• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    De cross in Broekelo was ZOOOO gaaf! Ik ben echt trots op mn paard en ook heel blij dat ik heb meegedaan én het helemaal heb uitgereden. :3


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Vici schreef:
    De cross in Broekelo was ZOOOO gaaf! Ik ben echt trots op mn paard en ook heel blij dat ik heb meegedaan én het helemaal heb uitgereden. :3




    Nice


    i put the fun in funeral

    Ik zweer dat ik mezelf in mijn kamer opsluit en er nooit meer uitkom.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Mercator schreef:
    (...)

    Sowieso toch wel even langs dokter gaan voor bloedtest dan. Sterkte


    Ugh dat gaat me teveel tijd kosten, denk dat het wel goed komt.


    Sarah = ongewoon sexy

    Great, ik heb mijn medicatie een uur te vroeg ingenomen. Zou dat erg zijn? Let's hope not, haha. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misfire schreef:
    (...)



    Nice


    Boekelo is de internationale SGW, die hindernissen staan een stuk hoger dan dat ik had gedaan vandaag, ik deed mee in Broekelo en dat was gevoelsmatig al een hele happening :') Het is ook best vervelend dat de namen zowat kopieën zijn + het in hetzelfde weekeind wordt verreden.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Ugh dat gaat me teveel tijd kosten, denk dat het wel goed komt.


    Minder tijd dan als er wel wat aan de hand is en je er lang mee loopt. Dan ben je meer van je tijd kwijt dan even naar de dokter gaan eventueel bloedprikken dat zal vast nog geen uurtje van je tijd nemen.

    Denken aan wachttijd bij dokter plus bloedprikken


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Croco schreef:
    (...)

    Minder tijd dan als er wel wat aan de hand is en je er lang mee loopt. Dan ben je meer van je tijd kwijt dan even naar de dokter gaan eventueel bloedprikken dat zal vast nog geen uurtje van je tijd nemen.

    Denken aan wachttijd bij dokter plus bloedprikken


    Touche. I know, zal de drank wel zijn nu, kijk morgenvroeg opnieuw (:


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik wil zo graag mn mond open trekken. Ik wil zo graag zeggen dat je blijkbaar geen zak om me geeft en je naar de maan kunt lopen, maar ik moet me nog even inhouden. Want ondanks je me echt hebt gekwetst, geef ik nog genoeg om je om je een kans te gunnen, ook al ga ik er misschien aan onderdoor. Ik kan je gewoon niet zo laag inschatten. Mijn misschien wat naieve kant zegt dat er iets is, ook al wil je het me niet vertellen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Aah, ik ben atm even heel erg gelukkig. Vandaag was zo'n leuke dag met mijn vriend en morgen heb ik lekker vrij en ga ik de hele dag thug life doen met de meiden en oh, ik ben zo blij. :3 En ik kan blijkbaar echt totaal niet gamen, maar winnen met duimworstelen maakt veel goed.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het begint steeds saaier te worden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan gewoon niet slapen, net als het heel hard nodig is voor mijn examens. Willen alle stemmen, inclusief TOP, aub even hun kop houden?

    Ik snap het niet. Pijn op de borst en keel, ik kan dr niet door slapen en schiet in de stress. Of heb ik deze pijn juist door de stress? I'm scared en haal me nu allerlei doemscenario's in mijn hoofd. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Every move you make, every breath you take, I'll be watching you~


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Colleges om negen uur zijn niet leuk als je maar vijf uur geslapen hebt... :c


    "Take my advice; I don't use it anyway."