• Hoi!

    Mijn naam is Emma (cool), en ik weet dat deze naam al een jaar of 10 in de top 3 staat van populairste namen om aan je kind te geven bij de geboorte. Er lopen nu dus heel wat kinderen op de basisscholen rond met dezelfde naam als ik.

    Ik zocht net een grafiek op, van hoe die populairiteit de laatste twee decennia eigenlijk was.

    Klik op de link!!!

    Nou, dat die populariteit de laatste jaren is gestegen lijkt me duidelijk, haha.

    Hoe zit het met jouw naam?? Je kunt zoeken naar jouw naam in de zoekbalk op de pagina waar ik net naar linkte.

    AmazingDan schreef:
    In 1980 was Tamara schijnbaar heel populair, toen nam het weer af. :'D

    11319 maar in 2014? Ik dacht dat ik er echt enorm veel ken, oeps.

    In 1980 waren het er 603. In 2014 zijn er nauwelijks Tamara's geboren.

    Die 11319 is een totaal van hoeveel mensen met die naam geboren zijn in al die jaren, denk ik.

    Mijn officiële naam is zo totaal onpopulair dat er geen grafiek van populariteit is. Vinden ze het dan gek dat ik mijn naam afkort?

    Andria schreef:
    Mijn officiële naam is zo totaal onpopulair dat er geen grafiek van populariteit is. Vinden ze het dan gek dat ik mijn naam afkort?


    Wat is je officiële naam, als ik vragen mag? c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wiarda schreef:
    Blijkbaar is de populariteit van Jip sterk omhooggegaan. Zeker dit jaar kruipen er een heleboel in luiers gewikkelde Jipjes rond. :'D

    Kan volgens mij ook komen omdat het een uniseks naam is. Dan heb je extra kansen. (;

    Sofie heeft een stijgende lijn der laatste jaar, zag ik. (Ik zit op mijn mobiel, dus kan het niet zo makkelijk posten.


    Deep inside, I've never felt alive

    Margot is niet reuze populair en het daalt enorm. Maar ik vind het leuk om te zien dat er ook al Margot's waren in de jaren dertig enzo. Ik hou zelf wel van ee unieke naam dus ik ben er wel content mee. Mijn achternaam is nog zeldzamer, daar waren er in 2007 maar 40 van. Dat is een heel minieme stijging: In 1947 waren het er 32. Dus ik ben mega-uniek. Conclusie.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Hehe, mijn naam is Sophie. Nogal populair de afgelopen jaren, haha.


    Tijd voor koffie.

    Vroeger niet eens bekend, daarna iets bekender en nu daalt het weer.


    -

    Er zijn nog best wat Annemarije's, dacht ik zo. (krul) Annemarije


    Pretty is just a pretty word.

    Waar kan je je achternaam checken?


    Pretty is just a pretty word.

    linkje achternamen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mijn naam is ook niet al te bekend, maar dat was te voorspellen. Wel 43 meisjes/vrouwen en minder dan 5 mannen dragen mijn naam, en dan ook nog eens met verschillende schrijfwijzes. (Dore/Doré/Dorè)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Evelien is niet al te populair meer deze jaren. Dat dacht ik wel, want alle naamgenoten die ik tegenkom zijn mijn leeftijd of ouder (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Te weinig gegevens :Y)


    Kan wel zien waar ze vandaan kome


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Mercator schreef:
    Margot is niet reuze populair en het daalt enorm. Maar ik vind het leuk om te zien dat er ook al Margot's waren in de jaren dertig enzo. Ik hou zelf wel van ee unieke naam dus ik ben er wel content mee. Mijn achternaam is nog zeldzamer, daar waren er in 2007 maar 40 van. Dat is een heel minieme stijging: In 1947 waren het er 32. Dus ik ben mega-uniek. Conclusie.

    Correctie: je naam is mega-uniek. Jijzelf bent hartstikke standaard. (cat) - Just joking of course, you're specialler than special!!! ;3

    [ bericht aangepast op 5 okt 2015 - 17:01 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ledecky schreef:
    (...)

    Hahaha. Die 'hele' klinkt alsof je verwacht dat er ook halve Tesla's rondlopen. :'D


    Haha, niet letterlijk. Meer in de zin van dat ik niet verwacht had dat het er minder zouden zijn. :Y)


    Medb - Pronouced as [me-èv]