• Hoi!

    Mijn naam is Emma (cool), en ik weet dat deze naam al een jaar of 10 in de top 3 staat van populairste namen om aan je kind te geven bij de geboorte. Er lopen nu dus heel wat kinderen op de basisscholen rond met dezelfde naam als ik.

    Ik zocht net een grafiek op, van hoe die populairiteit de laatste twee decennia eigenlijk was.

    Klik op de link!!!

    Nou, dat die populariteit de laatste jaren is gestegen lijkt me duidelijk, haha.

    Hoe zit het met jouw naam?? Je kunt zoeken naar jouw naam in de zoekbalk op de pagina waar ik net naar linkte.

    Mijn naam is wel enorm bekend; Naomi. Maar ook mijn naam is nu aan het afnemen :'D

    Ohja fun fact: mijn broer heet Jaymie en ze kunnen geen enkele meting van zijn naam vinden c'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    Dit plaatje is ook wel van toepassing, denk ik.


    26 - 02 - '16

    Philip schreef:
    Mijn naam is wel enorm bekend; Naomi. Maar ook mijn naam is nu aan het afnemen :'D

    Ohja fun fact: mijn broer heet Jaymie en ze kunnen geen enkele meting van zijn naam vinden c'x

    Dit jaar heb ik een achternichtje gekregen met de naam Naomi! Er werd getwijfeld tussen Naomi en Eva (mijn naam dus), maar uiteindelijk werd het dus Naomi, omdat de man van mijn nicht dat beter bij de achternaam vond passen, haha. (;


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Perdition schreef:



    Dit plaatje is ook wel van toepassing, denk ik.

    Altijd Nienke. ;-;


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bianca had een duidelijk piek in 1973 met 2044 geboortes.. Misschien dat er op dat moment een bekende zangeres of zo die naam had. :') Sindsdien alleen afgenomen. Ik ben blij dat mijn naam niet zo veel voorkomend, maar ook niet heel zeldzaam is. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Homura schreef:
    (...)
    Correctie: je naam is mega-uniek. Jijzelf bent hartstikke standaard. (cat) - Just joking of course, you're specialler than special!!! ;3


    well thanks Eev. Ik geloof graag dat ik uniek ben haha :Y)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Perdition schreef:
    Te weinig gegevens, wat een verrassing.


    Als je mijn spelling neemt, kom je wel op statistieken uit. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hahahah ging eens voor de grap kijken bij de naam Zayn. Bijna niemand maar in 2010 stijgt ie ineens mega hard haha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Perdition schreef:



    Dit plaatje is ook wel van toepassing, denk ik.


    Dit is zo herkenbaar voor mij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Perdition schreef:



    Dit plaatje is ook wel van toepassing, denk ik.

    Maar vonden jullie dat dan echt vervelend? Ik zou denk ik wel een beetje trots zijn geweest ofzo, haha.
    En mijn naamlabel was helemaal niet leuk! Ik had er geen leuk diertje zoals een eekhoorn of konijn bij, maar een stom hoofd van een meisje... (cat) (dat dan volgens mij wel net op de simpele versie van mij leek, haha)

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 21:53 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Perdition schreef:



    Dit plaatje is ook wel van toepassing, denk ik.

    Die van mij was zelden verkrijgbaar, dat die vaak al op was ;-;


    Tijd voor koffie.

    Homura schreef:
    (...)
    Maar vonden jullie dat dan echt vervelend? Ik zou denk ik wel een beetje trots zijn geweest ofzo, haha.
    En mijn naamlabel was helemaal niet leuk! Ik had er geen leuk diertje zoals een eekhoorn of konijn bij, maar een stom hoofd van een meisje... (cat) (dat dan volgens mij wel net op de simpele versie van mij leek, haha)


    Ik vond het vroeger verschrikkelijk. Helemaal omdat mijn zus (ze heet Naomi) echt alles met haar naam had. Een pen, sleutelhanger, een bordje, of noem maar op. En ik ben nog nooit iets met mijn naam tegen gekomen.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 11:02 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Perdition schreef:



    Dit plaatje is ook wel van toepassing, denk ik.


    Jaaaaa, omg. Altijd Lea of Léa of whatever, maar never nooit Leah. Hässlich.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gayle schreef:
    (...)

    Ik vond het vroeger verschrikkelijk. Helemaal omdat mijn zus (ze heet Naomi) echt alles met haar naam had. Een pen, sleutelhanger, een bordje, of noem maar op. En ik ben nog nooit iets met mijn naam tegen gekomen.


    Jouw zus en ik zijn naamgenoten (A)! en omg. Ik moet toegeven dat ik eigenlijk nooit wat van mijn naam vond op sleutelhangers enzo. Het was meestal Nicole enzo.. Althans in mijn buurt. Ik heb dat altijd jammer gevonden D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Gayle schreef:
    (...)

    Ik vond het vroeger verschrikkelijk. Helemaal omdat mijn zus (ze heet Naomi) echt alles met haar naam had. Een pen, sleutelhanger, een bordje, of noem maar op. En ik ben nog nooit iets met mijn naam tegen gekomen.


    Ik herken dat probleem :Y) niet dat er van mijn naam sleutelhangers ofzo zijn, maar ik kan wel een trilogie lezen waarvan de hoofdpersoon dezelfde naam heeft. M'n zusje (Fjilka) kan helemaal niks vinden hehehe

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 22:09 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly