• Yup, daar ga ik morgen naartoe in Walibi Holland. Zie ik iemand van jullie daar ook nog, of gaat er iemand een andere dag? Is er al iemand geweest?
    Dit is mijn eerste keer en ik ben echt een pussy, dus eh, het was leuk jullie allen gekend te hebben. (cat)

    Wat is het?
    In het park zijn vanaf 18:00 bepaalde scare zones. Daar lopen acteurs rond, waarvan Eddy de Clown de meest bekende is. Hij schijnt echt een zak te zijn, iemand die je steeds beledigt en zo. Verder lopen er dus o.a. zombies en mensen met kettingzagen rond en er zijn vier spookhuizen te bezoeken. Best wel spannend dus. :c


    everything, in time

    Ik ga waarschijnlijk niet, maar als hema-medewerker weet ik wel dat ze daar goedkope kaartjes verkopen, dat jullie het weten ^^
    Veel plezier in ieder geval!


    Deep inside, I've never felt alive

    Hypnotise schreef:
    Ik ga waarschijnlijk niet, maar als hema-medewerker weet ik wel dat ze daar goedkope kaartjes verkopen, dat jullie het weten ^^
    Veel plezier in ieder geval!


    Damnit, dat wist ik niet! Gelukkig gaan we met 14'en en hebben we daarom groepskorting. Bedankt!


    everything, in time

    Ik wil er heel graag naartoe, en ben er nog nooit geweest. Ik wil er alleen naartoe voor halloween, niet die attracties (':

    Lijkt mij heel gaaf maar helaas zitten mijn weekenden in oktober altijd heel vol.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn vader kan niet zolang in de auto zitten door gezondheidsproblemen dus ik blijf dit jaar thuis bij hem en ga niet. Hopelijk kunnen we volgend jaar wel weer heen want ik vind het echt geweldig mooi gemaakt allemaal c:


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben vorig jaar geweest en wil dit jaar eigenlijk weer, maar dat zit er niet in doordat ik alle weekenden wel iets gepland heb staan.
    Misschien volgend jaar weer :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ga de laatste dag en we hebben kaartjes voor de Villa. Veel plezier morgen! :)


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Ik ga de laatste dag en we hebben kaartjes voor de Villa. Veel plezier morgen! :)


    Dankjewel! Wij hebben inderdaad ook kaartjes voor de Villa. Totaal geen idee wat ik daarvan moet verwachten... Jij ook veel plezier!


    everything, in time

    Ik ben nou al drie keer geweest en aangezien er niets nieuws (volgens mij) bij is gekomen ga ik dit jaar niet. Also, druk met school.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik zou heel graag willen, maar voor mij is het gewoon te duur.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ga met een kleine vriendengroep voor het eerst. En ik ben echt doodsbang. :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Gayle schreef:
    Lijkt mij heel gaaf maar helaas zitten mijn weekenden in oktober altijd heel vol.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Als ik nou eens die geldboom zou hebben.. :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Niks voor mij aangezien ik echt een watje ben, maar m'n beste vriendin werkt er dus ik krijg altijd haar feestvreugde mee. (: Ik hoop dat je het leuk hebt gehad!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik ga het laatste weekend, is dan mijn tweede keer en ik kan het iedereen een keer aanraden (:


    Sarah = ongewoon sexy