• vroem vroem

    Les:
    - Bonafide - 19 - geslaagd theorie
    - IrishNialler - 18 - geslaagd theorie
    - JamesPotter - 17 - geslaagd theorie
    - SPECS - 18 - geslaagd theorie, TTT
    - SleepyAsh - 19
    - Cherilyn - 17
    - Harrysbum - 17 - geslaagd theorie
    - Norman - 18 - geslaagd theorie, TTT
    - Ailine - 18
    - Bugs - 18 - geslaagd theorie
    - Inmiscible - 18
    - Kala - 19 - geslaagd theorie
    - Rewritten - 18 - geslaagd theorie
    - Apocalyptic - 21 - geslaagd theorie, TTT
    - Gayle - 18 - geslaagd theorie
    - Dormiveglia - 17 - geslaagd theorie
    - Serenata - 18
    - Philip - 19 - geslaagd theorie
    - IamSherlocked - 21
    - Holzel - 16
    - Rewritten - 18
    - Sherrinford - 18
    - Eledhel - 18
    - lovelyreads - 21 - geslaagd theorie
    - Therizinosaurus - 18
    - Eluveitie - 20
    - Anatomy - 18
    Rijbewijs:
    - Isimat - 19 - (2013)
    - Chandler - 19 - (2013)
    - Gibbs - 18 - (2015)
    - Rider - 18 - (2013)
    - Amiable - 21 - (2013)
    - Oakenshield - 24 - (2011)
    - PukkelxDing - 21 - (2014)
    - Maleficia - 18 - (2014)
    - Zeratul - 19 - (2012)
    - Barnabas - 21 - (2012)
    - Genius - - (2012)
    - Dysphoria - 20 - (2013)
    - Karabatic - 18 - (2014)
    - StephenFry - 19
    - Scandal - 22 - (2011)
    - Dauth - 21 - (2015)
    - Lesnar - 20 - (2013)
    - Ichabod - 17 - (2015)
    - nerveus - 19 - (2014)
    - Vanderbilt - 20 - (2013)
    - 324B21 - 19 - (2014)
    - Outsiders - 18 - (2015)
    - Cresseyde - 18 - (2015)
    - Elvenking - 19 - (2014)
    - xMissMarije - 19 - (2015)
    - Hypnotise - 19 - (2015)
    - Meraki - 19 - (2014)
    - Frosch - 18 - (2015)
    - Altaria - 17 - (2015)
    - Layden - 18 - (2015)
    - Duivelsgebroed - 23 - (2011)
    - Scribe - 20 - (2015)
    - Scandicy - 20 - (2014)
    - Hawke - 19 - (2016)
    - Charbonneau - 18 - (2016)

    Wil gaan lessen:
    - Taytay - 17
    - Fregg - 19
    - Quiver - 17



    TOPIC 1

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 21:03 ]


    i put the fun in funeral

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Ik heb de eerste keer een snelcursus theorie gedaan... Toen was ik gezakt op 1 fout teveel


    Deze waren al illegaal maar nu helemaal. Ik had te horen gekregen van mijn rij instructeur dat hierdoor praktijk examens moeilijker (zijn) gaan worden omdat er zo veel mensen daardoor hun theorie halen en niks weten van bordjes e/d.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Deze waren al illegaal maar nu helemaal. Ik had te horen gekregen van mijn rij instructeur dat hierdoor praktijk examens moeilijker (zijn) gaan worden omdat er zo veel mensen daardoor hun theorie halen en niks weten van bordjes e/d.


    Je hebt twee soorten ervan. De ene die illegaal is geworden en eentje waarbij je letterlijk 7 uur achter elkaar theorie naar je hoofd krijgt gesmeten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pia schreef:
    (...)

    Ahhh wat kut! Ga je nu een nieuwe ttt plannen of een gewoon examen? Ik heb zelf geen ttt gedaan.


    Ik ga in juli examen doen nu. :) (Ik hoop dan echt wel dat ik het haal, want mijn theorie verloopt in augustus..)



    Philip schreef:
    (...)

    Moest je toen gewoon de tussentijdse toets betalen terwijl je hem niet mocht doen, vanwege een stomme id?!


    Yup. Ik had zelfs nog een foto nog van mijn ID op mijn telefoon, maar dat telt niet. En de instructeur had ook niet in het begin gecheckt of ik mijn ID mee had, dat had ie wel even mogen doen, als is het wel mijn eigen stomme fout uiteindelijk.


    --

    JellalFernandes schreef:
    (...)

    Yup. Ik had zelfs nog een foto nog van mijn ID op mijn telefoon, maar dat telt niet. En de instructeur had ook niet in het begin gecheckt of ik mijn ID mee had, dat had ie wel even mogen doen, als is het wel mijn eigen stomme fout uiteindelijk.


    Wauw... wat erg... mijn rij instructeur controleerde alles, alle briefjes en ID of ik mee had voor we aan de les begonnen en toen kreeg ik opeens alles in mijn hoofd gedrild over in de moterkap enzo en banden druk dat soort dingen (wat ik dus nog nooit van hem gehad had, lol) En hij doet dan altijd een soort 'examenrondje' met hem, maar ik reed een heel andere ronde met examinator van TTT en toen reed ik ook nog x de verkeerde 'links' op x'D.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Wauw... wat erg... mijn rij instructeur controleerde alles, alle briefjes en ID of ik mee had voor we aan de les begonnen en toen kreeg ik opeens alles in mijn hoofd gedrild over in de moterkap enzo en banden druk dat soort dingen (wat ik dus nog nooit van hem gehad had, lol) En hij doet dan altijd een soort 'examenrondje' met hem, maar ik reed een heel andere ronde met examinator van TTT en toen reed ik ook nog x de verkeerde 'links' op x'D.


    Mijn rijinstructeur zorgt voor de papieren. Het enige wat ik mee moet nemen is mijn ID.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hallo!
    Ik ben donderdag geslaagd voor mijn rijbewijs :) whoehoe!
    Nouja was mijn 2é keer afrijden en het ging lekker zeg ik zelf, reed alleen bijna de spiegel er af hihi.

    Philip schreef:
    (...)

    Wauw... wat erg... mijn rij instructeur controleerde alles, alle briefjes en ID of ik mee had voor we aan de les begonnen en toen kreeg ik opeens alles in mijn hoofd gedrild over in de moterkap enzo en banden druk dat soort dingen (wat ik dus nog nooit van hem gehad had, lol) En hij doet dan altijd een soort 'examenrondje' met hem, maar ik reed een heel andere ronde met examinator van TTT en toen reed ik ook nog x de verkeerde 'links' op x'D.


    Wow dat klinkt veel beter. Mij is helemaal niks verteld over de motorkap en banden... Het enige nieuwe was dat ik een klein stukje met navigatie had gereden voor het eerst. (voor de TTT)


    --

    JellalFernandes schreef:
    (...)

    Wow dat klinkt veel beter. Mij is helemaal niks verteld over de motorkap en banden... Het enige nieuwe was dat ik een klein stukje met navigatie had gereden voor het eerst. (voor de TTT)


    Lol wees dankbaar. Dat was bij mij dus ook voor de tweede keer, maar nooit op snelweg.. gingen we snel weg op... 'Houd rechts aan' ik dus rechts aanhouden maar ze bedoelde de snelweg af.... ja sorry hoor was zenuwachtig voor mijn TTT x'D.

    Mijn instructeur is sws erg chill. Ik zit bij Speelziek.

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Mijn rijinstructeur zorgt voor de papieren. Het enige wat ik mee moet nemen is mijn ID.


    Ik moest een zelf evaluatie maken en inleveren dus meneer kon dat niet voor mij doen, haha en hij wilde het doen maar ik dacht... als ik dat ene ook al moet doen kan dit ook wel... c': maar wel chill voor jou

    [ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 21:27 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Well, ik heb al twee/drie weken geen rijles gehad, doordat ik een week slaappillen heb gebruikt en daarna niet een nieuwe afspraak heb gepland. Kan je autorijden verleren? :/


    26 - 02 - '16

    Mondaze schreef:
    Well, ik heb al twee/drie weken geen rijles gehad, doordat ik een week slaappillen heb gebruikt en daarna niet een nieuwe afspraak heb gepland. Kan je autorijden verleren? :/


    YUP even serieus, dit meen ik. Hij wilde al TTT inschakelen bij mij, maar toen moest ik tijdje stoppen omdat ik ergens anders op stage ging en was dus niet mogelijk te lessen. Iets van twee maanden verder ging ik weer lessen en reed als de grootste mongool op aarde. Het is mogelijk en je bent niet de enige, gurl. I know it sucks, maar uiteindelijk word je er alleen maar beter van <3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    YUP even serieus, dit meen ik. Hij wilde al TTT inschakelen bij mij, maar toen moest ik tijdje stoppen omdat ik ergens anders op stage ging en was dus niet mogelijk te lessen. Iets van twee maanden verder ging ik weer lessen en reed als de grootste mongool op aarde. Het is mogelijk en je bent niet de enige, gurl. I know it sucks, maar uiteindelijk word je er alleen maar beter van <3


    Oh fuck. Dan ga ik na de Pinksteren maar asap een afspraak plannen. D:


    26 - 02 - '16

    Dat over de banden zou je eigenlijk al moeten weten door de theorie :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Dat over de banden zou je eigenlijk al moeten weten door de theorie :')


    Ja dat wel maar ik was het gewoon vergeten. Theorie had ik al in Juli dus al bijna jaar geleden, lol x'D

    Oh fuck. Dan ga ik na de Pinksteren maar asap een afspraak plannen. D:


    het hoeft niet bij iedereen zo te zijn hoor, ik ben gewoon een slechte autorijdster, haha.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mondaze schreef:
    Well, ik heb al twee/drie weken geen rijles gehad, doordat ik een week slaappillen heb gebruikt en daarna niet een nieuwe afspraak heb gepland. Kan je autorijden verleren? :/


    Ik had eigenlijk het gevoel dat het na mijn zomervakantie van 3,5 week beter ging dan daarvoor, maar er is een kans dat je een beetje roestig bent de eerste les, maar verleren zal je het niet.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Vandaag geslaagd voor mijn theorie (:

    [ bericht aangepast op 17 mei 2016 - 21:37 ]


    Don't be like the rest of them, darling