• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik heb zin om mijn drama verder te kijken :'DD


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Monteriggioni schreef:
    Is het raar als iemand na +/- drie vijf uur nog geen antwoord heeft gegeven, terwijl ze wel gewoon online komt? Ik vind van wel, in ieder geval :/ and it hurts :/ Ga dan maar gezellig met je andere vriendjes kloten als je mij toch niet belangrijk vind, maar wees er dan wel eerlijk in.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    i'm a fucking mess

    but oh well i guess i function


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Just give me a sign, a good sign and I am yours.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I'd trade the world for you.

    Oh gawd, ik kan hier zo slecht tegen :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Verdomme. Verdomme. Verdomme. Ik kan dit echt niet hebben, maar houdt wel vol en verlies al mijn slaap om mijn werk alsnog af te krijgen. Ik haat school en ik wil gewoon slapen en dingen doen die ik wel leuk vind en ik heb een officiële hekel aan deadlines want er komt verdomme nog aan toe altijd wel iets tussen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Morgen maar eens aan burgerschap werken, klote vak :x

    Oh en twee opdrachtjes van Nederlands. Hmm, wat eerst. Het leuke of het stomme, muhh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben een wanhopig hoopje wanhoop en ik walg van mezelf.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rosencrantz schreef:
    i'm a fucking mess

    but oh well i guess i function

    Positivity!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Square schreef:
    (...)

    Oeh, syntaxis. Daar had ik rond deze tijd vorig jaar ook een haat-/liefdeverhouding mee. :'D

    Het ging eerst prima, maar toen kwamen er weer dingen bij en opeens was het een stuk moeilijker. D:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    BlueJays schreef:
    (...)
    Het ging eerst prima, maar toen kwamen er weer dingen bij en opeens was het een stuk moeilijker. D:


    Haha, mijn ervaring was echt precies het tegenovergestelde. Het leek eerst allemaal heel moeilijk, maar toen ik het eenmaal doorhad, ging het plotseling verrassend goed. ^^
    Succes, in ieder geval. Je kunt het! Taxis die syn. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom wil niks niet lukken?
    Betere vraag: waarom ben ik nog wakker?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik dacht dat ik dit wel aankon, maar nope, één keer per week om zeven uur moeten opstaan is één keer per week te veel. Het is zo donker. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik dacht dat ik dit wel aankon, maar nope, één keer per week om zeven uur moeten opstaan is één keer per week te veel. Het is zo donker. D:


    Moet je eens kwart over zes proberen, zo mogelijk nog donkerder en kouder ): Oh well, even een paar minuutjes Engels babbelen en dan krijg ik een heerlijke massage <3 Fanks mommy.