• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Wiarda schreef:
    Ben ik de enige bij wie Facebook flipt of is dit een algemeen Facebookdingetje?


    Ik heb nergens last van :3

    Geen zin om met school bezig te gaan, meh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oktoberfest. Alsof ik nog niet genoeg bier heb gehad


    Sarah = ongewoon sexy

    Verkering hebben ik niet bestemd voor mij!!!! Maar goed, ik zal het nog even aanzien, misschien veranderd er iets en vind ik het wel leuk. Misschien.

    Een reactie is volgens mij ook teveel gevraagd van je.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Altijd wanneer ik een toetsweek heb, begint alles weer in te storten. Fucking great.

    Eindelijk een foundation gevonden die niet gewoon oplost op mijn vette huid, ook al heb ik na een tijdje alsnog een glimhoofd. Dat is toch weer een stap vooruit.


    Your make-up is terrible

    Dus om mijn kleine zusje in het gareel te houden, moet ik mijn telefoon en mijn tablet ook maar inleveren voordat ik ga slapen? Want ja, we moeten wel eerlijke regels handhaven. Dat ik drie jaar ouder ben, mijn tablet als wekker gebruik en ik niet constant aan het appen ben, maakt blijkbaar niks meer uit. Ugh. Nog even en er wordt gezegd dat mijn vriend geen achttien meer mag zijn, omdat mijn zusje ook geen achttienjarigen als vriendje mag hebben.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2015 - 16:17 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Nou, eigenlijk bedoelde ik met een kunstmiddagje dat we de schreeuw zouden bekijken in het Van Gogh museum, maar achteraf gezien is flauwvallen en naar jezelf staren in een vieze spiegel op het centraal station van Amsterdam ook wel kunstzinnig, op een rare manier.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    "Nog steeds hard aan het werk? Nou mis je wel het mooie weer buiten." Juist, want dat is goede motivatie als ik eindelijk eens echt bezig ben. :W
    Hoe is het om ouders te hebben die niet voortdurend suggereren dat je juist mínder tijd aan je huiswerk zou moeten besteden?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Nou, eigenlijk bedoelde ik met een kunstmiddagje dat we de schreeuw zouden bekijken in het Van Gogh museum, maar achteraf gezien is flauwvallen en naar jezelf staren in een vieze spiegel op het centraal station van Amsterdam ook wel kunstzinnig, op een rare manier.


    Oei, dat klinkt niet goed. D: Gaat het?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oei, dat klinkt niet goed. D: Gaat het?

    Inmiddels wel weer, maar op dat moment was vooral mam heel erg geschrokken. Ik had het vooral koud, want het tocht daar op het station enorm en de vloer voelt aan als ijs. (cat) Morgen gewoon eventjes een doktersafspraak maken en fingers crossed dat het weer gewoon mijn baarmoeder was die met me aan het fucken was, of dat dat ene tonijnbroodje verkeerd was gevallen, of zo.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Weet ze het of niet? Ook een onmogelijke vraag om te stellen uiteraard. :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wiarda schreef:
    (...)
    Inmiddels wel weer, maar op dat moment was vooral mam heel erg geschrokken. Ik had het vooral koud, want het tocht daar op het station enorm en de vloer voelt aan als ijs. (cat) Morgen gewoon eventjes een doktersafspraak maken en fingers crossed dat het weer gewoon mijn baarmoeder was die met me aan het fucken was, of dat dat ene tonijnbroodje verkeerd was gevallen, of zo.


    Dat kan ik me heel goed voorstellen. :c Ik hoop dat het inderdaad niet iets ernstigers dan dat blijkt te zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Altijd jammer als een weekend weer voorbij is en ik weer naar huis moet. Ik hou toch best wel veel van mijn vriend.
    Gelukkig kan ik wel eerste klas reizen door het spoordeelboekje (: Fijn mn pokkie opladen tijdens de reis.
    Alleen wel jammer wanneer mensen volop praten in de stilte coupé.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2015 - 17:06 ]