• Hoi!

    Mijn naam is Emma (cool), en ik weet dat deze naam al een jaar of 10 in de top 3 staat van populairste namen om aan je kind te geven bij de geboorte. Er lopen nu dus heel wat kinderen op de basisscholen rond met dezelfde naam als ik.

    Ik zocht net een grafiek op, van hoe die populairiteit de laatste twee decennia eigenlijk was.

    Klik op de link!!!

    Nou, dat die populariteit de laatste jaren is gestegen lijkt me duidelijk, haha.

    Hoe zit het met jouw naam?? Je kunt zoeken naar jouw naam in de zoekbalk op de pagina waar ik net naar linkte.

    Mercator schreef:
    Jaaa het Meertensinstituut, ik hou daarvan. Je kunt ook kijken hoeveel mensen ver zijn mrt jouw achternaam.

    Inderdaad :3

    Ontopic:

    Andrea
    Meer mensen dan ik verwachtte eigenlijk, vooral omdat ik echt nooit een Andrea tegenkom.


    I am an idiot, I move.

    Sphericity schreef:
    (...)
    Inderdaad :3

    Ontopic:

    Andrea
    Meer mensen dan ik verwachtte eigenlijk, vooral omdat ik echt nooit een Andrea tegenkom.

    Ik heb naast jou nog een vriendin die zo heet (wbw)

    Bij mij zit er nogal een schommeleffect in.:'D

    http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/Jarne

    [ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 11:21 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Blijkbaar is de populariteit van Jip sterk omhooggegaan. Zeker dit jaar kruipen er een heleboel in luiers gewikkelde Jipjes rond. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ze herkennen mijn naam niet eens terwijl Sterre de laatste tijd juist best populair is volgens mij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Tsja. Ze kennen 'Livia' niet. :c


    I don't think you quite understand, honey

    Ik kan zowel Livia als Sterre gewoon vinden


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Veerle klimt toch slow but steady met een paar kleine uithalen. Niet gek populair maar wel steeds meer. Ik heb eigenlijk nog nooit een naamgenootje ontmoet maar veel kennissen kennen vaak nog wel een Veerle. Ik denk dat het toch wat meer jongere meisjes zullen zijn.


    The truth is out there.

    Felicia

    De populariteit lag zo te zien het hoogst rond de periode waarin ik geboren ben. Nu is het opnieuw een beetje afgenomen ;)


    What would Emma do?

    Mercator schreef:
    Ik kan zowel Livia als Sterre gewoon vinden

    Ik nu ook, daarjuist lukte het niet xc


    I don't think you quite understand, honey

    Haha. Heel populair de laatste tijd :'D
    Klik


    "No one can hate you with more intensity than someone who used to love you." - Cupido ||| [Nieuw Account]

    In 1981 en 1982 had mijn naam echt een piek, maar daarna liep het weer even hard af. Marlies


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Toch grappig dat sommige namen best zeldzaam blijken te zijn en ik er alsnog twee van ken ofzo, haha.

    En hier is dan mijn ding. (;


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mercator schreef:
    Ik kan zowel Livia als Sterre gewoon vinden

    Ik dacht net ook , maar dan kwam er toch weer Stella te staan.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 13:53 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Je kan het ook opzoeken voor achternaam, dat is ook grappig.
    Er waren in 2007 78 mensen met dezelfde achternaam als ik, dat is niet zoveel.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one