mijn kat is echt een bangeschijter.... Het konijn zit binnen gewoon wat rond te huppelen en ze doet al meteen heel schrikachtig.


    Stenenlikker

    Dawnguard schreef:
    Mijn kat is echt een bangeschijter.... Het konijn zit binnen gewoon wat rond te huppelen en ze doet al meteen heel schrikachtig.


    Wie is er schichtig, de kat of het konijn? :')

    Trees schreef:
    (...)

    Wie is er schichtig, de kat of het konijn? :')


    De kat, het konijn vind alles alleen maar interessant x'D


    Stenenlikker

    Ik krijg echt steeds meer het gevoel dat mijn ma me steeds minder belangrijk gaat vinden, in vergelijking met der vriend..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dawnguard schreef:
    (...)

    De kat, het konijn vind alles alleen maar interessant x'D


    Dat klinkt echt heel erg als mijn hond en cavia. Als de cavia iets te dichtbij komt als hij los door de woonkamer loopt, verstopt de hond zich achter een tafel. Rare beesten. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik moest zojuist een stukje songtekst dat aansluit op de roman die ik heb gelezen voor Nederlands opzoeken. Ik besloot gewoon een van mijn favoriete liedjes te kiezen die ongeveer het zelfde onderwerp had (ik was lui). Maar toen ik de songtekst ging vertalen bleek het perfect te passen. Wauw, nu ik mij zo heb verdiept in de lyrics vind ik het een nog mooier liedje (: Het rijmt niet, de vertaling, maar daar gaat het ook niet om haha.

    Nee, ik wil hier niet alweer doorheen, niet nog eens...


    Your make-up is terrible

    So much to do but just dicking around again.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    krijg andere medicatie want ik ben een wrak !!!

    Mijn haar is zo awesome, althans, dat vind ik c;


    26 - 02 - '16

    Heel fijn school, dat jullie het niet aangegeven hebben dat de lecture verplicht was (cat) Alsof ik niet al genoeg stress had.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 17:18 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    This day just couldn't get any shittier.


    kindness is never a burden.

    En dan komt er weer een idee op om een verhaal te schrijven. Maar ik heb nog twee verhalen waar nog aan gewerkt moet worden, maar deze wil ik ook graag schrijven. Zo lastig!


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!