• G U I D E L I N E S      &&.      R U L E S

    — De vertrouwenspersonen zijn er vooral om te luisteren en een beetje advies te geven.
    — Quizlet. Rutger, de crew en de vertrouwenspersonen zijn niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor wat jij doet met het advies of informatie die je krijgt van een vertrouwenspersoon.
    — Vertrouwenspersonen luisteren vrijwillig naar anderen en doen dit in hun eigen vrije tijd. Ze kunnen dus op je reageren wanneer ze willen. Als je vind dat het te lang duurt mag je altijd een andere aanspreken.
    — Als een vertrouwenspersoon helemaal niet reageert, stuur dan een berichtje naar Chachki.
    — Vertrouwenspersonen mogen niks doorvertellen van wat jij ze vertelt. Alles gebeurd in vertrouwen. Als de vertrouwenspersoon het toch doorvertelt, wordt deze uit de lijst gehaald.
    — Als de vertrouwenspersoon ergens een vraag over heeft, een bericht dat ze gekregen hebben of iets anders, mogen ze een bericht sturen naar Chachki
    — Als de vertrouwenspersoon vindt dat je probleem te serieus is, mogen ze altijd voorstellen dat je echt hulp zoekt en zeggen dat ze liever geen advies op dit onderwerp geven.
    — Als een vertrouwenspersoon denkt dat het onderwerp van je problemen niet geschikt is om aan te horen om wat voor reden dan ook, mag deze
    vertrouwenspersoon altijd afwijzen om naar je te luisteren en je aan te raden iemand anders te zoeken.
    — Voor een luisterend oor kan je ook altijd terecht bij een bemiddelaar.
    — Geef het door als je voor langere tijd afwezig bent of gewoon geen tijd hebt.
    — Naamsveranderingen graag doorgeven.


    D E      V E R T R O U W E N S P E R S O N E N

    TIJDELIJKE STOP OP AANMELDINGEN

    Vikings • Natas • 25
    Eavan • Jennifer • 25
    Duivelsgebroed • Thomas • 23
    AngelFall • Filiz • 22
    Facilier • Lucca • 22
    Stones • Maia • 22
    Myrdie • Myrthe • 21
    GossipGirl21 • Sarah • 21
    HalfBloodPrince • Sharon • 21
    Dauth • Mitchell • 21
    Laleah • Leah • 20
    Cliffordz • Laurianne • 20
    Scribe • Tialda • 20
    Himax • Sara • 20
    1iemand • Ciska • 20
    Mignon • Lotte • 19
    Meraki • Marleen • 19
    Chryseis • Zsofie • 19
    Histoire • Marie • 19
    NicoleStyles • Nicole • 18
    Hooverphonic • Sarah • 18
    Potions • Rosalie • 18
    Cersei • Veerle • 18
    Savages • Megan • 17
    Charisse • Charisse • 17
    Dormiveglia • Naomi • 17
    Ledecky • Melissa • 17
    Hagane • Xanthe • 17
    Coliver • Sanne • 16
    Loky • Daniëlle • 16
    Aveyard • Leonie • 15
    Storiefan • Aragorn • 15
    Allmilla • Sarah • 15
    Amatis • Ilona • 15
    Ashallayn • Froukje • 15
    Fictionalworld • Vera • 14
    xeroptic • Floor • 14
    Gummie • Evelijn • 13
    Mikko • Ava • 12

    V E R T R O U W E N S P E R S O N E N

    Dankzij Laleah is het aan bod gekomen dat sommige users graag gebruik zouden maken van een vertrouwenspersoon en dat er veel users zijn die zich wel als vertrouwenspersoon op willen stellen. In dit topic komt een lijst met users die zich aangemeld hebben als vertrouwenspersoon (aanmelden kan je ook in dit topic doen) en kan je natuurlijk ook aangeven dat je een vertrouwenspersoon zoekt als je ze zelf niet graag aanspreekt. Dan kunnen deze vertrouwenspersonen jou een berichtje sturen. Je bent natuurlijk ook geheel vrij om iemand naar keuze een berichtje te sturen!
    Suggesties voor het topic zijn ook altijd welkom!

    Als je vertrouwenspersoon wilt worden, vul het volgende lijstje dan in: TIJDELIJKE STOP OP AANMELDINGEN (we accepteren momenteel alleen nog een 24 jarige)

    Username:
    Naam/Alias:
    Leeftijd:






    [ bericht aangepast op 27 nov 2015 - 23:26 ]


    Your make-up is terrible

    Scandal schreef:
    Heeft iemand nu tijd? Liefst iemand van rond mijn leeftijd? Ik heb momenteel écht iemand nodig.

    Ik heb wel tijd (ik ben wel maar 17 tho), en ik wil graag mijn best doen om je te helpen. Het is jou beslissing of je het deelt met mij of niet ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Scandal schreef:
    Heeft iemand nu tijd? Liefst iemand van rond mijn leeftijd? Ik heb momenteel écht iemand nodig.


    Ik heb ook tijd. Ik ben vandaag vrij. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Kirstein schreef:
    (...)
    Ik heb wel tijd (ik ben wel maar 17 tho), en ik wil graag mijn best doen om je te helpen. Het is jou beslissing of je het deelt met mij of niet ^^

    Ik wil echt kunnen praten, maar het is misschien wel zwaar materiaal waarmee ik je zou opzadelen. Ik bedoel dan mentaal zwaar, maar ook +16/+18 zwaar. Als je zelf zoiets aan kan, dan wil ik graag even mijn hart luchten, maar als je zoiets niet aan kan, dan vind ik het niet erg dat je past.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Heeft iemand nu tijd? Liefst iemand van rond mijn leeftijd? Ik heb momenteel écht iemand nodig.


    Je mag mij ook altijd sturen, Erica. Ik luister graag naar je. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik wil echt kunnen praten, maar het is misschien wel zwaar materiaal waarmee ik je zou opzadelen. Ik bedoel dan mentaal zwaar, maar ook +16/+18 zwaar. Als je zelf zoiets aan kan, dan wil ik graag even mijn hart luchten, maar als je zoiets niet aan kan, dan vind ik het niet erg dat je past.

    Doesn't matter. Ik kan wel wat hebben, dus doe maar.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik wil echt kunnen praten, maar het is misschien wel zwaar materiaal waarmee ik je zou opzadelen. Ik bedoel dan mentaal zwaar, maar ook +16/+18 zwaar. Als je zelf zoiets aan kan, dan wil ik graag even mijn hart luchten, maar als je zoiets niet aan kan, dan vind ik het niet erg dat je past.


    Daar zijn we hier voor toch. Je mag me altijd pb'tje sturen.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Scandal schreef:
    Heeft iemand nu tijd? Liefst iemand van rond mijn leeftijd? Ik heb momenteel écht iemand nodig.


    Mocht je nog iemand nodig hebben kun je mij ook altijd een PB sturen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mij mag je ook altijd PB'en. (:


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Sorry dat ik nog niets in de story geschreven heb, ik had het nogal druk met school en thuissituatie en zo... Ik hoop deze week tijd te hebben om een tekstje te schrijven en dit te activeren

    [ bericht aangepast op 27 nov 2015 - 18:51 ]


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    Het lijkt erop dat mensen niet snel op mij af zullen stappen gezien mijn leeftijd c:

    Maar ach, ben ik er wel als iemand jongers wil praten


    obsessive rage

    Mikko schreef:
    Het lijkt erop dat mensen niet snel op mij af zullen stappen gezien mijn leeftijd c:

    Maar ach, ben ik er wel als iemand jongers wil praten


    Er zijn genoeg jongere mensen hier op Q, die vinden het vast fijn om bij een leeftijdsgenootje terecht te kunnen (;


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mocht je het nog aan iemand kwijt willen dan mag je mij ook een berichtje sturen, Erica!


    Every villain is a hero in his own mind.

    1iemand schreef:
    Sorry dat ik nog niets in de story geschreven heb, ik had het nogal druk met school en thuissituatie en zo... Ik hoop deze week tijd te hebben om een tekstje te schrijven en dit te activeren


    Heb je hier dan überhaupt wel tijd voor?


    Your make-up is terrible

    Ik wil even hier kwijt dat, ondanks dat als ik er niet op reageer, je mij altijd een berichtje kan sturen. Ongeacht de situatie. c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vikings schreef:
    Mocht je het nog aan iemand kwijt willen dan mag je mij ook een berichtje sturen, Erica!

    Momenteel gaat het beter. Ik heb gisteren al met een aantal Q-ers gepraat. Dat heeft echt deugd gedaan. Bedankt iedereen voor het aanbod en hulp!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury