• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd! c:


    Dankjewel!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    (...)

    Dankjewel!


    als ik je beter had gekend, had ik een topic voor je gemaakt

    -- Bwuh, ik heb teveel inspiratie voor nieuwe verhalen. Zo kom ik toch ook nergens aan toe?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb zin in maandag! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Soms heb ik zin om het contact met mensen te verbreken omdat ze over eten praten.


    Your make-up is terrible

    Misfire schreef:
    Ik wil baby's ugh hormonen


    Saar wat?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Waarom neem ik altijd zo'n 'don't care' gedrag aan als ik zenuwachtig ben?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mn mobiel staat al de hele dag op 100% Ik geloof dat hij onsterfelijk is geworden. Hoe hij het heeft geflikt?..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    2,2 voor een dubbel meetellend scheikunde schoolexamen, kill me please.
    Het lijkt of ik deze week geen ander leven heb naast school, schoolexamens zijn hel op aarde.

    The moment dat je erachter komt dat er een nummer van Fall Out Boy is over de actrice die in Percy Jackson Medusa speelde lol


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Als jij wil roken roken tijdens de zwangerschap moet je dat lekker zelf weten. Je bent 16, dus je zal wel goed weten wat je doet enzo. Met je vriendje die 21 is en die je net een maand kent. Of nog niet eens zo lang.
    None of my business.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2015 - 15:52 ]

    Monteriggioni schreef:
    The moment dat je erachter komt dat er een nummer van Fall Out Boy is over de actrice die in Percy Jackson Medusa speelde lol

    The Bride? _O_


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ja, ik ben zo belangrijk, dat gamen zelfs voor een simpel antwoord op iets wat mij dan dwars zit, voor gaat. Ik vertel echt niks meer aan jou waar ik mee zit. Dit is precies een van de redenen dat ik niks meer ga zeggen en ik me van je vervreemd. Het kan je helemaal geen fuck schelen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I dont think I like you.

    Je brengt gewoon echt het slechtste in me naar boven. Je zit me gewoon te testen. Fu then.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2015 - 16:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zal ik dit opeten of bewaren? The struggles...


    Your make-up is terrible

    It's SO cold. * jank *


    Quiet the mind, and the soul will speak.