• Oké, ik ga proberen een beetje logisch verhaal in dit topic te dumpen. Mijn excuses als dat niet lukt.

    Iets meer dan een maand geleden ben ik bij mijn schoolpsycholoog geweest, vooral vanwege schoolstress. Dat is nu compleet irrelevant. Nadat ik mijn verhaal gedaan had, vertelde ze me dat ze tekenen van mild autisme in me zag. Dat was een behoorlijke schok en het kwam ook compleet onverwachts. Nu heb ik contact opgenomen met mijn huisarts en zij hebben me weer doorgestuurd naar de juiste organisatie. Gisteren heb ik een telefoontje van hen gehad en een afspraak voor een intakegesprek komende maandag gemaakt. Zoals jullie misschien wel kunnen begrijpen, ben ik behoorlijk zenuwachtig voor dat gesprek. Daarom hoop ik dat de mensen op quizlet me kunnen helpen. Een aantal vragen:

    - Hebben jullie ook ooit zoiets gedaan? (hoeft natuurlijk niet voor dezelfde reden te zijn)
    - Hoe was het? (was het een prettig gesprek, duurde het lang..?)
    - Werd het vergoed door de verzekering? (de schoolpsycholoog zei van wel, de huisarts van niet)
    - Hielp het?

    Alvast bedankt!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Mijn eerste reactie was: dat is te persoonlijk, dat gaar jullie niets aan! Dat zal wel niet de goede houding zijn


    Haha ik vrees van niet


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Rosencrantz schreef:
    (...)

    Haha ik vrees van niet


    Zoals ik al zei: dit gaat nog leuk worden.


    Rest in Peace, Son of Gondor