• G U I D E L I N E S      &&.      R U L E S

    — De vertrouwenspersonen zijn er vooral om te luisteren en een beetje advies te geven.
    — Quizlet. Rutger, de crew en de vertrouwenspersonen zijn niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor wat jij doet met het advies of informatie die je krijgt van een vertrouwenspersoon.
    — Vertrouwenspersonen luisteren vrijwillig naar anderen en doen dit in hun eigen vrije tijd. Ze kunnen dus op je reageren wanneer ze willen. Als je vind dat het te lang duurt mag je altijd een andere aanspreken.
    — Als een vertrouwenspersoon helemaal niet reageert, stuur dan een berichtje naar Chachki.
    — Vertrouwenspersonen mogen niks doorvertellen van wat jij ze vertelt. Alles gebeurd in vertrouwen. Als de vertrouwenspersoon het toch doorvertelt, wordt deze uit de lijst gehaald.
    — Als de vertrouwenspersoon ergens een vraag over heeft, een bericht dat ze gekregen hebben of iets anders, mogen ze een bericht sturen naar Chachki
    — Als de vertrouwenspersoon vindt dat je probleem te serieus is, mogen ze altijd voorstellen dat je echt hulp zoekt en zeggen dat ze liever geen advies op dit onderwerp geven.
    — Als een vertrouwenspersoon denkt dat het onderwerp van je problemen niet geschikt is om aan te horen om wat voor reden dan ook, mag deze
    vertrouwenspersoon altijd afwijzen om naar je te luisteren en je aan te raden iemand anders te zoeken.
    — Voor een luisterend oor kan je ook altijd terecht bij een bemiddelaar.
    — Geef het door als je voor langere tijd afwezig bent of gewoon geen tijd hebt.
    — Naamsveranderingen graag doorgeven.


    D E      V E R T R O U W E N S P E R S O N E N

    TIJDELIJKE STOP OP AANMELDINGEN

    Vikings • Natas • 25
    Eavan • Jennifer • 25
    Duivelsgebroed • Thomas • 23
    AngelFall • Filiz • 22
    Facilier • Lucca • 22
    Stones • Maia • 22
    Myrdie • Myrthe • 21
    GossipGirl21 • Sarah • 21
    HalfBloodPrince • Sharon • 21
    Dauth • Mitchell • 21
    Laleah • Leah • 20
    Cliffordz • Laurianne • 20
    Scribe • Tialda • 20
    Himax • Sara • 20
    1iemand • Ciska • 20
    Mignon • Lotte • 19
    Meraki • Marleen • 19
    Chryseis • Zsofie • 19
    Histoire • Marie • 19
    NicoleStyles • Nicole • 18
    Hooverphonic • Sarah • 18
    Potions • Rosalie • 18
    Cersei • Veerle • 18
    Savages • Megan • 17
    Charisse • Charisse • 17
    Dormiveglia • Naomi • 17
    Ledecky • Melissa • 17
    Hagane • Xanthe • 17
    Coliver • Sanne • 16
    Loky • Daniëlle • 16
    Aveyard • Leonie • 15
    Storiefan • Aragorn • 15
    Allmilla • Sarah • 15
    Amatis • Ilona • 15
    Ashallayn • Froukje • 15
    Fictionalworld • Vera • 14
    xeroptic • Floor • 14
    Gummie • Evelijn • 13
    Mikko • Ava • 12

    V E R T R O U W E N S P E R S O N E N

    Dankzij Laleah is het aan bod gekomen dat sommige users graag gebruik zouden maken van een vertrouwenspersoon en dat er veel users zijn die zich wel als vertrouwenspersoon op willen stellen. In dit topic komt een lijst met users die zich aangemeld hebben als vertrouwenspersoon (aanmelden kan je ook in dit topic doen) en kan je natuurlijk ook aangeven dat je een vertrouwenspersoon zoekt als je ze zelf niet graag aanspreekt. Dan kunnen deze vertrouwenspersonen jou een berichtje sturen. Je bent natuurlijk ook geheel vrij om iemand naar keuze een berichtje te sturen!
    Suggesties voor het topic zijn ook altijd welkom!

    Als je vertrouwenspersoon wilt worden, vul het volgende lijstje dan in: TIJDELIJKE STOP OP AANMELDINGEN (we accepteren momenteel alleen nog een 24 jarige)

    Username:
    Naam/Alias:
    Leeftijd:






    [ bericht aangepast op 27 nov 2015 - 23:26 ]


    Your make-up is terrible

    Hooverphonic schreef:
    Hi Trees, je hebt je bericht aangepast zag ik (weet niet waarom) Maar in de online hulpverlening lijst (staat in de story) staan ook nog een aantal links die gaan hierover, daar zou je ook nog kunnen kijken als dat voor nu beter voelt.
    Mij mag je natuurlijk ook pm'en. Take care!


    Ik heb het bericht achteraf verwijderd omdat het niet handig was om te plaatsen - al kan ik helaas aan aan al die quotes niks doen. Bedankt voor jullie aanbod anyway.

    Ik zag dat jullie de berichten waarin mijn bericht gequoted staat hebben verwijderd, dank jullie wel daarvoor.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2015 - 13:03 ]

    Pf.. Ik ga hier denk toch even gebruik van maken omdat ik nergens anders terecht kan en zelf dingen niet op een rijtje kan krijgen..
    Iemand die tijd heeft om even te praten? Liefst 18+. Het heeft betrekking op relaties.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    Pf.. Ik ga hier denk toch even gebruik van maken omdat ik nergens anders terecht kan en zelf dingen niet op een rijtje kan krijgen..
    Iemand die tijd heeft om even te praten? Liefst 18+. Het heeft betrekking op relaties.

    Sure. Je kan me een berichtje sturen c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ratonhnhake schreef:
    Pf.. Ik ga hier denk toch even gebruik van maken omdat ik nergens anders terecht kan en zelf dingen niet op een rijtje kan krijgen..
    Iemand die tijd heeft om even te praten? Liefst 18+. Het heeft betrekking op relaties.


    Berichtje sturen mag altijd! ^^ daar zijn we hier voor


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ratonhnhake schreef:
    Pf.. Ik ga hier denk toch even gebruik van maken omdat ik nergens anders terecht kan en zelf dingen niet op een rijtje kan krijgen..
    Iemand die tijd heeft om even te praten? Liefst 18+. Het heeft betrekking op relaties.


    Mocht je nog iemand nodog hebben mag je mij ook altijd nog een berichtje sturen. (:


    The truth is out there.

    Ratonhnhake schreef:
    Pf.. Ik ga hier denk toch even gebruik van maken omdat ik nergens anders terecht kan en zelf dingen niet op een rijtje kan krijgen..
    Iemand die tijd heeft om even te praten? Liefst 18+. Het heeft betrekking op relaties.


    Voel je vrij om een berichtje te sturen ^^


    26 - 02 - '16

    Ashallayn --> ProngsPotter


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hagane > Kirstein > Noragami


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mikko > Inktzwart


    obsessive rage

    Klopt het dat de story inactief is?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Klopt het dat de story inactief is?

    Jammer genoeg wel, want Nikki is inactief.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)
    Jammer genoeg wel, want Nikki is inactief.


    Aah okee dan is mijn mobiel dus niet geflipt.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)

    Aah okee dan is mijn mobiel dus niet geflipt.

    Hehe, nee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is er iemand (bij voorkeur 17+) die tijd heeft om naar me te luisteren?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Is er iemand (bij voorkeur 17+) die tijd heeft om naar me te luisteren?


    Ik heb wel tijd, maar ben twee jaar jonger dan handig zou zijn (15)?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.