• vroem vroem

    Les:
    - Bonafide - 19 - geslaagd theorie
    - IrishNialler - 18 - geslaagd theorie
    - JamesPotter - 17 - geslaagd theorie
    - SPECS - 18 - geslaagd theorie, TTT
    - SleepyAsh - 19
    - Cherilyn - 17
    - Harrysbum - 17 - geslaagd theorie
    - Norman - 18 - geslaagd theorie, TTT
    - Ailine - 18
    - Bugs - 18 - geslaagd theorie
    - Inmiscible - 18
    - Kala - 19 - geslaagd theorie
    - Rewritten - 18 - geslaagd theorie
    - Apocalyptic - 21 - geslaagd theorie, TTT
    - Gayle - 18 - geslaagd theorie
    - Dormiveglia - 17 - geslaagd theorie
    - Serenata - 18
    - Philip - 19 - geslaagd theorie
    - IamSherlocked - 21
    - Holzel - 16
    - Rewritten - 18
    - Sherrinford - 18
    - Eledhel - 18
    - lovelyreads - 21 - geslaagd theorie
    - Therizinosaurus - 18
    - Eluveitie - 20
    - Anatomy - 18
    Rijbewijs:
    - Isimat - 19 - (2013)
    - Chandler - 19 - (2013)
    - Gibbs - 18 - (2015)
    - Rider - 18 - (2013)
    - Amiable - 21 - (2013)
    - Oakenshield - 24 - (2011)
    - PukkelxDing - 21 - (2014)
    - Maleficia - 18 - (2014)
    - Zeratul - 19 - (2012)
    - Barnabas - 21 - (2012)
    - Genius - - (2012)
    - Dysphoria - 20 - (2013)
    - Karabatic - 18 - (2014)
    - StephenFry - 19
    - Scandal - 22 - (2011)
    - Dauth - 21 - (2015)
    - Lesnar - 20 - (2013)
    - Ichabod - 17 - (2015)
    - nerveus - 19 - (2014)
    - Vanderbilt - 20 - (2013)
    - 324B21 - 19 - (2014)
    - Outsiders - 18 - (2015)
    - Cresseyde - 18 - (2015)
    - Elvenking - 19 - (2014)
    - xMissMarije - 19 - (2015)
    - Hypnotise - 19 - (2015)
    - Meraki - 19 - (2014)
    - Frosch - 18 - (2015)
    - Altaria - 17 - (2015)
    - Layden - 18 - (2015)
    - Duivelsgebroed - 23 - (2011)
    - Scribe - 20 - (2015)
    - Scandicy - 20 - (2014)
    - Hawke - 19 - (2016)
    - Charbonneau - 18 - (2016)

    Wil gaan lessen:
    - Taytay - 17
    - Fregg - 19
    - Quiver - 17



    TOPIC 1

    [ bericht aangepast op 1 juni 2016 - 21:03 ]


    i put the fun in funeral

    ^ whut. Ik voel me haast dankbaar met mijn instructeur die ik heb x'D. Die heeft dit nooit gedaan. Hij is een hele rustige Indonesische man van 55 jaar :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ^Lucky you!


    Slightly drunk.

    Mijn eerste post op een topic sinds laaange tijd (ik heb quizlet enigzins verwaarloosd)

    Ik heb rijles en woensdag mijn tussentijdse toets. In het begin was ik helemaal niet van plan deze te nemen - maar naar meer dan 50 lessen begon mijn rijleraar hier over in plaats van een examen en ik dacht: ik moet toch wat?
    Het voelt wel vervelend dat vriendinnen die later les hadden nu hun rijbewijs hebben...


    --

    JellalFernandes schreef:
    Mijn eerste post op een topic sinds laaange tijd (ik heb quizlet enigzins verwaarloosd)

    Ik heb rijles en woensdag mijn tussentijdse toets. In het begin was ik helemaal niet van plan deze te nemen - maar naar meer dan 50 lessen begon mijn rijleraar hier over in plaats van een examen en ik dacht: ik moet toch wat?
    Het voelt wel vervelend dat vriendinnen die later les hadden nu hun rijbewijs hebben...


    Dit dus. c': Ik zou je willen opbeuren maar heb precies het zelfde, haha. Mijn rij instructeur gooit het op het feit dat ik een vrouw ben x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Dit dus. c': Ik zou je willen opbeuren maar heb precies het zelfde, haha. Mijn rij instructeur gooit het op het feit dat ik een vrouw ben x'D


    Bij mij ligt het denk ik aan het feit dat mijn leraar ook een wat oudere man is en het echt totaal niet gezellig is ofzo (van wat ik hoorde van vriendinnen leken hun instructeurs bijna vrienden)


    --

    faalangstexamen spreekt me niet aan omdat het langer duurt en ik wil er zo snel mogelijk van af zijn lol. Maar als ik deze keer niet slaag ga ik er wel een aanvragen. Het zit me niet dwars dat ik er zo lang over doe, maar dat zal er ook mee te maken hebben dat veel van mijn vrienden er wat langer over doen. Heb ook vrienden die hem in één keer halen hoor, maar als mijn vriendin die hem in één keer heeft gehaald niet eens weet wat een voorrangsbord is, voel ik me nou niet echt alsof ik meer faal dan zij.


    i put the fun in funeral

    Vraag ik mij toch af hoe je vriendin haar rijbewijs heeft gehaald.


    Physics is awesome

    Dat dus. Laatst hoorde ik een meisje en die had vier ingrepen gehad bij haar examen en alsnog geslaagd. Ik had vandaag geen een ingreep.


    "Ignite, my love. Ignite."

    "Denk je niet dat je 'ns op de rem moet Maart."
    "Hoezo"
    "Je moet voorrang verlenen."
    "Nee dat betekent gevaarlijk kruispunt."

    no it doesn't

    Nee echt serieus, als zij 'm in één keer kon halen kan ik het in vier keer toch wel. Ik heb nu een aantal keer bij haar in de auto gezeten en ze kan toch wel heel veel dingen nog niet zo goed hoor. Maar ze dóet het wel. En dat beetje lef heb je ook gewoon nodig tijdens het rijden.


    i put the fun in funeral

    Maar ze hoort heel veel dingen wel goed te kunnen aangezien ze op de weg mag zonder begeleiding en dan niet alleen gevaarlijk is voor zichzelf.

    Vandaag de derde les gehad in de simulator en de man die de mensen in de simulator begeleidt, was het met me eens, de simulator is niet voor mij. Dus vanaf nu mag/moet ik in een echte auto en ik hoop zo dat het dan beter gaat.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2016 - 21:07 ]


    Physics is awesome

    Ik heb mijn les van voor het examen afgezegd. Hopen dat het morgen opeens slecht weer is en iedereen lekker binnen zit hahaaa


    i put the fun in funeral

    Die regeling is sowieso heel raar. Ik had het er met mijn instructeur over de dag voor mijn examen. Hij zei dat examinators een bepaald slagings/zakkings percentage moesten aanhouden en daardoor dus mensen die het prima kunnen laten zakken en mensen die nauwelijks veilig kunnen rijden slagen. Lijkt me best wel onzin, maar het verklaart wel waarom de meeste mensen tussen 10 en 3 slagen en daar omheen je kans kleiner is. Het hele CBR is sowieso vaag. Ik ben ook geslaagd terwijl ik bijna een ingreep had.


    The truth is out there.

    ^dat is echt niet waar hoor


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    ^dat is echt niet waar hoor


    Ik koop het ook niet. Maar als je even gaat kijken is het allemaal best wel vaagjes. Ik heb bij andere leerlingen in de auto gezeten die veel beter reden dan ik en gezakt zijn om lullige redenen als: 'Je had vaker kunnen inhalen.'

    Dat slagen en zakken ligt volgens mij minder aan je kunnen dan aan het goede humeur van je examinator.


    The truth is out there.

    ^ Ik koop wel alvast een strakke shirt dan en hopen dat een man me examineert. x'D. Neh grapje.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya