• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Homura schreef:
    Twee lijsten maken: een lijst met redenen om mezelf te haten en een met redenen om van mezelf te houden. Welke lijst is langer?
    ...
    Die tweede! ^-^ De eerste heeft er nu 9 en de tweede 13.


    Het is wel een goed idee om aan die eerste te gaan werken. Te beginnen bij minder lui zijn... Ugh.


    Dat is nou mooi om te horen (: Eigenlijk zou iedereen dat eens moeten doen.

    The Muppets serie kijken. I love it already. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zo zenuwachtig, maar kom op Marge, vandaag wordt een leuke dag


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Iemand die zich verveeld? Ik moet nog iemand hebben die mijn column voor NL kritisch doorleest :Y)

    We hebben afgesproken, maar doordat je onwijs kortaf deed op chat heb ik er eigenlijk helemaal geen zin in. Interesse scheen je er in ieder geval niet in te hebben en we hebben nu ook geen tijd afgesproken. Dus ik weet niet eens wanneer we zouden afspreken vandaag. En of het bij jou of bij mij zou zijn. Buh, not sure what to do. I didn't like your attitude, maar afgesproken is afgesproken? :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kun je ook niet eens over wat anders praten? Of iets aan mij vragen? Het blijft maar steeds over jouw dagelijks leven gaan. :/


    Ik wil een tuin vol egels

    werk tot vijf
    ik verdien wel ziek veel (voor mijn doen) but still

    Always só much fun when people ignore you.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Needles schreef:
    Pfft, iedereen wilde zo graag luisteren naar de nineties en waar is iedereen? Nou, niet op de radio.

    Yol zei het nog tegen me. Ik baal echt dat ik niet meer kan luisteren door mijn laptop/mobiel. :/


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    De hele dag in bed blijven en elk sociaal contact ontwijken was vandaag toch wel de beste keuze. Gelukkig zijn mijn moeder en Mitchell zo lief en begrijpend.


    Your make-up is terrible

    Ik wil schrijveeeen :c

    Geen 40 km maar 22 km gelopen toch trots op mezelf!


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Nou, dat was een geweldige confidence boost. Bah. Ik dacht dat het idee dat ik er iemand heel erg mee geholpen heb wel iets zou uithalen, maar nop. Voel me alleen maar kut. Geweldig.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Steven Universe kan dit niet fixen. Ik voel me nog steeds afschuwelijk.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik had ook nooit verwacht dat je het zou begrijpen.


    Your make-up is terrible