• G U I D E L I N E S      &&.      R U L E S

    — De vertrouwenspersonen zijn er vooral om te luisteren en een beetje advies te geven.
    — Quizlet. Rutger, de crew en de vertrouwenspersonen zijn niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor wat jij doet met het advies of informatie die je krijgt van een vertrouwenspersoon.
    — Vertrouwenspersonen luisteren vrijwillig naar anderen en doen dit in hun eigen vrije tijd. Ze kunnen dus op je reageren wanneer ze willen. Als je vind dat het te lang duurt mag je altijd een andere aanspreken.
    — Als een vertrouwenspersoon helemaal niet reageert, stuur dan een berichtje naar Chachki.
    — Vertrouwenspersonen mogen niks doorvertellen van wat jij ze vertelt. Alles gebeurd in vertrouwen. Als de vertrouwenspersoon het toch doorvertelt, wordt deze uit de lijst gehaald.
    — Als de vertrouwenspersoon ergens een vraag over heeft, een bericht dat ze gekregen hebben of iets anders, mogen ze een bericht sturen naar Chachki
    — Als de vertrouwenspersoon vindt dat je probleem te serieus is, mogen ze altijd voorstellen dat je echt hulp zoekt en zeggen dat ze liever geen advies op dit onderwerp geven.
    — Als een vertrouwenspersoon denkt dat het onderwerp van je problemen niet geschikt is om aan te horen om wat voor reden dan ook, mag deze
    vertrouwenspersoon altijd afwijzen om naar je te luisteren en je aan te raden iemand anders te zoeken.
    — Voor een luisterend oor kan je ook altijd terecht bij een bemiddelaar.
    — Geef het door als je voor langere tijd afwezig bent of gewoon geen tijd hebt.
    — Naamsveranderingen graag doorgeven.


    D E      V E R T R O U W E N S P E R S O N E N

    TIJDELIJKE STOP OP AANMELDINGEN

    Vikings • Natas • 25
    Eavan • Jennifer • 25
    Duivelsgebroed • Thomas • 23
    AngelFall • Filiz • 22
    Facilier • Lucca • 22
    Stones • Maia • 22
    Myrdie • Myrthe • 21
    GossipGirl21 • Sarah • 21
    HalfBloodPrince • Sharon • 21
    Dauth • Mitchell • 21
    Laleah • Leah • 20
    Cliffordz • Laurianne • 20
    Scribe • Tialda • 20
    Himax • Sara • 20
    1iemand • Ciska • 20
    Mignon • Lotte • 19
    Meraki • Marleen • 19
    Chryseis • Zsofie • 19
    Histoire • Marie • 19
    NicoleStyles • Nicole • 18
    Hooverphonic • Sarah • 18
    Potions • Rosalie • 18
    Cersei • Veerle • 18
    Savages • Megan • 17
    Charisse • Charisse • 17
    Dormiveglia • Naomi • 17
    Ledecky • Melissa • 17
    Hagane • Xanthe • 17
    Coliver • Sanne • 16
    Loky • Daniëlle • 16
    Aveyard • Leonie • 15
    Storiefan • Aragorn • 15
    Allmilla • Sarah • 15
    Amatis • Ilona • 15
    Ashallayn • Froukje • 15
    Fictionalworld • Vera • 14
    xeroptic • Floor • 14
    Gummie • Evelijn • 13
    Mikko • Ava • 12

    V E R T R O U W E N S P E R S O N E N

    Dankzij Laleah is het aan bod gekomen dat sommige users graag gebruik zouden maken van een vertrouwenspersoon en dat er veel users zijn die zich wel als vertrouwenspersoon op willen stellen. In dit topic komt een lijst met users die zich aangemeld hebben als vertrouwenspersoon (aanmelden kan je ook in dit topic doen) en kan je natuurlijk ook aangeven dat je een vertrouwenspersoon zoekt als je ze zelf niet graag aanspreekt. Dan kunnen deze vertrouwenspersonen jou een berichtje sturen. Je bent natuurlijk ook geheel vrij om iemand naar keuze een berichtje te sturen!
    Suggesties voor het topic zijn ook altijd welkom!

    Als je vertrouwenspersoon wilt worden, vul het volgende lijstje dan in: TIJDELIJKE STOP OP AANMELDINGEN (we accepteren momenteel alleen nog een 24 jarige)

    Username:
    Naam/Alias:
    Leeftijd:






    [ bericht aangepast op 27 nov 2015 - 23:26 ]


    Your make-up is terrible

    Chachki schreef:
    Ik ga morgen de lijst opschonen. Iedereen die meer dan 3 dagen niet online geweest is en zijn/haar username verandering niet door heeft gegeven, gaan eruit.

    Dan geef ik het nog even voor de zekerheid door: Pinkett > Stones.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chachki schreef:
    (...)

    Maar zelfs als je maar eventjes online komt, word je status op Q daarna geupdate. ;3 3 dagen echt niet online is best veel, vooral als mensen een berichtje naar je gestuurd hebben en wachten op antwoord en ze hier niks gemeld hebben.


    Ik snap wat je bedoel. Maar drie dagen valt echt nog mee denk ik. Als iemand bijv tentamens heeft dat staat je hoofd er toch niet naar om op quizlet te gaan? Althans dat heb ik dan


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Je hebt als vertrouwenspersoon toch echt de verantwoordelijkheid om binnen een redelijke tijd iets te antwoorden. Als je door je tentamen niet meer op Quizlet komt en daardoor eventuele berichten mist (of expres negeert), zou je geen vertrouwenspersoon moeten zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Laleah schreef:
    (...)

    Ik snap wat je bedoel. Maar drie dagen valt echt nog mee denk ik. Als iemand bijv tentamens heeft dat staat je hoofd er toch niet naar om op quizlet te gaan? Althans dat heb ik dan


    Mja, dat kan je dan van te voren wel even melden. Dat staat ook in de regels, trouwens.


    Your make-up is terrible

    Kepner = Savages. Vergeten door te geven, sorry sorry!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dauth schreef:
    Je hebt als vertrouwenspersoon toch echt de verantwoordelijkheid om binnen een redelijke tijd iets te antwoorden. Als je door je tentamen niet meer op Quizlet komt en daardoor eventuele berichten mist (of expres negeert), zou je geen vertrouwenspersoon moeten zijn.


    Natuurlijk, dat is ook te begrijpen. Ik laat dat ook aan Chachki over verder. Ik ben immers altijd online en beantwoord de berichten direct. Maar inderdaad, het staat in de regels dat dit gemeld moet worden als er vertraging kan zijn bij het beantwoorden van de berichten

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 8:20 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ah sorry. Martian > Cersei. Ik zal het zo even aanpassen in de story.


    The truth is out there.

    Cersei schreef:
    Ah sorry. Martian > Cersei. Ik zal het zo even aanpassen in de story.


    Ah, dankjewel!


    Your make-up is terrible

    Het valt me ook op dat veel vertrouwenspersonen nog niks in de story hebben gezet.. komt dit nog?

    Trees schreef:
    Het valt me ook op dat veel vertrouwenspersonen nog niks in de story hebben gezet.. komt dit nog?


    Jawel zeker, alleen school en stage zijn erg druk bij mij en ik denk dat dit ook het geval zal zijn bij andere


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Trees schreef:
    Het valt me ook op dat veel vertrouwenspersonen nog niks in de story hebben gezet.. komt dit nog?

    (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Jawel zeker, alleen school en stage zijn erg druk bij mij en ik denk dat dit ook het geval zal zijn bij andere


    Dit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ahh echt jammer dat jullie niet meer vertouwenspersonen aannemen :\

    De lijst is opgeruimd. ;3


    Your make-up is terrible

    Heeft iemand nu tijd? Liefst iemand van rond mijn leeftijd? Ik heb momenteel écht iemand nodig.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury