• G U I D E L I N E S      &&.      R U L E S

    — De vertrouwenspersonen zijn er vooral om te luisteren en een beetje advies te geven.
    — Quizlet. Rutger, de crew en de vertrouwenspersonen zijn niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor wat jij doet met het advies of informatie die je krijgt van een vertrouwenspersoon.
    — Vertrouwenspersonen luisteren vrijwillig naar anderen en doen dit in hun eigen vrije tijd. Ze kunnen dus op je reageren wanneer ze willen. Als je vind dat het te lang duurt mag je altijd een andere aanspreken.
    — Als een vertrouwenspersoon helemaal niet reageert, stuur dan een berichtje naar Chachki.
    — Vertrouwenspersonen mogen niks doorvertellen van wat jij ze vertelt. Alles gebeurd in vertrouwen. Als de vertrouwenspersoon het toch doorvertelt, wordt deze uit de lijst gehaald.
    — Als de vertrouwenspersoon ergens een vraag over heeft, een bericht dat ze gekregen hebben of iets anders, mogen ze een bericht sturen naar Chachki
    — Als de vertrouwenspersoon vindt dat je probleem te serieus is, mogen ze altijd voorstellen dat je echt hulp zoekt en zeggen dat ze liever geen advies op dit onderwerp geven.
    — Als een vertrouwenspersoon denkt dat het onderwerp van je problemen niet geschikt is om aan te horen om wat voor reden dan ook, mag deze
    vertrouwenspersoon altijd afwijzen om naar je te luisteren en je aan te raden iemand anders te zoeken.
    — Voor een luisterend oor kan je ook altijd terecht bij een bemiddelaar.
    — Geef het door als je voor langere tijd afwezig bent of gewoon geen tijd hebt.
    — Naamsveranderingen graag doorgeven.


    D E      V E R T R O U W E N S P E R S O N E N

    TIJDELIJKE STOP OP AANMELDINGEN

    Vikings • Natas • 25
    Eavan • Jennifer • 25
    Duivelsgebroed • Thomas • 23
    AngelFall • Filiz • 22
    Facilier • Lucca • 22
    Stones • Maia • 22
    Myrdie • Myrthe • 21
    GossipGirl21 • Sarah • 21
    HalfBloodPrince • Sharon • 21
    Dauth • Mitchell • 21
    Laleah • Leah • 20
    Cliffordz • Laurianne • 20
    Scribe • Tialda • 20
    Himax • Sara • 20
    1iemand • Ciska • 20
    Mignon • Lotte • 19
    Meraki • Marleen • 19
    Chryseis • Zsofie • 19
    Histoire • Marie • 19
    NicoleStyles • Nicole • 18
    Hooverphonic • Sarah • 18
    Potions • Rosalie • 18
    Cersei • Veerle • 18
    Savages • Megan • 17
    Charisse • Charisse • 17
    Dormiveglia • Naomi • 17
    Ledecky • Melissa • 17
    Hagane • Xanthe • 17
    Coliver • Sanne • 16
    Loky • Daniëlle • 16
    Aveyard • Leonie • 15
    Storiefan • Aragorn • 15
    Allmilla • Sarah • 15
    Amatis • Ilona • 15
    Ashallayn • Froukje • 15
    Fictionalworld • Vera • 14
    xeroptic • Floor • 14
    Gummie • Evelijn • 13
    Mikko • Ava • 12

    V E R T R O U W E N S P E R S O N E N

    Dankzij Laleah is het aan bod gekomen dat sommige users graag gebruik zouden maken van een vertrouwenspersoon en dat er veel users zijn die zich wel als vertrouwenspersoon op willen stellen. In dit topic komt een lijst met users die zich aangemeld hebben als vertrouwenspersoon (aanmelden kan je ook in dit topic doen) en kan je natuurlijk ook aangeven dat je een vertrouwenspersoon zoekt als je ze zelf niet graag aanspreekt. Dan kunnen deze vertrouwenspersonen jou een berichtje sturen. Je bent natuurlijk ook geheel vrij om iemand naar keuze een berichtje te sturen!
    Suggesties voor het topic zijn ook altijd welkom!

    Als je vertrouwenspersoon wilt worden, vul het volgende lijstje dan in: TIJDELIJKE STOP OP AANMELDINGEN (we accepteren momenteel alleen nog een 24 jarige)

    Username:
    Naam/Alias:
    Leeftijd:






    [ bericht aangepast op 27 nov 2015 - 23:26 ]


    Your make-up is terrible

    Necessity schreef:
    Is er iemand (bij voorkeur 17+) die tijd heeft om naar me te luisteren?


    PB me maar. (: Ik weet niet of ik je zal kunnen helpen, maar luisteren kan altijd.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Necessity schreef:
    Is er iemand (bij voorkeur 17+) die tijd heeft om naar me te luisteren?


    Ik heb de tijd c:
    (18)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    *knip*

    [ bericht aangepast op 11 maart 2019 - 11:22 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Iemand die even tijd heeft om naar mijn gezeur te luisteren?


    16 - 09 - '17

    Thominho schreef:
    Iemand die even tijd heeft om naar mijn gezeur te luisteren?


    I do c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Thominho schreef:
    Iemand die even tijd heeft om naar mijn gezeur te luisteren?

    Natuurlijk!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thanks, ik ga beginnen aan mijn pb.


    16 - 09 - '17

    Thominho schreef:
    Iemand die even tijd heeft om naar mijn gezeur te luisteren?


    Ik heb ook nog tijd, mocht je het bij nog iemand kwijt willen <3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Ik heb ook nog tijd, mocht je het bij nog iemand kwijt willen <3


    Dankje, dat is lief van je, ik kijk nog wel (:


    16 - 09 - '17

    Jullie kunnen mij ook een berichtje sturen als er iets is ben altijd bereikbaar :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik heb best wel even nood aan iemand die een stortvloed van gezeik aankan zonder dat ik die persoon zich meteen zorgen laat maken, laat denken dat ik een aansteller ben of iets anders of whatever. Eigenlijk een neutraal persoon dus dat veel gezeik aan kan horen zonder te oordelen of whatever. Is er iemand waarbij ik terecht kan?


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Ik heb best wel even nood aan iemand die een stortvloed van gezeik aankan zonder dat ik die persoon zich meteen zorgen laat maken, laat denken dat ik een aansteller ben of iets anders of whatever. Eigenlijk een neutraal persoon dus dat veel gezeik aan kan horen zonder te oordelen of whatever. Is er iemand waarbij ik terecht kan?


    Ja hoor, dat weet je toch Anna?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Lily_Evans schreef:
    Ik heb best wel even nood aan iemand die een stortvloed van gezeik aankan zonder dat ik die persoon zich meteen zorgen laat maken, laat denken dat ik een aansteller ben of iets anders of whatever. Eigenlijk een neutraal persoon dus dat veel gezeik aan kan horen zonder te oordelen of whatever. Is er iemand waarbij ik terecht kan?


    Daarvoor zijn we hier! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Thanks. Ik denk dat ik dan morgen alles even helemaal uitrype en van mij afschrijf.


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Thanks. Ik denk dat ik dan morgen alles even helemaal uitrype en van mij afschrijf.


    Neem je tijd maar, wij wachten wel ^^ Try to get some sleep


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.