• Het is 2150 en de aarde word steeds minder leefbaar, door onder andere luchtvervuiling en overbevolking. Dus als wetenschappers een manier ontdekken om terug in de tijd te reizen, word er aan de mensen voor gesteld om terug te reizen. Iedereen die wil mag terug reizen, mits zij aan een paar voorwaarden voldoen. Leven in 2150 wordt steeds moeilijker en aangezien er mooie verhalen worden verteld over Terra Nova, besluit weer een groep mensen om terug in de tijd te reizen.

    Maar eenmaal terug in de tijd, staan hen wel een paar verassingen op te wachten. Namelijk dinosaurussen die niet bepaald vriendelijk zijn en een rebellengroep die het niet zo heeft op de mensen die in Terra Nova wonen.


    Wat mensen van 2150 over Terra Nova weten

    Het is algemeen bekend dat Terra Nova een plaats is in Amerika, maar dan in het Amerika van 85 miljoen jaar geleden. Er gaan geruchten dat er een echt dorp of stad al is opgebouwd en dat er verschillende faciliteiten zijn. Ook is bekend dat de mensen van Terra Nova te maken hebben met dinosauriërs aangezien die toen leefden.


    Voorwaarden om naar Terra Nova te reizen

    1. Je moet 18 jaar of ouder zijn
    2. Je moet niet veroordeeld zijn
    3. Van aanklachten moet je zijn vrij gesproken
    4. Als je minderjarig bent moet je samen met je ouder(s)/verzorger(s) mee verhuizen, indien zij besluiten om in Terra Nova te gaan wonen
    5. Je moet jezelf kunnen redden in en rondom Terra Nova

    Faciliteiten in Terra Nova



    Beroepen in Terra Nova

    Hoofdarts {2}
    Arts
    Coassistent
    Anesthesist
    Verpleegkundige
    Baas van de bewakers {2}
    Bewaker
    Baas van het gemeenschapshuis
    Gemeenschapshuis medewerkers
    Baas van de bouwvakkers
    Bouwvakkers
    Baas van de boeren/boerinnen
    Boer/Boerin
    Baas van het wapenmagazijn
    Wapenmagazijnmedewerker {4}
    Baas van het voertuigen depot
    Voertuigen depot medewerker {4}
    Baas van de garage
    Voertuigenmonteur
    Baas van de kledingmakerij
    Kledingmakers/Kledingmaaksters
    Baas van de begraafplaats
    Begraafplaatsmedewerker

    Als er achter een beroep {met een cijfer} staat dan betekent dit dat het beroep door maximaal dat aantal mensen beoefent kan worden.


    Invullijst

    Naam:
    Leeftijd: {Minimaal 18 jaar of je moet ouders/verzorgers hebben waarmee je gaat of bent gegaan)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beroep: {Zie beroepen in Terra Nova en mocht je meer informatie willen dan kan je op de link klikken}
    Geschiedenis:
    Wapens: {Indien je buiten Terra Nova gaat, is het toe gestaan om een wapen te dragen. Binnen Terra Nova mogen alleen de baas van de bewakers en de bewakers een wapen dragen}
    Relaties: {Familie en andere mensen die terug reizen, indien dit van toepassing is}
    Reden om naar Terra Nova te reizen:
    Reden om een Rebel te zijn: {Alleen invullen als je personage een rebel is}
    Extra:

    Sites met faceclaims
    FC- Help
    FC - Directory
    Face claim Database
    {Deze sites heb ik van Ultimate Face Claim Topic }

    Needles heeft een handig topic [RPG] Hoe maak ik een realistische rol?


    RPG Regels

    ~ 250 woorden per post
    ~ Schrijf in Standaardnederlands (ABN)
    ~ Bestuur enkel je eigen personage, tenzij je toestemming hebt
    ~ Geen Mary Sue of Gary Stu
    ~ Geen personages die je al in een andere RPG gebruikt(Ik controleer dit)
    ~ Geen eendagsvliegen a.u.b
    ~ 16+ is toegestaan, meld het wel even in het praattopic
    ~ OOC in het praattopic
    ~ Naamsveranderingen graag doorgeven
    ~ Alleen Quokka of HalfBloodPrince maken nieuwe topics
    ~ Reservaties blijven 3 dagen staan
    ~ Hou mannen, vrouwen, jongens en meisjes gelijk
    ~ Wees realistisch
    ~ Sluit niemand buiten
    ~ De Quizlet Huisregels gelden
    ~ De belangrijkste, veel plezier!

    Gestelde vragen


    Terra Novanen

    Vrouwen

    - Hayley Estrada ~ 23 ~ Verpleegkundige ~ Pagina 4 ~ Rhysre
    -

    Mannen

    - Gabriel Lecca ~ 30 ~ Bewaker ~ Pagina 3 ~ Needles
    - Erasyl Lane ~ 24 ~ Bewaker ~ Pagina 3 ~ Penoza
    - Nathaniel Taylor ~ 58 ~ Commandant en leider van Terra Nova ~ Pagina 4 ~ {NPC}

    Meisjes

    -
    -

    Jongens

    -
    -

    Mensen die naar Terra Nova reizen

    Vrouwen

    - Lacey Jessa Reyme ~ 21 ~ Pagina 4 ~ Quokka
    - Lucinde
    - Khronos {5/10}

    Mannen

    - Raphael Maurice Ovesen ~ 24 ~ Pagina 5 ~Dawnguard
    -

    Meisjes

    - milou_ {5/10}
    -

    Jongens

    -
    -

    Rebellen

    Vrouwen

    -
    -

    Mannen

    -
    -

    Meisjes

    -
    -

    Jongens

    -
    -




    Voor deze RPG heb ik een story aangemaakt waar informatie over de faciliteiten en beroepen in staan. Linkjes staan onder de kop faciliteiten, want aan de beroepen ben ik nog niet toe gekomen.

    Vragen stellen mag altijd!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2017 - 15:27 ]


    Physics is awesome

    Gabriel Lecca

    Naam:
          Gabriel Lecca
    Leeftijd:
          30
    Innerlijk:
          Gabriel is een jongeman met een redelijk complexe persoonlijkheid. Over het algemeen lijkt hij wel een vlotte jongeman die altijd in is voor een babbeltje en vaak een goed humeur heeft. Gelukkig is hij vaak ook zo. Hij maakt graag grapjes en hij plaagt ook graag. Hij probeert altijd zo sociaal mogelijk te zijn en is over het algemeen ook erg behulpzaam voor niks. Je kan bij hem aan komen kloppen met al je problemen en dan zal hij je zo goed mogelijk proberen te helpen, gewoon omdat hij dat het juiste vind om te doen. Hij is dan ook het type dat erg rechtvaardig is en soms is hij ook wel een softie.
          Charmant lijkt hij soms wel te zijn, maar Gabriel is ook erg verlegen in sommige situaties. Zeker als iemand met hem probeert te flirten. Hij is op dat vlak sowieso erg onzeker en weet dan niet hoe hij zich moet gedragen. Gabriel valt voornamelijk op vrouwen, maar hij heeft het vermoeden dat hij ook op mannen valt en dat is een gedeelte van zichzelf dat hij maar moeilijk kan accepteren. Hij heeft hier dan ook nog nooit naar gehandeld. Hij zou het ook nooit zomaar tegen iemand vertellen.
          Gabriel is iemand die niet erg dominant is. Hij is goed in het opvolgen van bevelen. Ook is hij erg kwetsbaar, nog iets dat hij niet snel wilt laten merken. Als je hem kwetst, zal hij zwijgzaam worden en trekt hij zich liever terug in zijn eentje. Dit heeft mede te maken met zijn niet al te hoge zelfbeeld. Hij is niet het type om wraak te nemen en anderen terug te kwetsen. Hij koestert niet snel wrok tegen mensen is geen agressief type, wat mensen wat vreemd vinden in combinatie met zijn baan. Hij is echter wel erg beschermend en kan daar wel agressief van worden.
          Hij mag dan wel niet het meest intelligente type zijn, maar Gabriel is wel het volhoudende type. Hij houdt niet van opgeven en doet dit dan ook bijna nooit. Hij geeft mensen ook niet snel op, volgens hem verdient iedereen een tweede kans. Soms is hij wat avontuurlijk, maar dat vind hij altijd nogal spannend en hij doet het dan ook bijna nooit. Hij is ook erg creatief en uit zichzelf graag met schilderen, iets wat hem rust geeft.
    Uiterlijk:
          Gabriel is 1,85 lang en redelijk breed en gespierd door zijn trainingen. Hij heeft een blanke huid die niet snel bruin wordt, zelfs niet met de felle zon waar hij vaak in staat. Gelukkig verbrand hij ook niet snel. Hij heeft helemaal geen tatoeages of piercings, maar wel veel littekens. Deze heeft hij vooral opgelopen tijdens zijn trainingen en tijd dat hij als soldaat werkt.
          Normaal gesproken zal je Gabriel vooral in zijn uniform rond zien lopen als hij werkt. Naast zijn werk lijkt hij echter wel een hele andere man. Hij loopt vaak op teenslippers, draagt linnen broeken en vaak lichte blouses. Hij draagt graag kleding die comfortabel zit, maar hij heeft niet zo'n goed gevoel voor mode. Voor zijn uniform draagt hij altijd grote zorg. Hij zorgt dat het netjes is en poetst zijn schoenen elke avond.
          Verder heeft Gabriel een redelijk duidelijk en mannelijke kaaklijn. Stoppels zie je altijd bij hem, ook al heeft hij zich net geschoren. Het is iets wat hij redelijk vaak doet omdat hij geen baard wilt krijgen. Gabriel heeft lichtblauwe ogen, die bijna grijs zijn en in fel contrast staan met zijn donkerbruine haar, die hij vaak in een kort, warrig kapsel draagt. Hij heeft een rechte neus en smalle, donkere lippen. Als hij glimlacht, trekt hij automatisch een scheve grijns, wat hem wel een ondeugend uiterlijk geven.
    Beroep:
          Bewaker
    Geschiedenis:
          Gabriel is in Amerika geboren, maar zijn ouders zijn in Roemenië geboren en naar Amerika gekomen nadat ze getrouwd waren voor de American Dream. Zo'n droom was het echter niet, zijn moeder werd schoonmaakster die twee verschillende banen had en zijn vader was conciërge in het ziekenhuis, waardoor ze maar erg weinig geld hadden. Zijn ouders zijn beiden omgekomen door longproblemen in de vervuilde wereld toen Gabriel een tiener was. Sindsdien moest hij voor zichzelf zorgen. Zodra hij oud genoeg was, is hij bij het leger gegaan.
    Wapens:
          In zijn standaard uitrusting zit een Sonic pistol, een wapen dat sonische energie kan schieten, maar ook loden kogels. Binnen de poorten draagt Gabriel een Sonic Riffle, een wapen dat enkel sonische energie kan schieten en hierdoor niet dodelijk is, maar buiten de poorten heeft hij een Assault riffle, die beide functies heeft net zoals het pistool.
    Relaties:
          Iemand?
    Reden om naar Terra Nova te reizen:
          Gabriel zat bij het squadron in het leger dat werd uitgekozen om Terra Nova op de vijfde pelgrimstocht te beschermen.
    Extra:
         

    [ bericht aangepast op 9 okt 2015 - 21:50 ]


    Your make-up is terrible

    Dawnguard schreef:
    Klinkt leuk, al heb ik de serie nooit gezien. Ik denk er even over na.


    Het is ook niet hetzelfde als de serie, want er komen andere personages.

    Mocht je mee willen doen en je wil iets weten dan kan je het altijd vragen.


    Physics is awesome

    Needles schreef:
    Gabriel Lecca

    (...)
    Naam:
          Gabriel Lecca
    Leeftijd:
          30
    Innerlijk:
         
    Uiterlijk:
         
    Beroep:
          Bewaker
    Geschiedenis:
         
    Wapens:
         
    Relaties:
         
    Reden om naar Terra Nova te reizen:
         
    Extra:
         


    Vraag mij soms toch echt af waar jij al die knappe faceclaims vandaan haalt.


    Physics is awesome

    Ik weet dat het jouw RPG is Quokka, maar het wordt heeeeel onoverzichtelijk als je alles gaat quoten :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben gewend om het te doen. Voortaan zal ik werken met @username.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 12:12 ]


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Vraag mij soms toch echt af waar jij al die knappe faceclaims vandaan haalt.


    Televisie. 8D Maar ik sla ze ook altijd op op WHI zodat ik ze niet meer kwijtraak, haha.


    Your make-up is terrible

    Dan moet ik toch beter opletten als tv kijk.

    WHI is We Heart It, toch?


    Physics is awesome

    [ bericht aangepast op 21 okt 2015 - 22:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Quokka schreef:
    Dan moet ik toch beter opletten als tv kijk.

    WHI is We Heart It, toch?


    Yaaap. Je mag altijd een kijkje nemen op mijn account als je iemand zoekt.


    Your make-up is terrible

    @Penoza

    Ja, faceclaim ziet er bekend uit. In een andere RPG gebruikt iemand hem ook. Nu ben ik echt benieuwd naar zijn innerlijk/karakter.


    Physics is awesome

    @Needles

    Jij hebt een soort faceclaim hemel. Colton Haynes was de enige die ik tot nu toe herkende.


    Physics is awesome

    Dat is Bob Morley. Hij speelt Bellamy Blake in de serie The 100. Daar is hij het meest bekend van in ieder geval.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misschien is een praattopic handig? Het rollentopic wordt nogal volgespamd nu ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Weer wat geleerd vandaag! Ik kende hem nog niet totdat ik hem dus tegen kwam in die andere RPG.

    Zal ik een praattopic openen? Want dit begint op een praattopic te lijken.

    Btw, nu heb ik niet meer het probleem dat ik geen faceclaim kan vinden, maar wel het probleem dat ik niet kan kiezen wie ik als faceclaim wil.

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 13:36 ]


    Physics is awesome

    Omdat ik anders het hele rollentopic volspam(en ik hoor het goede voorbeeld te geven):


    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 13:37 ]


    Physics is awesome