• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Go. Write. Lazy. Piece. Of. Shit.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Go. Write. Lazy. Piece. Of. Shit.


    kindness is never a burden.

    Altijd. Altijd tijdens huiswerk krijg ik kei veel inspiratie om te schrijven. Maar als ik dan uiteindelijk even een halfuurtje vrij maak, komt er niks uit mijn vingers. Screw you writersblock.

    Penoza schreef:
    (...)
    Gecondoleerd en sterkte... (flower)
    dankjewel (:

    "De chocolade is half gesmolten in Sirius' zak, maar dat is oké, want zo voelt Sirius zich ook." Mijn schrijfwerk van twee uur 's nachts is toch wel altijd het mooist. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wie verzint het om pas om 8 uur te gaan eten? Phoe.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Square schreef:
    "De chocolade is half gesmolten in Sirius' zak, maar dat is oké, want zo voelt Sirius zich ook." Mijn schrijfwerk van twee uur 's nachts is toch wel altijd het mooist. :W


    Inge, dat klonk vreselijk fout. :'D
    En ik moet ook weer schrijven. Dus prepare voor gespam op whatsapp, want ik kan niet kiezen. x)

    OTOFT: zou wel leuk zijn als je kon afspreken. Aangezien mijn moeder je al vaker heeft gesproken dan ik terwijl iedereen wil dat wíj vriendinnen worden. Dus wordt het natuurlijk wel tijd dat we mekaar leren kennen. :')

    &Jeetjemina wat is dit wennen! Ik kijk iedere keer weer over mijn eigen post heen doordat ik een andere username en profielfoto heb! x)

    [ bericht aangepast op 3 okt 2015 - 18:30 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ahhh ik houd van de geur van een vers opgemaakt bed. Helaas moet ik er zo van af komen, we gaan eten. Wanna be eating like this :Y)

    Trees schreef:
    Ahhh ik houd van de geur van een vers opgemaakt bed. Helaas moet ik er zo van af komen, we gaan eten. Wanna be eating like this :Y)


    JOSHDUN. Lees dat op de Judge manier.

    -

    Waarom kun je topics niet gewoon blokkeren? :/


    Caution first, always.

    Logisch dat als ik 'Wat?' zeg, jij antwoord met 'ja'.

    + Het zaaguurtje is begonnen, zeker.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2015 - 19:12 ]


    kindness is never a burden.

    Ik mis Lowlands echt vreselijk. En bier. :')


    Caution first, always.

    Juist ja, 56 van mijn Facebookvrienden gaan dus over een halfuur naar de fuif (en waarschijnlijk nog wel een heel stuk meer mensen die gewoon te lui zijn om dat aan te geven) en ik niet. Dit is gewoon erger dan liefdesverdriet. Cry

    [ bericht aangepast op 3 okt 2015 - 19:26 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Don't eat my cookies. Damn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ben ik de enige die haar eigen foto eerst helemaal geweldig vind, en hoe meer ik erna blijf kijken, hoe lelijker die wordt? :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Statham schreef:
    Ben ik de enige die haar eigen foto eerst helemaal geweldig vind, en hoe meer ik erna blijf kijken, hoe lelijker die wordt? :')


    Nopeee :')

    [ bericht aangepast op 3 okt 2015 - 19:42 ]