• Hallo iedereen

    Ik heb dringend jullie hulp nodig. 14 oktober doe ik mijn proclamatie en ik zou ik niet zou als ik mij druk zou maken over mijn outfit. Ik heb tal van kleedjes in mijn kast liggen, maar vind tot nu toe geen enkele geschikt. Ik heb daarom even de meest feestelijke eruit geplukt in de hoop dat jullie misschien weten welke ik moet kiezen. Dus welke vinden jullie het meest geschikt?





    Of zou ik gewoon een nieuwe kopen? Want deze vind ik eigenlijk ook echt wel pretty ...



    Wat denken jullie?

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 20:43 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind nr. 9 mooi.


    Ik wil een tuin vol egels

    Jackie Kennedy. (cat)
    Nee ik weet het niet.
    Wat moet ik op de mijne aandoen. *minor panic attack*


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik vind het zwarte kleedje het leukste, maar vaak gaat de helft van de genodigden al in zwart. Dus dan vind ik het niet zo bijzonder. Ik kies daarom het voorlaatste rode kleedje. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Die zwarte, tres chique! :Y) Of die eennalaatste rode, die ziet er ook erg leuk uit. Matcht mooi bij je haarkleur.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2015 - 1:56 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Die zwarte, tres chique! :Y) Of die eennalaatste rode, die ziet er ook erg leuk uit. Matcht mooi bij je haarkleur.

    Helemaal mee eens ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ik zou ook voor het zwarte gaan maar met een leuk, kleurrijk vestje/blazer op misschien voor als het koud is?


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    9 of die paarse!
    Ik ga lekker hipster zijn en aanraden geen zwart te nemen. Dat doet iedereen, jwz. In andere kleuren kun je er ook netjes uitzien.


    No growth of the heart is ever a waste

    7 of 9
    Het zwarte kleedje als je classy wilt zijn en het negende, rode kleedje, als je classy wilt zijn maar toch wilt opvallen (;


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dankjewel iedereen. Ik vind het zelf stuk voor stuk leuke kleedjes, dus qua comfort heb ik niet echt een voorkeur. Nu zegt iedereen wel die zwarte, maar ik ben het nog altijd niet zeker. Pfff zo lastig.
    Ergens wil ik inderdaad ook wel opvallen. Het is onze proclamatie dus we mogen wel in de spotlight staan, niet?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Asterin schreef:
    Jackie Kennedy. (cat)
    Nee ik weet het niet.
    Wat moet ik op de mijne aandoen. *minor panic attack*
    Ik kan je een site doorsturen. ;)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind 3 het leukst (: Maar er zijn zoveel reacties...


    obsessive rage

    Het zwarte jurkje of ik zou voor die nieuwe jurk gaan. Die is echt pretttyyyy. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Origen schreef:
    Dankjewel iedereen. Ik vind het zelf stuk voor stuk leuke kleedjes, dus qua comfort heb ik niet echt een voorkeur. Nu zegt iedereen wel die zwarte, maar ik ben het nog altijd niet zeker. Pfff zo lastig.
    Ergens wil ik inderdaad ook wel opvallen. Het is onze proclamatie dus we mogen wel in de spotlight staan, niet?


    Dan zou ik voor die nieuwe gaan. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    De nieuwe, sowieso.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hmm.. Ik zou toch voor de zwarte kiezen (:


    Just doing what I can