• Ik zit met een probleempje. Zelf ben, laten we zeggen iets vollerslank, hier heb ik niet echt veel problemen mee, er mag best wat vanaf, maar ik zit er niet mee of zo. Waar ik wel mee zit, is dat ik mijn borsten veels te klein vind voor mijn lichaam. Ook vind ik de vorm absoluut niet mooi, ze hangen echt heel erg. Ik word hier heel erg onzeker van, met name bij mijn vriend ben ik hier erg onzeker over. Hij zegt dat hij ze wel oke vindt. Nah, dat klinkt al lekker overtuigend, maar toch merk ik gewoon aan hem dat hij ze ook niet mooi vindt, wat mij dus nog onzekerder maakt. Hierdoor kan ik niet volop genieten van, bijvoorbeeld, seks. En even ter verduidelijking: Ik zal nooit veranderen voor iemand anders, maar dit soort dingen met mijn vriend halen mijn zelfvertrouwen naar beneden, dat is meer de reden waarom ik erover nadenk. (:

    Nou was ik dus vandaag met mijn moeder in de stad, want ik had nieuwe bh's nodig. Zijn we naar de lingeriezaak gegaan en werd ik heel goed geholpen, daar niet van. Maar het zoeken naar een bh was gewoon ontzettend moeilijk, niet qua maat, want ik heb best een gangbare maat, maar qua pasvorm. Waar het aan de buitenkant van de bh (dus bij de oksel zeg maar) te klein was, was het aan de kant van de decolloté veels te groot. Dit stoorde mij best wel en dit heb ik tegen mijn moeder gezegd, waarna zij aankwam met borstimplantaten (ook zij vond dat ze best aan de kleine kant waren en de vorm ook niet helemaal tof was). Ik was best verbaasd dat ze hierover begon, ik had nooit gedacht dat zij zoiets goed zou vinden. Zelf had ik er wel eens aan gedacht, maar nooit echt serieus. Maar nu begin ik er wel serieus over te denken om over een paar jaar zo'n ingreep te laten doen. Wel hele kleine, dat alles er gewoon iets beter en dat er een paar grammetjes meer aanzit.
    Zo'n ingreep is natuurlijk niet niks en kost ook best veel. Dus ik weet het allemaal niet zo goed. Wat vinden jullie nou van een borstvergroting?

    [ bericht aangepast op 3 okt 2015 - 18:44 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Blaeu schreef:
    I'm all for loving who you are and accepting your "flaws", maar ik kan me goed voorstellen dat je zoiets serieus overweegt. Ik heb verder absoluut geen verstand van implantaten en dergelijke, maar als het permanent is zou ik wel zeker maken dat je het echt echt echt wilt, ook op lange termijn. Wie weet zie je jezelf over een paar jaar heel anders en lukt het je om jezelf te accepteren of vind je het zelfs mooi.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."