• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Daar had ik bijna weer mijn knie gebroken. Great, verschrikkelijke paniekaanval en hysterische huilsessie later - en mijn knie voelt nog steeds zo vreemd aan. Maar ik heb geen idee of er écht iets mis mee is, omdat ik dat door alles gewoon niet meer aankan voelen. Goddamnit, kut been.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Penoza schreef:
    (...)

    We hebben ervoor besloten dat we hem terugbrengen naar de vrouw waar hij vandaan komt, zodat zij hem de beste zorg kan geven die hij nodig heeft. Ze is het er zelf mee eens en wil ook niet dat wij met de kosten komen te zitten, want dit katje gaat dan meer geld kosten dan dat we hebben en zo.
    Het is een kut beslissing (dus aub geen negatieve reacties) en we zijn er kapot van. I just can't . . .


    Aw, sterkte.
    En netjes van die vrouw. Begrijp jullie keuze helemaal! Zou juist slecht zijn als je het katje houd terwijl je weet dat je het geld er niet voor hebt om voor alles te betalen, en dus niet optimaal voor kunt zorgen.
    Moeilijke maar goede beslissing. En mochten er wel negatieve reacties komen, dan lekker langs je heen laten gaan. Je maakt de juiste keuze, je moet namelijk altijd voor het dier kiezen en dat doe je nu.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Fuck fuck fuck. Wat moet ik nu doen?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Croco schreef:
    (...)

    Aw, sterkte.
    En netjes van die vrouw. Begrijp jullie keuze helemaal! Zou juist slecht zijn als je het katje houd terwijl je weet dat je het geld er niet voor hebt om voor alles te betalen, en dus niet optimaal voor kunt zorgen.
    Moeilijke maar goede beslissing. En mochten er wel negatieve reacties komen, dan lekker langs je heen laten gaan. Je maakt de juiste keuze, je moet namelijk altijd voor het dier kiezen en dat doe je nu.


    Ja, het is echt fijn dat die vrouw er geen probleem van maakt. Wij willen het beste voor de dieren en als we ze dat niet kunnen bieden dan is dat ook sneu. Goofy is gewoon kerngezond, maar Finn niet en dat kunnen we ons niet veroorloven :\
    Dank je voor je steun (flower)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    (...)

    Ja, het is echt fijn dat die vrouw er geen probleem van maakt. Wij willen het beste voor de dieren en als we ze dat niet kunnen bieden dan is dat ook sneu. Goofy is gewoon kerngezond, maar Finn niet en dat kunnen we ons niet veroorloven :\
    Dank je voor je steun (flower)


    Geen dank (:

    Internet houd me weg van mijn doel en dat is klote. Ik wil gewoon graag posten maar internet is soms zo afleidend!


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Antwoord nou, alsjeblieft. Misschien had ik beter niets kunnen zeggen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    I can't give you the love you deserve and I feel like it's not fair to carry on like this
    Waarom ben ik hieraan begonnen.. Dit kan alles verwoesten.

    Meep, waarom is afspreken voor Halloween zo lastig?


    kindness is never a burden.

    Sad. Sad. Sad. Sad.


    kindness is never a burden.

    Greedling schreef:
    Sad. Sad. Sad. Sad.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil niet vroeg slapen en vroeg opstaan. ;c


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik ben dat gezeik over die 'vluchtelingen' wel zó zat; op TV, in de krant en op de radio. Je kan er niet eens meer normaal naar kijken zonder dat er wat over wordt gezegd.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Vici schreef:
    Ik ben dat gezeik over die 'vluchtelingen' wel zó zat; op TV, in de krant en op de radio. Je kan er niet eens meer normaal naar kijken zonder dat er wat over wordt gezegd.


    Eindelijk nog iemand. Join the club.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat een gedoe, ik heb er hoofdpijn van gekregen.


    16 - 09 - '17

    ik tegen een jongen uit m'n klas: Fuck you
    Jongen uit m'n klas: Too


    You are my piece of paradise.