• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vandaag was best wel een leuke dag. Ik heb meer van dit soort vrije dagen nodig, waarbij onze enige zorg de keuze tussen chocolade- of aardbeienmilkshake is is.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik lig al een kwartier te janken :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben moe van al die stress.


    16 - 09 - '17

    Mimimi ik denk dat mijn commissies best leuk zijn leuke mensen en zo. Blij blij blij. Hou dit gevoel vast.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Blijft grappig


    [ bericht aangepast op 5 okt 2015 - 23:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe moe kun je zijn als je droomt dat je middenin een winkel in slaap valt omdat je moe bent :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    En weer een schietincident in Amerika. Dat is al de derde in een week toch? Hoera voor wapens *O*

    Heh, waar is mijn docent...?
    Ik vind dat leraren ook te laat briefjes moeten halen als ze te laat zijn (cat)


    Stenenlikker

    Dawnguard schreef:
    Heh, waar is mijn docent...?
    Ik vind dat leraren ook te laat briefjes moeten halen als ze te laat zijn (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    En toen vloog de kip weg. Zal mijn docent me geloven als ik uitleg dat ik daarom te laat was? :'D

    Ik moet gwn het eerste uur komen. Jeez, ik loop ook echt niet 2 hoofdstukken voor


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Auw auw auw auw etc.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Finn gaat nu terug :/
    I want to cry but I can't.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    Finn gaat nu terug :/
    I want to cry but I can't.
    Aaawh. Succes. :C


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Aaawh. Succes. :C


    Mam heeft me expres niet meegenomen, ik ben lekker thuis met Goofy. Dit is zo moeilijk, dank je Mitchell.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.