• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Verkeerde topic qua context.

    Hoi, ik ben Thomas en ik ben bijna neergestoken. Het is dat ik een gezonde alertheid heb. Maar ik heb wel een wond en volgens mij gaat het ontsteken, ik maak me wel een beetje zorgen om ziektes en shit


    wat??? als je bent neergestoken/bijna neergestoken/schampwond zou ik per definitie naar de dokter gaan Thomas


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Waarom heb ik ook alweer een relatie? Ik heb zin om te huilen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Vriendin, ga alsjeblieft toevallig lezen wat ik zeg en reageer. De hint zou meer dan genoeg moeten zeggen, breek de regels en vraag me er naar. Ik durf je niet om hulp te vragen.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2015 - 20:17 ]

    Altijd leuk dat als ik boos ben, jij ook boos bent totdat ik sorry zeg. Flikker op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mercator schreef:
    (...)

    wat??? als je bent neergestoken/bijna neergestoken/schampwond zou ik per definitie naar de dokter gaan Thomas


    Ik ben geprikt zegmaar, het mes is door mijn jas/trui/shirt gegaan, toen rende de vriendelijke vriend weg, het bleef dus bij 1 prikje. Het irriteert dus wel echt, maar denk dat het vooral gewoon niet schoon was.
    Zal morgen maar eens verder kijken denk ik, dep het nu wel met alcohol (:


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Ik ben geprikt zegmaar, het mes is door mijn jas/trui/shirt gegaan, toen rende de vriendelijke vriend weg, het bleef dus bij 1 prikje. Het irriteert dus wel echt, maar denk dat het vooral gewoon niet schoon was.
    Zal morgen maar eens verder kijken denk ik, dep het nu wel met alcohol (:


    Sowieso toch wel even langs dokter gaan voor bloedtest dan. Sterkte


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben zo ongelukkig, en er is fucking niemand die het ook maar merkt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben blij dat mijn opa dit nog mee heeft kunnen maken. Houd het alsjeblieft nog zo lang mogelijk vol. <3


    Caution first, always.

    Ik ben zo zwak. Ik walg van mezelf.

    Gekke klasgenoten heb ik toch


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Moet ik dit nu echt wel weer doen? Ik ben bang, ik ben gewoon onwijs bang om me zwak op te stellen weer. Net nu het zo goed gaat.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik kan niet goed met geld omgaan, denk ik zo. Ik betaal netjes alles wat ik moet betalen, maar dat wat er overblijft geef ik het liefste direct uit. Niet dat ik dat al gedaan heb, maar ik ben wel steeds aan het kijken naar wat ik het uit kan geven. Yo, heb je wel eens van sparen gehoord? Geef je geld zo'n bestemming ipv het aan onnodige dingen uit te willen geven. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Grrr, ik heb zo honger. Maar ik wil er niet aan toegeven. Maar het zeurt zo en ik heb gewoon honger en er is niks in huis dus dat word dan pizza bestellen of patat op halen. Maar aan de andere kant kan ik beter niet eten en me zelf soort van uit hongeren voor nu. En morgen ochtend pas weer eten en en en waarom is het verdomme zo moeilijk!

    I'm a mess right now. Inside out.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Trees schreef:
    Ik ben zo zwak. Ik walg van mezelf.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gelukkig heb ik een post kunnen afmaken, maar ik merk wel dat het veel energie van me gaat vergen. Dunno why. Vroeger kon ik er zo een boel schrijven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.