• vroem vroem

    Les:
    - Bonafide - 19 - geslaagd theorie
    - IrishNialler - 18 - geslaagd theorie
    - JamesPotter - 17 - geslaagd theorie
    - SPECS - 18 - geslaagd theorie, TTT
    - SleepyAsh - 19
    - Cherilyn - 17
    - Harrysbum - 17 - geslaagd theorie
    - Norman - 18 - geslaagd theorie, TTT
    - Ailine - 18
    - Bugs - 18 - geslaagd theorie
    - Inmiscible - 18
    - Kala - 19 - geslaagd theorie
    - Rewritten - 18 - geslaagd theorie
    - Apocalyptic - 21 - geslaagd theorie, TTT
    - Gayle - 18 - geslaagd theorie
    - Dormiveglia - 17 - geslaagd theorie
    - Serenata - 18
    - Philip - 19 - geslaagd theorie
    - IamSherlocked - 21
    - Holzel - 16
    - Rewritten - 18
    - Sherrinford - 18
    - Eledhel - 18
    - lovelyreads - 21 - geslaagd theorie
    - Therizinosaurus - 18
    - Eluveitie - 20
    - Anatomy - 18
    Rijbewijs:
    - Isimat - 19 - (2013)
    - Chandler - 19 - (2013)
    - Gibbs - 18 - (2015)
    - Rider - 18 - (2013)
    - Amiable - 21 - (2013)
    - Oakenshield - 24 - (2011)
    - PukkelxDing - 21 - (2014)
    - Maleficia - 18 - (2014)
    - Zeratul - 19 - (2012)
    - Barnabas - 21 - (2012)
    - Genius - - (2012)
    - Dysphoria - 20 - (2013)
    - Karabatic - 18 - (2014)
    - StephenFry - 19
    - Scandal - 22 - (2011)
    - Dauth - 21 - (2015)
    - Lesnar - 20 - (2013)
    - Ichabod - 17 - (2015)
    - nerveus - 19 - (2014)
    - Vanderbilt - 20 - (2013)
    - 324B21 - 19 - (2014)
    - Outsiders - 18 - (2015)
    - Cresseyde - 18 - (2015)
    - Elvenking - 19 - (2014)
    - xMissMarije - 19 - (2015)
    - Hypnotise - 19 - (2015)
    - Meraki - 19 - (2014)
    - Frosch - 18 - (2015)
    - Altaria - 17 - (2015)
    - Layden - 18 - (2015)
    - Duivelsgebroed - 23 - (2011)
    - Scribe - 20 - (2015)
    - Scandicy - 20 - (2014)
    - Hawke - 19 - (2016)
    - Charbonneau - 18 - (2016)

    Wil gaan lessen:
    - Taytay - 17
    - Fregg - 19
    - Quiver - 17



    TOPIC 1

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 21:03 ]


    i put the fun in funeral

    Charbonneau schreef:
    Ik heb mijn rijbewijs gehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaald! *O*


    Gefeliciteerd!! Supergoed! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    JarnesPotter schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd!! Supergoed! *O*

    Jaaaaaaaaa echt poeh! Ik zie dat jij ook nog op de lijst staat. Hoe gaat het nu bij jou, Femke?


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Jaaaaaaaaa echt poeh! Ik zie dat jij ook nog op de lijst staat. Hoe gaat het nu bij jou, Femke?


    Ik heb vrijdag mijn theorie, maar ik heb er nog niet veel vertrouwen in. Daarbij ga ik in de zomervakantie een spoedcursus doen. (maar alleen als ik vrijdag slaag)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik heb vrijdag mijn theorie, maar ik heb er nog niet veel vertrouwen in. Daarbij ga ik in de zomervakantie een spoedcursus doen. (maar alleen als ik vrijdag slaag)

    Oh, hoe komt het dan dat je op de lijst staat met ''geslaagd theorie''?


    Pretty is just a pretty word.

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Oh, hoe komt het dan dat je op de lijst staat met ''geslaagd theorie''?


    Ik ben twee jaar geleden geslaagd, maar die is niet meer geldig, dus ik moet het opnieuw doen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb vandaag mijn tussentijdse toets gehad en heb de onderdeel bijzondere verrichtingen afgesloten zodat ik deze op de examen zelf niet hoef te doen. Yay c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Vandaag voor de derde keer gezakt. Loser first class


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Vandaag voor de derde keer gezakt. Loser first class


    Da's echt kut :'c Bij welke rijschool zit je?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Super kut. Waar ging het fout?
    Ik moet morgen voor de vierde keer en ik heb er zo weinig zin in lol. Ik slik nu ongeveer een week nervoheel, een homeopathisch middel tegen zenuwen, maar ik weet niet of ik verschil merk. Ik heb voor het examen nog een uurtje les, maar ik zit eraan te denken hem af te zeggen. Hoe langer ik rij, hoe zenuwachtiger ik word help


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    Super kut. Waar ging het fout?
    Ik moet morgen voor de vierde keer en ik heb er zo weinig zin in lol. Ik slik nu ongeveer een week nervoheel, een homeopathisch middel tegen zenuwen, maar ik weet niet of ik verschil merk. Ik heb voor het examen nog een uurtje les, maar ik zit eraan te denken hem af te zeggen. Hoe langer ik rij, hoe zenuwachtiger ik word help


    Kan je rij-instructeur je niet aanmelden voor een faalangst rij- examen? Ik weet niet of je dit toevallig al gedaan heb, maar het schijnt echt enorm te helpen. c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik weet niet waar het fout ging want ik ben niet bij het feedback moment gebleven. Misschien heel kinderachtig maar ik heb netjes gevraagd of ik weg mocht. Mijn rij-instructeur is er wel bij gebleven.
    Ik zoek het echt niet meer om te lessen en dadelijk weer op te moeten maar ik moet door van mijn ouders dus ik heb een faalangstexamen aangevraagd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bonafide schreef:
    Super kut. Waar ging het fout?
    Ik moet morgen voor de vierde keer en ik heb er zo weinig zin in lol. Ik slik nu ongeveer een week nervoheel, een homeopathisch middel tegen zenuwen, maar ik weet niet of ik verschil merk. Ik heb voor het examen nog een uurtje les, maar ik zit eraan te denken hem af te zeggen. Hoe langer ik rij, hoe zenuwachtiger ik word help


    Mweh, herkenbaar. Succes in ieder geval.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kan echt, echt, echt een faalangst examen aanraden.
    Mijn rijbewijs halen was een complete ramp, de 4e keer had ik hem pas. Ik heb gemerkt dat faalangst examinators stukken realistischer zijn over wat je al moet kunnen. Dit hoor ik van zoveel mensen en heb het zelf ook meegemaakt.
    De eerste keer had ik alles goed gedaan, zelfs mijn rijinstructeur zei het. Hij heeft nog 10 minuten gediscussieerd met de examinator maar die weigerde principieel om me te laten slagen, want, hier komt het: Ik was te zelfverzekerd in het verkeer en hierdoor was ik gevaarlijk.
    De keer daarna was gewoonweg dramatisch, toen heb ik bijna een ongeluk gehad omdat een gek de verkeerde kant op reed in een parkeerplaats.
    De keer dáárna was ik meganerveus EN had ik dezelfde examinator als de vorige keer, die had waarschijnlijk nog doodsangsten dus tja.
    Toen daarna slaagde ik, met mijn faalangstexamen, hij zei dat ik zeker klaar was om de weg op te gaan, en dat het er niet om gaat dat je perfect rijdt maar dat je weet hoe je je moet gedragen in het verkeer.
    Ik ben na een jaar nog steeds ontzettend kwaad op die eerste examinator. Ik kom hem af en toe tegen in de supermarkt, en krijg spontaan de neiging om een meloen naar z'n hoofd te gooien ofzo.


    tya

    ImAwesome schreef:
    Ik weet niet waar het fout ging want ik ben niet bij het feedback moment gebleven. Misschien heel kinderachtig maar ik heb netjes gevraagd of ik weg mocht. Mijn rij-instructeur is er wel bij gebleven.
    Ik zoek het echt niet meer om te lessen en dadelijk weer op te moeten maar ik moet door van mijn ouders dus ik heb een faalangstexamen aangevraagd.


    Maakt niet uit, Saar. Die man heeft alle feedback gehoord en kan het je rustig uitleggen tijdens de lessen, zodat het beter gaat. Ik snap echt dat het kut is. Komt goed. Zeker met een faalangst examen. Het is best lachwekkend... maar mijn rij instructeur begon daar vandaag ook al over bij mij en ben nog 0x gezakt. Niks om voor de schamen dus c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Cyrillic schreef:
    Ik kan echt, echt, echt een faalangst examen aanraden.
    Mijn rijbewijs halen was een complete ramp, de 4e keer had ik hem pas. Ik heb gemerkt dat faalangst examinators stukken realistischer zijn over wat je al moet kunnen. Dit hoor ik van zoveel mensen en heb het zelf ook meegemaakt.
    De eerste keer had ik alles goed gedaan, zelfs mijn rijinstructeur zei het. Hij heeft nog 10 minuten gediscussieerd met de examinator maar die weigerde principieel om me te laten slagen, want, hier komt het: Ik was te zelfverzekerd in het verkeer en hierdoor was ik gevaarlijk.
    De keer daarna was gewoonweg dramatisch, toen heb ik bijna een ongeluk gehad omdat een gek de verkeerde kant op reed in een parkeerplaats.
    De keer dáárna was ik meganerveus EN had ik dezelfde examinator als de vorige keer, die had waarschijnlijk nog doodsangsten dus tja.
    Toen daarna slaagde ik, met mijn faalangstexamen, hij zei dat ik zeker klaar was om de weg op te gaan, en dat het er niet om gaat dat je perfect rijdt maar dat je weet hoe je je moet gedragen in het verkeer.
    Ik ben na een jaar nog steeds ontzettend kwaad op die eerste examinator. Ik kom hem af en toe tegen in de supermarkt, en krijg spontaan de neiging om een meloen naar z'n hoofd te gooien ofzo.


    Legend. ^^.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya