• Hallo iedereen

    Ik heb dringend jullie hulp nodig. 14 oktober doe ik mijn proclamatie en ik zou ik niet zou als ik mij druk zou maken over mijn outfit. Ik heb tal van kleedjes in mijn kast liggen, maar vind tot nu toe geen enkele geschikt. Ik heb daarom even de meest feestelijke eruit geplukt in de hoop dat jullie misschien weten welke ik moet kiezen. Dus welke vinden jullie het meest geschikt?





    Of zou ik gewoon een nieuwe kopen? Want deze vind ik eigenlijk ook echt wel pretty ...



    Wat denken jullie?

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 20:43 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aincrad schreef:
    No matter what you'll wear, you'll get all da boyz.

    Nee, maar echt serieus, ik ben zo jaloers. ;o

    Leuke keuze heb je trouwens gemaakt. ^^ Vind 'm ook heel leuk!
    Ik denk niet dat mijn vriend dat zo leuk zal vinden. Ahja iedereen heeft een obsessie en de mijne is duidelijk kleedjes kopen. Al vind ik dat mijn geld goed gespendeerd wordt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Origen schreef:
    (...)Ik denk niet dat mijn vriend dat zo leuk zal vinden. Ahja iedereen heeft een obsessie en de mijne is duidelijk kleedjes kopen. Al vind ik dat mijn geld goed gespendeerd wordt.


    Waar zou je het anders aan besteden? (; Ik ben ook verslaafd aan kleedjes kopen, dus je hoeft je niet te schamen. ^^


    help

    Aincrad schreef:
    (...)

    Waar zou je het anders aan besteden? (; Ik ben ook verslaafd aan kleedjes kopen, dus je hoeft je niet te schamen. ^^
    Tis dat. Mijn tante heeft een schoenen verslaving en mijn zus een boekenverslaving, dus het is iets typisch voor in onze familie denk ik. Moesten mijn ouders gezegd hebben 'alweer een kleedje' had ik werkelijk gezegd dat ik hem gekregen had. Zo slecht ben ik. :'P


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Voor wie het eindresultaat wilt zien.


    Graduated in topvintage style. :p^
    Ik ben nu officieel een bachelor of science in chemistry.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Beautiful ^^


    Just doing what I can

    TheSmartIdiot schreef:
    Beautiful ^^


    obsessive rage