• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Herakles schreef:
    I miss you so :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Herakles schreef:
    I miss you so :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Penoza schreef:
    Wauw nerd hier.
    Hoogste cijfer van de horeca-afdeling (geloof 80 man) voor de Nederlands toets. Had een 7.5 en voor de rest had niemand hoger dan een 5. Wauw...


    Lekker bezig zeg


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Rosencrantz schreef:
    (...)

    Lekker bezig zeg


    Haha, maar ik snap niet hoe het komt. Ik heb als enige mijn boeken voor Nederlands nog niet :')
    Welke engel zit er mee te spieken?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    (...)

    Haha, maar ik snap niet hoe het komt. Ik heb als enige mijn boeken voor Nederlands nog niet :')
    Welke engel zit er mee te spieken?


    Al die speltalenten op Q hebben je misschien wel goed voorbereid


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Rosencrantz schreef:
    (...)

    Al die speltalenten op Q hebben je misschien wel goed voorbereid


    Het ging over hoe een zakelijke brief, sollicitatiebrief etc. in elkaar zit o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    (...)

    Het ging over hoe een zakelijke brief, sollicitatiebrief etc. in elkaar zit o.o


    Oh dan op puur talent hahaha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Rosencrantz schreef:
    (...)

    Oh dan op puur talent hahaha

    Hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Serieus? Nog steeds? Hoe kun je dan nog steeds zo negatief over mij denken, dat ik dit überhaupt denk? Jij deed hetzelfde en begon zelfs met dingen te dreigen, like D:

    [ bericht aangepast op 13 okt 2015 - 21:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    "If you think about what love means; it means putting others needs before yours."

    I'm crying and laughing at the same time. They inspire me so much.

    Mevrouw, kunt u reageren alsjeblieft. De afgelopen 10 minuten heb ik mijn mail gerefresht en telkens als ik mijn mail wegklik, zit ik er twee seconden later weer achter. Ik vertik het gewoon om vanuit de stad of vanuit huis weer naar school te fietsen voor een toets die ik ook gewoon tijdens de les kan maken. En waarom moet ik altijd over dit soort dingen stressen? Ugh.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Nu staat mijn mening al zeker vast dat ik niet meer aan die van jou meedoe; ik kan niet tegen de arrogantie/het buitensluiten en het negeren, en het valt altijd dood, ideeën worden gemakkelijk gepikt en niet eens goed, ipv daarvan worden er dingen bij gezet die niet eens kloppen.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2015 - 21:33 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat voelt het fijn als je klaar bent met je huiswerk als je vreselijk moe bent.

    Ugh, slechte concentratie.
    Ugh, moeilijke syntaxbomen en andere ingewikkelde zaken.
    Ugh, maar ik moet dit wel echt NU afmaken. Let's do this poo.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    I'm gonna hit you again, and it's gonna bloody hurt, because apparently you're too stupid to take the hint. There's only one thing I get physically aggressive about and this is it. Don't tempt me.


    kindness is never a burden.