• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik ben Evelien, en ik houd van warme knuffels (H)


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Het voelt zo goed om eindelijk nog eens iets te lezen op Q. Dat was veel te lang geleden.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waarom heb ik geen zus waar ik kleren van kan stelen? Straks naar de kerk maar ik voel me zo lelijk

    Ik ben zo boos! En je kan wel zeggen dat mijn reden nergens op slaat maar dat doet het dus wel. Blijkbaar begrijp je niet hoe belangrijk zoiets voor mij was. Pleur op. Die jongen is geen God ofzo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Aesthetic: gapende bruin-paarse kledingburrito in lichte staat van constante stress.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind Simba lief. Kon ik je maar meenemen :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oops, het ontglipte dat mijn gedrag deze vakantie kwam door een dip waar Twenty One Pilots een grote rol in speelde en nu wil mijn vader die lyrics lezen. Even de minst depressieve er uit zoeken, sigh.

    Trees schreef:
    Oops, het ontglipte dat mijn gedrag deze vakantie kwam door een dip waar Twenty One Pilots een grote rol in speelde en nu wil mijn vader die lyrics lezen. Even de minst depressieve er uit zoeken, sigh.


    oeh succes er mee


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    When everything turns to grey
    I still see you
    When the cold won't go away
    I can still feel you
    Even when the sky is falling
    and I'm hanging on by a thread

    Ik haat wokrestaurants, ugh. Gelukkig gaan we maar één keer per jaar naar de wok omdat mijn broertje jarig is dan, maar ugh...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik kan niet slapen van de pijn in mijn zij. Moet je voor zoiets een bloedtest laten doen?


    Sarah = ongewoon sexy

    Pas toen iedereen hun lunchpakketjes op had, blarenpleisters geplakt waren en paracetamols geslikt, kroop Harry op handen en voeten naar hem toe - maar wel met zijn buik omhoog, als een soort hyperflexibele krab in een bruggetje met een raar aangroeisel op zijn rug waar Eastpak op stond. “Zou je mijn haar willen vlechten?”

    Introductie van crush zeer smooth en verleidelijk. Confirmed. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik luister naar kerstliedjes in oktober. Dit is een vorm van eenzaamheid die ik bijna zou waarderen, het liefst met een fles wijn en wat kaarsjes erbij.


    i put the fun in funeral

    ten eerste, het gaat over iemand op school. Waarom geloof je me de laatste tijd niet meer? Vertrouw je me niet meer?!! Ik jou niet meer!!! Je kan opbokken wat mij betreft!


    I don't care how old I am, I'm going in the bouncy castle!

    Duivelsgebroed schreef:
    Ik kan niet slapen van de pijn in mijn zij. Moet je voor zoiets een bloedtest laten doen?


    Verkeerde topic qua context.

    Hoi, ik ben Thomas en ik ben bijna neergestoken. Het is dat ik een gezonde alertheid heb. Maar ik heb wel een wond en volgens mij gaat het ontsteken, ik maak me wel een beetje zorgen om ziektes en shit


    Sarah = ongewoon sexy