• vroem vroem

    Les:
    - Bonafide - 19 - geslaagd theorie
    - IrishNialler - 18 - geslaagd theorie
    - JamesPotter - 17 - geslaagd theorie
    - SPECS - 18 - geslaagd theorie, TTT
    - SleepyAsh - 19
    - Cherilyn - 17
    - Harrysbum - 17 - geslaagd theorie
    - Norman - 18 - geslaagd theorie, TTT
    - Ailine - 18
    - Bugs - 18 - geslaagd theorie
    - Inmiscible - 18
    - Kala - 19 - geslaagd theorie
    - Rewritten - 18 - geslaagd theorie
    - Apocalyptic - 21 - geslaagd theorie, TTT
    - Gayle - 18 - geslaagd theorie
    - Dormiveglia - 17 - geslaagd theorie
    - Serenata - 18
    - Philip - 19 - geslaagd theorie
    - IamSherlocked - 21
    - Holzel - 16
    - Rewritten - 18
    - Sherrinford - 18
    - Eledhel - 18
    - lovelyreads - 21 - geslaagd theorie
    - Therizinosaurus - 18
    - Eluveitie - 20
    - Anatomy - 18
    Rijbewijs:
    - Isimat - 19 - (2013)
    - Chandler - 19 - (2013)
    - Gibbs - 18 - (2015)
    - Rider - 18 - (2013)
    - Amiable - 21 - (2013)
    - Oakenshield - 24 - (2011)
    - PukkelxDing - 21 - (2014)
    - Maleficia - 18 - (2014)
    - Zeratul - 19 - (2012)
    - Barnabas - 21 - (2012)
    - Genius - - (2012)
    - Dysphoria - 20 - (2013)
    - Karabatic - 18 - (2014)
    - StephenFry - 19
    - Scandal - 22 - (2011)
    - Dauth - 21 - (2015)
    - Lesnar - 20 - (2013)
    - Ichabod - 17 - (2015)
    - nerveus - 19 - (2014)
    - Vanderbilt - 20 - (2013)
    - 324B21 - 19 - (2014)
    - Outsiders - 18 - (2015)
    - Cresseyde - 18 - (2015)
    - Elvenking - 19 - (2014)
    - xMissMarije - 19 - (2015)
    - Hypnotise - 19 - (2015)
    - Meraki - 19 - (2014)
    - Frosch - 18 - (2015)
    - Altaria - 17 - (2015)
    - Layden - 18 - (2015)
    - Duivelsgebroed - 23 - (2011)
    - Scribe - 20 - (2015)
    - Scandicy - 20 - (2014)
    - Hawke - 19 - (2016)
    - Charbonneau - 18 - (2016)

    Wil gaan lessen:
    - Taytay - 17
    - Fregg - 19
    - Quiver - 17



    TOPIC 1

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 21:03 ]


    i put the fun in funeral

    Philip schreef:
    (...)

    Legend. ^^.

    Als ik het verhaal achteraf vertel moet ik soms ook wel lachen, vooral vanwege mijn bijna ongeluk hahahah.
    De examinator zei ook nog ‘‘Ja, rij maar verder.’’ Nuh-uh nigga I'm going home. Ik wist het antwoord toch al (cat)


    tya

    Cyrillic schreef:
    Ik kan echt, echt, echt een faalangst examen aanraden.
    Mijn rijbewijs halen was een complete ramp, de 4e keer had ik hem pas. Ik heb gemerkt dat faalangst examinators stukken realistischer zijn over wat je al moet kunnen. Dit hoor ik van zoveel mensen en heb het zelf ook meegemaakt.
    De eerste keer had ik alles goed gedaan, zelfs mijn rijinstructeur zei het. Hij heeft nog 10 minuten gediscussieerd met de examinator maar die weigerde principieel om me te laten slagen, want, hier komt het: Ik was te zelfverzekerd in het verkeer en hierdoor was ik gevaarlijk.
    De keer daarna was gewoonweg dramatisch, toen heb ik bijna een ongeluk gehad omdat een gek de verkeerde kant op reed in een parkeerplaats.
    De keer dáárna was ik meganerveus EN had ik dezelfde examinator als de vorige keer, die had waarschijnlijk nog doodsangsten dus tja.
    Toen daarna slaagde ik, met mijn faalangstexamen, hij zei dat ik zeker klaar was om de weg op te gaan, en dat het er niet om gaat dat je perfect rijdt maar dat je weet hoe je je moet gedragen in het verkeer.
    Ik ben na een jaar nog steeds ontzettend kwaad op die eerste examinator. Ik kom hem af en toe tegen in de supermarkt, en krijg spontaan de neiging om een meloen naar z'n hoofd te gooien ofzo.


    Ik hoor vaker van zulke slechte redenen, echt niet oké. Is alleen maar om het geld.

    De eerste keer had ik een hele saaie man en het examen was ook gewoon slecht dus ik snap dat ik gezakt ben. Bij de tweede keer kreeg ik een vrouw die als aardig bestempeld werd. Ik dacht echt dat ik geslaagd was maar helaas, gezakt. Ze zei letterlijk: 'Ik vind je heel aardig maar ik kan je niet laten slagen.' Ik had even een idols moment en ik haat het. Ik heb echt een hekel aan neppe mensen en op dat moment kwam zij heel nep over. Dit keer had ik weer haar en weer deed ze zo vreselijk aardig dat ik haar nep over vond komen en tja.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Philip schreef:
    (...)

    Maakt niet uit, Saar. Die man heeft alle feedback gehoord en kan het je rustig uitleggen tijdens de lessen, zodat het beter gaat. Ik snap echt dat het kut is. Komt goed. Zeker met een faalangst examen. Het is best lachwekkend... maar mijn rij instructeur begon daar vandaag ook al over bij mij en ben nog 0x gezakt. Niks om voor de schamen dus c':


    Ik schaam mezelf vooral dat ik drie keer gezakt ben.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2016 - 19:19 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cyrillic schreef:
    (...)
    Als ik het verhaal achteraf vertel moet ik soms ook wel lachen, vooral vanwege mijn bijna ongeluk hahahah.
    De examinator zei ook nog ‘‘Ja, rij maar verder.’’ Nuh-uh nigga I'm going home. Ik wist het antwoord toch al (cat)


    Haha ik had niet een ongeluk maar ik moest op de tom tom rijden op de snelweg. Had nog nooit met zo'n ding gereden.... zij dat ding houd rechts aan. Ik netjes rechts aanhouden maar niet de afslag op. LOL! Die man zei toen zo van... dat kan ook.. c'x dat was echt genant lol.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ik schaam mezelf vooral dat ik drie keer gezakt ben.


    Well dat hoeft echt helemaal niet... ik heb ook tien duizend lessen gehad voor ik uberhaupt een Tussentijdse toets mocht doen, dus je hebt het al verder gebracht als ik c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ik hoor vaker van zulke slechte redenen, echt niet oké. Is alleen maar om het geld.

    De eerste keer had ik een hele saaie man en het examen was ook gewoon slecht dus ik snap dat ik gezakt ben. Bij de tweede keer kreeg ik een vrouw die als aardig bestempeld werd. Ik dacht echt dat ik geslaagd was maar helaas, gezakt. Ze zei letterlijk: 'Ik vind je heel aardig maar ik kan je niet laten slagen.' Ik had even een idols moment en ik haat het. Ik heb echt een hekel aan neppe mensen en op dat moment kwam zij heel nep over. Dit keer had ik weer haar en weer deed ze zo vreselijk aardig dat ik haar nep over vond komen en tja.

    Ahh da's zo kut :( En maak je geen zorgen om dat je drie keer gezakt bent, sommige mensen slagen in 1 keer en kunnen nog niet rijden. Ik baalde ook ontzettend, zelfs toen ik eindelijk geslaagd was, want ik was er van overtuigd dat ik niet kon rijden.
    Tot mijn vriend zei dat ik beter reed dan zijn zus, die al 3 jaar haar rijbewijs had en in een keer slaagde, hahaha.


    tya

    Philip schreef:
    (...)

    Haha ik had niet een ongeluk maar ik moest op de tom tom rijden op de snelweg. Had nog nooit met zo'n ding gereden.... zij dat ding houd rechts aan. Ik netjes rechts aanhouden maar niet de afslag op. LOL! Die man zei toen zo van... dat kan ook.. c'x dat was echt genant lol.

    hahahahahah ik vind TomToms ook zo verwarrend joh!
    Nouja, hoe langer je op de snelweg reed, hoe minder bebouwde kom (wat ik altijd moeilijker vond om te rijden)


    tya

    Bonafide schreef:
    Super kut. Waar ging het fout?
    Ik moet morgen voor de vierde keer en ik heb er zo weinig zin in lol. Ik slik nu ongeveer een week nervoheel, een homeopathisch middel tegen zenuwen, maar ik weet niet of ik verschil merk. Ik heb voor het examen nog een uurtje les, maar ik zit eraan te denken hem af te zeggen. Hoe langer ik rij, hoe zenuwachtiger ik word help


    Ik snap je gevoel! Ik heb zelf bij mijn accupuncturist naaldjes laten zetten tegen de stress ongeveer een uur voordat ik mijn examen had. Dat heeft me zo geholpen met het rustig blijven. Ik voelde de nervositeit wel, maar ik had het goed in de hand. Ik heb zelf ook het uur voor mijn examen geen les meer gehad, ik vond dat persoonlijk niet zo storend. Op die manier kon ik bij het CBR nog even een kopje koffie drinken en tot rust komen. Heel veel succes!


    The truth is out there.

    Cyrillic schreef:
    (...)
    Ahh da's zo kut :( En maak je geen zorgen om dat je drie keer gezakt bent, sommige mensen slagen in 1 keer en kunnen nog niet rijden. Ik baalde ook ontzettend, zelfs toen ik eindelijk geslaagd was, want ik was er van overtuigd dat ik niet kon rijden.
    Tot mijn vriend zei dat ik beter reed dan zijn zus, die al 3 jaar haar rijbewijs had en in een keer slaagde, hahaha.


    Daar ben ik dus echt bang voor, dat ik dadelijk mijn rijbewijs heb en een ongeluk veroorzaak want mijn zelfverzekerheid is echt tot het nulpunt gedaald.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Philip schreef:
    (...)

    Well dat hoeft echt helemaal niet... ik heb ook tien duizend lessen gehad voor ik uberhaupt een Tussentijdse toets mocht doen, dus je hebt het al verder gebracht als ik c':


    Ja maar alsnog. Iedereen om mij heen heeft het in een keer, of in twee. Ik ken er maar twee die er drie keer over gegaan hebben en dat is de max. Ik voel mezelf echt een loser als ik dan ook kom dat ik al drie keer gezakt ben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Daar ben ik dus echt bang voor, dat ik dadelijk mijn rijbewijs heb en een ongeluk veroorzaak want mijn zelfverzekerheid is echt tot het nulpunt gedaald.

    Dat komt allemaal goed, echt. Zo lang je veel rijdt in het begin, is er niks aan de hand. Ik was ook bang toen ik eeindelijk alleen mocht rijden, bang dat ik het niet kon, maar alles gaat prima tot nu toe


    tya

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Ja maar alsnog. Iedereen om mij heen heeft het in een keer, of in twee. Ik ken er maar twee die er drie keer over gegaan hebben en dat is de max. Ik voel mezelf echt een loser als ik dan ook kom dat ik al drie keer gezakt ben.


    Nah. Don't. Ik ken ook iemand die al 3x gezakt is, maar de vierde keer lukte het haar wel! En het was echt geen dom meisje, ze was zelfs best wel slim.
    Maar soms moet je gewoon vaker falen om te halen wat je wilt halen.
    Het is wel kut van je geld maar als ik nu kijk naar hoe veel gebruik mn broer en zus van hun rijbewijs maken....


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik werd overigens tussen mijn tussentijdse toets echt ondervraagd alsof het een echte examen was. Worden jullie veel ondervraagt tijdens de examen als ik vragen mag?

    (totaal ff ander onderwerp but :'c )


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Doet me denken aan mijn rijinstructrice die Sven Kramer wilde zien schaatsen op het moment dat ik rijles zou hebben, en die snoep en peuken ging kopen tijdens mijn lessen.... Blij dat ik nu mijn rijbewijs heb en niet meer aan 'r vastzit.


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Doet me denken aan mijn rijinstructrice die Sven Kramer wilde zien schaatsen op het moment dat ik rijles zou hebben, en die snoep en peuken ging kopen tijdens mijn lessen.... Blij dat ik nu mijn rijbewijs heb en niet meer aan 'r vastzit.

    Precies. <3


    Pretty is just a pretty word.