• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I want to know what love is,
    I want you to show me.


    26 - 02 - '16

    Needles schreef:
    Pfft, iedereen wilde zo graag luisteren naar de nineties en waar is iedereen? Nou, niet op de radio.


    Bij mij doet ie het nog steeds niet. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Keates schreef:
    (...)

    Bij mij doet ie het nog steeds niet. :c


    Sowwy ;c Ik weet niet hoe het kan. Doet je geluid het wel? 8D


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Sowwy ;c Ik weet niet hoe het kan. Doet je geluid het wel? 8D


    Ik ook niet. :/ en nope, helemaal niets doet het. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Moet ik nu ook nog een topic maken voor mn nieuwe username? Want ik heb daar geen inspiratie voor en weet niet of het nodig is haha


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Misfire schreef:
    Vuile hond. Er was me verteld dat je naar een drum and bass feest was ergens ver uit mijn buurt. Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik je vanuit de bus bij de kade zag staan, met je stomme petje en je baseballvest. Iedereen weet waarom je in de stad was, dus spaar me de smoesjes. Grappig dat je zo verontwaardigd was dat ik je negeerde op de boot. Bewijst weer hoe weinig inzicht je hebt in de dingen die je anderen aandoet, want zeg nou zelf, na alles, heb ik nog een reden om je stem te willen horen?
    Maar door mijn misvatting van de werking van alcohol heb je je zin weer gekregen. Ik blijf altijd door drinken tot ik me gelukkig voel, want zo makkelijk was dat in het begin. Maar er zijn niet genoeg flessen drank in de kroeg om me zo ver heen te krijgen dat ik niet intens ongelukkig word iedere keer dat ik je gezicht zie. Je blik als je naar andere meisjes kijkt, de blik die je mij altijd gaf. Maar ik ben ook goed in vies spelen. Deed vast pijn om me met hem te zien.
    Had verwacht dat je op dit punt het wel opgegeven zou hebben, maar je vindt het vast alleen maar leuk, concurrentie. Ik weet niet eens meer hoe het gebeurde. Je liep op me af, hield me vast en ik fluisterde: 'Nu staan we quitte.' En voor ik het wist zoenden we weer. Niet passioneel, niet romantisch, het was een hele verdrietige zoen op de een of andere manier. Alsof we naar iets verlangde wat er niet meer was, graaien in een lege zak chips. We probeerden wel even weer een stel te zijn, maar je wist ook hoe boos ik nog was. Je speelde Jenga met mijn humeur, kijken hoeveel blokken je kon pakken voor ik in elkaar zou storten.
    En dat gebeurde, terug op de boot, zonder duidelijke aanleiding. Iedereen zat erbij toen ik begon over je verneukte familie, die vieze vader van je, en dat jij precies als hem zou worden. Ik weet niet meer precies wat ik heb gezegd, maar de nasmaak van de gemene woorden proef ik nog steeds. Ik ging te ver, en ik kan er geen spijt van hebben, want ieder woord is ongetwijfeld waar geweest.
    Maar waarom heb ik dan zoveel moeite met loslaten? En jij mij? Je haat me vast en zeker, ik ga niet ontkennen dat ik niet altijd goed voor je ben geweest. Ik snap niet dat mijn lichaam nog geen afweermechanisme voor je heeft ontwikkeld, zoals het over mijn nek gaan boven de wc vanochtend om de drank uit me te krijgen. Ik snap echt niet waarom ik dit steeds doe.


    Wat vervelend, sterkte met dat rotgevoel ):


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik snap echt niet waarom niks werkte. Alles deed het thuis nog, ugh.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    This only makes me depressed


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    What the fuck zitten mijn ouders ineens zo vol met vooroordelen en racisme, Jezus zeg. Hoezo mag ik niet uit op een plaats die toevallig niet zo ver van een asielcentrum ligt en wat kan mij het nu schelen wat het beroep van de moeder van een vriend van een vriend van mijn vriend is, gewoon omdat die gast toevallig Albanees is? Dit gaat echt zo hard de kans vergroten dat ik binnenkort ontvoerd of verkracht word, echt helemaal. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Giraffe schreef:
    What the fuck zitten mijn ouders ineens zo vol met vooroordelen en racisme, Jezus zeg. Hoezo mag ik niet uit op een plaats die toevallig niet zo ver van een asielcentrum ligt


    Omdat het feitelijk zo is? Zet 100 jonge mannen bij elkaar, die de hele dag niets kunnen, dan zijn schijnbaar jonge vrouwen net iets interessanter.

    Verkracht wil je vast niet worden :"D

    -


    Sarah = ongewoon sexy

    dat nare gevoel wanneer je een personage al jarenlang 100% voelt maar dat het werkelijk op papier krijgen van dingen zoals hij ze zou denken gewoon bijna onmogelijk is WANT JE BENT HEM NIET

    HENDRIK JIJ KAKKERIGE, GAYE OETLUL SPREEK TOT MIJ. LEEN ME JE ZIEL. MIJN KIND.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    dat nare gevoel wanneer je een personage al jarenlang 100% voelt maar dat het werkelijk op papier krijgen van dingen zoals hij ze zou denken gewoon bijna onmogelijk is WANT JE BENT HEM NIET

    HENDRIK JIJ KAKKERIGE, GAYE OETLUL SPREEK TOT MIJ. LEEN ME JE ZIEL. MIJN KIND.


    Jip i worry


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mercator schreef:
    (...)

    Jip i worry

    ik heb inTENSE EMOTIES OVER DIT VERHAAL

    ik heb drIE ZINNEN GESCHREVEN AAN DIT VERHAAL


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    ik heb inTENSE EMOTIES OVER DIT VERHAAL

    ik heb drIE ZINNEN GESCHREVEN AAN DIT VERHAAL


    Ach snoezeltje


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Zijn er serieus mensen die om 3:59 sms'jes met daarin "'t Is bijna vier uur en ik ben wakker, man" sturen? >.>


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it