• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Sowwy. Niet boos zijn.

    Help... Waarom heb ik me hier ook alweer voor ingeschreven?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Waar komen opeens al die felicitaties vandaan? Ik had nooit verwacht dat zoveel mensen de moeite zou doen om mij te feliciteren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Een hekel.
    Dat heb ik aan jou.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Waarom heb ik nog nooit eerder naar David Bowie geluisterd, dit is geweldig.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Volgens mij mag niemand me hierzo. Ik ga hier weg, zodra ik alles afgeregeld heb.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2015 - 18:38 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Baaldag vandaag, meh. En waarom doet het internet het weer niet? Ik ga mijn 3G écht niet verspillen aan schoolwerk.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh god, ik moet echt even aan school. Dit is zo vreselijk veel. ;/


    Caution first, always.

    Herakles schreef:
    Volgens mij mag niemand me hierzo. Ik ga hier weg, zodra ik alles afgeregeld heb.


    niet zo negatief you know it's all not true...


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Rosencrantz schreef:
    (...)

    Saar wat?


    ... ben ik de enige die met vlagen een verschrikkelijk ongepaste huisje-boompje-beestje wens heeft? Ik ben nauwelijks oud genoeg om legaal seks te hebben so don't worry, ik ga geen condooms door prikken of baby's uit ziekenhuizen stelen of zo. Misschien heb ik gewoon te lang met baby borns gespeeld als kind.


    i put the fun in funeral

    Misfire schreef:
    (...)

    ... ben ik de enige die met vlagen een verschrikkelijk ongepaste huisje-boompje-beestje wens heeft? Ik ben nauwelijks oud genoeg om legaal seks te hebben so don't worry, ik ga geen condooms door prikken of baby's uit ziekenhuizen stelen of zo. Misschien heb ik gewoon te lang met baby borns gespeeld als kind.


    Nee hoor, dat had ik ook enorm rond die leeftijd, haha. Gaat wel weer over.


    Your make-up is terrible

    Herakles schreef:
    Volgens mij mag niemand me hierzo. Ik ga hier weg, zodra ik alles afgeregeld heb.


    I like you. <3
    *hug*



    OTOFT: ben benieuwd hoe t gaan zal nu mn buuf mee gaat. En blij dat die gozer er over nadenkt eens in de twee weken op woensdag te schieten ipv alleen op maandag. Hij is chill en dan zit dr tenminste iemand met wie ik al een klik heb en dus niet echt beter hoef te leren kennen nog. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik verveel me


    You are my piece of paradise.

    Misfire schreef:
    (...)

    ... ben ik de enige die met vlagen een verschrikkelijk ongepaste huisje-boompje-beestje wens heeft? Ik ben nauwelijks oud genoeg om legaal seks te hebben so don't worry, ik ga geen condooms door prikken of baby's uit ziekenhuizen stelen of zo. Misschien heb ik gewoon te lang met baby borns gespeeld als kind.

    Same. Ik ben amper verantwoordelijk genoeg om naar school te fietsen zonder aangereden te worden, of te koken zonder het hele huis in de fik te zetten, maar zodra ik ergens een baby zie flip ik totaal is er opeens een hele rare moederdrang.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ennnnnn nu ben ik toch weer Great British Bake Off aan het kijken. Doe je goed, sukkel.


    Caution first, always.