• Ladies and gentlemen, let the music play!



    Londen. Iedereen kent het wel als de hoofdstad van Groot Brittannië, als de stad waar de Big Ben en de Londen Eye staan, de plaats waar het museum met de wassen beelden van bekende mensen staan. Maar in deze stad zijn er ook veel scholen en academies. In deze rpg zoemen we in op een iets meer speciale school dan de meeste, namelijk de Miss Bedfordshire Music Academy, gelegen in Chelsea. De naam klinkt erg streng, maar in feite is het de meest losse, en vrije muziek academie in heel Engeland. De leerlingen daar zijn erg creatief en leven voor muziek, net zoals hun leerkrachten.

    In deze rpg volgen we het drukke leven een groepje leerlingen op de academie. Naast hun gewone lessen-want ja, ook zij hebben Wiskunde, Geschiedenis, Aardrijkskunde, Biologie, etc.- hebben ze ook zang- en instrument les. Elke leerling bespeelt een instrument, het maakt niet uit welk, je kan van de klassieke gitaar naar een drumstel of zelfs de accordeon is een optie. Dan heb je ook nog de zang, het is niet verplicht om te kunnen zingen-niet iedereen heeft een geweldige stem gekregen- maar de meeste leerlingen volgen wel de zanglessen om het wat te verbeteren of zelfs te perfectioneren. Dit alles is om hen klaar te stomen voor de grote artiesten wereld. Want wie een goede opleiding heeft gehad, heeft vaker meer kans om bekend te worden dan dag een simpele straatartiest heeft.

    Maar ook hebben ze op het einde van het schooljaar een groot optreden waar iedereen zijn of haar talenten kan laten zien. Bij dit optreden worden er naast familie en vrienden, ook scouts uitgenodigd. Zo worden er elk jaar weer nieuwe talenten ontdekt en krijgen ze een plaatsje in de wereld van de muziek. Natuurlijk wilt elke leerling graag één van die talenten zijn en doen ze er alles voor om dat de bereiken. Dit kan dan ook zorgen voor vijandigheid, ruzies en zelfs sabotage.


    Lessenrooster

    Lesuren:
    1:8.25- 9.15
    2:9.15- 10.05
    Pauze:10.05- 10.20
    3: 10.20- 11.10
    4:11.10- 12.00
    Middag:12.00-12.55
    5:12.55- 13.45
    6:13.45- 14.35
    Pauze :14.35- 15. 25
    7:15.25-15.55
    Maandag:
    2 u. Geschiedenis. Mr. Jacobs
    2u. Wiskunde Mrs. Hendricks
    Middag
    Zangles
    Instrument

    Dinsdag:
    Biologie. Mrs. Lenoir
    Chemie Mr. Brown
    Fysica Mr. Johnson
    Engels Mrs. Mitchell
    Middag
    2u. Lichamelijke Opvoeding Mr. Daniels
    1u. Instrument

    Woensdag:
    2u. Wiskunde Mrs. Hendricks
    Aardrijkskunde Mrs. Grace
    Godsdienst of zedenleer Mr. Allyward

    Donderdag:
    2u. Zang
    Godsdienst of zedenleer Mr. Allyward
    Wiskunde Mrs. Hendricks
    Middag
    Chemie Mr. Brown
    2u. Frans Mr. Coquelin

    Vrijdag:
    Instrument
    2u. Plastische Opvoeding Mrs. Thompson
    Zang.
    Middag
    Instrument
    Wiskunde Mrs. Hendricks
    Frans Mr Coquelin


    Rollen
    Meisjes:
    Charlotte Rémy|16|Piano en zang|Gaudere. P. 1
    Penelope Magdalena Rochester|17|Gitaar en zang|Kaiho p. 1
    Rebecca Ann Ravens|16|Yisha|viool p. 2
    Lauren Jenna Griffin|17|Cicatrix |zang en piano p. 3
    Jenna Freya Liv Forests|17|Iaetitia |zang en gitaar
    Hexagon
    Ashley 'Ash' Hanna Fireflies|18|zang|Laetitia
    Abigail 'Abby' Russo|18|gitaar en zang|Firefly
    Celeste DesRosiers|Percussie drum en gitaar/Olympiodoros

    Jongens
    Isaac Russel Parks|18|GusWaters|cello p. 4
    Seth Ivan Griffin|17|zang|Penoza p. 4
    Stephen Shamans|16|Itsuki|dwarsfluit en piano/vleugel p. 4
    Tyler Anton Williams|17|Hexagon|ukulele en zang p. 4
    Alexander Daniel Sam Forests|17|piano|Iaetitia
    William Andrew Fitzgerald |18|gitaar|Cicatrix
    Thomas Chamberlain |18|Basgitaar|Gaudere

    Invullijst
    Naam:
    Leeftijd(tussen de 16 en 19):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Instrument:
    Extra:

    Regels
    -Geen ruzie!
    -Minimaal 150 woorden per post, eens wat minder Is niet meteen een drama maar zorg ervoor dat het zo weinig mogelijk gebeurd.
    -Reserveringen blijven vier dagen staan(tenzij je om uitstel vraagt)
    -Het zou fijn zijn als je zeker 1 keer per week reageert, maar ik snap het wel als dat eens niet lukt
    -Naamveranderingen aangeven graag
    -Geen perfecte personages
    -Dubbelrol mag

    Topics
    Speeltopic 1
    Praattopic 1

    [ bericht aangepast op 21 nov 2015 - 11:29 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Ik zou Lauren toch liever weer piano en zang geven, ik vind het erg onorigineel omdat zoveel dit al hebben, maar het past gewoon het beste bij haar.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    Ik zou Lauren toch liever weer piano en zang geven, ik vind het erg onorigineel omdat zoveel dit al hebben, maar het past gewoon het beste bij haar.


    Het is aangepast. En het kan opzich ook wel voor rivaliteit zorgen tussen de personages.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Tyler Anton Williams




    Volledige naam: Tyler Anton Williams
    Leeftijd: 17. Hij is geboren op 19 februari 1998.
    Uiterlijk: [FC: Mikey Murphy] Wat opvalt aan Tyler, is zijn bril. Deze moet hij al heel lang dragen. Vroeger dacht hij wel eens aan lenzen, maar door de afwijking van zijn ogen is dit geen optie.
    Verder heeft hij bruin haar dat hij in een kuif zet en bruine ogen, is hij zo'n 1 meter 81 groot en is hij niet spectaculair mager of gespierd. Af en toz gaat hij een toertje lopen of skaten, maar echt sporten doet hij niet.
    Zijn kledingstijl is niet echt speciaal; hij houdt van tanktops, hoodies, jeans en voor de rest van veel kleur. Hij is redelijk modebewust en pakt niet zomaar wat kleren uit zijn kast.
    Innerlijk: Tyler is zachtaardig en vrolijk. Hij is bezorgd over iedereen die hij graag heeft en zeer beschermend. Hij wilt iedereen het liefste gelukkig zien; dit straalt hij dan ook uit. Toch is hij niet altijd gelukkig. Als hij alleen is, kan hij erg huilen. Dit doet hij meestal onder de douche, zodat niemand het ziet.
    Tyler is erg sociaal en wordt ongelukkig als hij te lang alleen is. Af en toe geniet hij wel van de rust, maar het grootste deel van de tijd heeft hij nood aan gezelschap. Het maakt niet uit of het jongens of meisjes zijn: alles is goed voor hem. Ook op romantisch vlak is dit zo: hij is openlijk biseksueel. Iedereen die hier problemen mee heeft, negeert hij volledig (hoewel het hem wel soms kwetst). Zijn ouders en andere familie accepteerden het meteen, wat het voor hem een stuk gemakkelijker maakte.
    Hij houdt van liefde, knuffels en alles wat erbij hoort, en heeft dan ook regelmatig een crush op iemand. Hij durft er nooit iets van zeggen, want hij is ontzettend bang om afgewezen te worden.
    Geschiedenis: Tyler heeft het niet altijd gemakkelijk gehad. Zijn jongere broer, Jake, is zwaar verstandelijk gehandicapt en heeft dan ook veel verzorging nodig. Hierdoor hadden zijn ouders weinig tijd voor hem, waardoor hij nu erg veel nood aan gezelschap. Zijn vader was nochtans vaak weg, voor zijn werk, en toen Tyler naar de academie mocht, was dat voor zijn ouders alleen maar gemakkelijker. Zij wonen nu met Jake en zijn oudere adoptiezus Tracy in Wales.
    Moeder Sophie Annabelle Williams (née Watson), °1973
    Vader Michael Charles Williams, °1966
    Zus Tracy Williams, °1996 (geadopteerd)
    Broer Jake Gordon Williams, °2001

    Instrument: Ukelele en zang.
    Extra:- Hij is openlijk biseksueel.
    - Tyler heeft claustrofobie en hoogtevrees.
    - Hij is lactose-intolerant.
    Relaties: Tyler heeft al twee maanden een relatie met Seth.
    Hij is ook goed bevriend met Lauren.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2015 - 21:36 ]


    I don't think you quite understand, honey

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Er zijn best veel oudere zussen of broers met een tweede naam en als ze een jonger broertje of zusje krijgen van het zelfde geslacht krijgt hij of zij de tweede naam van hun oudere broer of zus als voornaam.
    Zoals mijn moeder: haar tweede naam is Annelies en haar jonger zusje haar voornaam is Annelies. Dus in mijn opzichte ben ik het zo doende gewend. Maar als je wil dat ik het aanpas, zeg het maar.


    Haha, nee hoeft niet. Het valt me gewoon op. Normaal zie ik die naam nooit in een RPG en nu ineens meerdere keren, hahah.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2015 - 13:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam:
    Stephen Shamans
    Leeftijd:
    16 en drie maanden
    Karakter:
    Stephen is een rustige jongen, vrij verlegen.
    Uiterlijk:

    Geschiedenis:
    Instrument:
    Vleugel en dwarsfluit.
    Extra:

    klein begin.


    Vampire + Servant = Servamp

    Mits er nog andere leuke jongens komen, denk ik dat Seth een crush gaat krijgen op Tyler :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    •Naam:
    Isaac Russel Parks




    •Leeftijd(tussen de 16 en 19):
    Isaac is 18 jaar en verjaart op 20 oktober. Hij vindt het zelf fantastisch om in de herfst te verjaren aangezien het zijn lievelingsseizoen is. Hij houdt van de verschillende kleuren van de blaadjes en het stormachtige weer.

    •Karakter:
    Isaac is iemand die niet serieus is. Hij zal altijd grapjes maken of onnozel doen. Je ziet hem dus ook heel vaak lachen. Als Isaac niet met een glimlach op zijn gezicht rondloopt, is er iets serieus mis. Soms kunnen mensen zich wel eens gaan ergeren aan zijn gedrag omdat niet iedereen het altijd grappig vindt als hij ineens begint te dansen of rond te springen.
    Als hij zenuwachtig is, zal hij dit vaak proberen weg te steken door grappig te doen. Jammer genoeg voor hem, valt het meestal enorm hard op wanneer hij zenuwachtig is. Isaac begint dan immers veel met zijn vingers te bewegen en zal een beetje ongemakkelijk glimlachen.
    over het algemeen is Isaac gewoon een vriendelijke en sociale persoon. Toch heeft hij in tegenstelling tot wat sommigen van hem verwachten, maar een aantal echt goede vrienden die hij ook echt vertrouwd. Isaac geeft niet om status. Het kan hem niet veel schelen wat anderen van hem denken (lees: andere jongens). Echter wanneer hij iemand op het oog heeft, zal hij zich snel onzeker beginnen voelen en aandachtiger zijn op wat anderen over hem zeggen.
    Isaac kan niet goed om met stress of eigenlijk helemaal niet goed. Meestal begint hij dan te panikeren en komt het helemaal niet meer goed. Hij schaamt zich er ook voor en zal daarom ook niet vaak laten weten dat hij ergens stress voor heeft.
    •Uiterlijk:
    Isaac heeft bruine haren, waar hij in de ochtend gewoon even snel met zijn handen doorheen gaat om het in model te leggen. Zijn kledingstijl is niet alledaags. Hij houdt ervan om zich specialer te kleden omdat hij vindt dat dat beter bij hem past. In een gewone trui met een gewone broek zal je Isaac niet vaak zien verschijnen.

    •Geschiedenis:

    •Instrument:
    Isaac speelt shello. Hij vindt het een prachtig instrument en speelt daarom ook met passie. Toch zal hij nog veel moeten oefenen om echt heel goed te worden, maar dat heeft hij er voor over. Zingen doet echter niet vaak. Natuurlijk krijgen ze ook zangers maar in zijn vrije tijd zingt Isaac niet, tenzij het gaat om een grappig of leuk liedje waar hij mee in zijn hoofd zit.

    •Extra:
    Isaac heeft een relatie met Lauren Griffin. In het begin had hij het er een beetje moeilijk mee dat Lauren bi is. Nu heeft hij zich daar al lang overheen gezet, al heeft hij soms wel schrik dat hij haar gaat verliezen aangezien er dubbel zo veel concurrentie is. Toch houdt hij enorm veel van haar.

    Ik maak alles nog af, maar dit is een beginnetje

    [ bericht aangepast op 20 okt 2015 - 19:45 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Penoza schreef:
    Mits er nog andere leuke jongens komen, denk ik dat Seth een crush gaat krijgen op Tyler :Y)

    Hehehe ^^ Lijkt me leuk :')


    I don't think you quite understand, honey

    Hexagon schreef:
    (...)
    Hehehe ^^ Lijkt me leuk :')


    Ligt ook een beetje aan zijn innerlijk hoor, hahah.
    Het lijkt me namelijk ook wel hilarisch dat Seth een crush heeft op de vriend van zijn zus, weetje. Dus ik zal even kijken hoe ik dit ga doen :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.




    Naam:
    Seth Ivan Griffin
    "Als jij mij denkt te kunnen versieren, heb je het goed."

    Leeftijd:
    Zeventien. 12 oktober 1998.
    Karakter:
    Seth is erg gemotiveerd en wil vaak zijn doel halen als hij deze voor ogen heeft. Hij wordt gepikeerd als het hem niet lukt en kan zichzelf dan ook wel opfokken. Hij wordt dan ook best onaardig tegen mensen om hem heen, omdat hij gestrest raakt van zijn fouten. Seth is aardig snel jaloers wanneer hij ook maar denkt dat mensen beter zijn dan hij. Hij probeert dit te verbergen, omdat hij weet dat dit achterlijk is, maar het kost hem heel wat moeite. Hij kan hierdoor wel eens sarcastisch of gemeen reageren wanneer hij iemand goed vindt, maar dat moeten die mensen dan eigenlijk als compliment opvatten. Hij heeft ook veel moeite met het zeggen wat hij daadwerkelijk vindt.
    "Als je aan mijn zus komt, ben je nog lang niet jarig."
    Seth is een eerlijk persoon. Zo zegt hij wanneer hij iemand niet mag, maar hij is er ook gewoon eerlijk in als hij ergens geen zin in heeft. Hij maakt ook wel eens leugens voor eigen bestwil en zal zijn vrienden nooit verraden. Als zij iets gesloopt hebben o.i.d zal hij ook wel zijn mond houden.
    Wanneer mensen Seth voor het eerst zien denken ze vaak dat hij een arrogante jongen is die mensen alleen maar neer wil halen. Hij kan zo over komen, maar zo iemand is hij echt niet. Hij is best aardig en helpt mensen ook wel met dingen, maar ze moeten hem niet gaan vragen hoe hij traint met zingen en dergelijke, dan kan hij kortaf reageren. Hij heeft het beste met mensen voor en zal zijn vrienden ook niet zomaar laten vallen.
    "He, gefeliciteerd. Ik mag je niet."
    Tegen mensen die hij niet mag, kan hij een enorme bitch zijn. Hij zal ook bijna geen woord tegen ze uitspreken. Als die mensen alleen al arrogant naar hem kijken, kan hij een grote mond geven. Als de mensen die hij niet mag proberen contact te zoeken en vriendelijk proberen te doen, zal hij het zelf ook wel proberen, maar hij vindt dan niet dat die mensen moeten verwachten dat hij ze ineens wel zou mogen. Ook heeft hij een zeer uitgesproken mening. Als iemand aan zijn vrienden of familie zit door middel van beledigingen of geweld, zal hij voor ze opkomen, maar hij zal nooit zelf de eerste klap uitdelen. Hij doet mensen liever pijn met woorden, dan met zijn handen.
    Seth is best een flirt naar jongens toe als hij ze echt leuk vindt. Dit was voorheen niet zo, maar sinds hij er echt over uit is dat hij homoseksueel is, wil hij er ook maar het beste van nemen. Echter, als hij een relatie zou hebben, zou hij nooit vreemd gaan. Hij is dan trouw aan zijn vriend.
    Uiterlijk:
    1.70, blauwe ogen, bruin haar, blanke huid.
    "Met jou zou ik best een duet willen doen... in bed."

    Geschiedenis:
    Seth is geboren als derde kind van de vijf, met zijn tweelingzus die twee minuten jonger is. Hij heeft twee broers Jake (25) en Preston (20) en twee zussen, Jenna (9) en Lauren (tweelingzus). Toen hij 15 was is het hele gezin van Amerika naar Groot Brittannië verhuisd. Al snel kwam hij op een school terecht en maakte hij al snel vrienden, echter sprong er een jongen bovenuit en heeft hij een enorme crush gehad op hem. Het is echter niets geworden tussen de twee, omdat de jongen hem niet zag staan en blijkbaar nogal homofobisch was. Seth is er een tijdje kapot van geweest, maar kwam er wel weer bovenop. Hij heeft andere vrienden gemaakt en werd geaccepteerd voor wie hij was, toen hij vertelde dat hij op jongens valt.
    Nu hij op Miss Bedfordshire Music Academy zit wil hij alles uit zich halen en laat school op vele vlakken voor gaan.
    Instrument:
    Stem. Seth zijn passie is zingen en hij zal hier niet zomaar mee stoppen. Zijn favoriete lied om te zingen is Another Love van Tom Odell.
    Extra:
    Seth is homoseksueel en hier ook open over.
    Zijn tweelingzus Vanessa zit ook op Miss Bedfordshire Music Academy.
    Seth heeft een relatie met Tyler Anton Williams. Seth zette de eerste stap en nu hebben ze al twee maanden een relatie.





    Ik heb hem even naar voor gehaald, zodat mensen niet telkens hoeven te scrollen. Hij is ook van pagina 2 af nu (:

    [ bericht aangepast op 18 okt 2015 - 21:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sorry dat ik deze namiddag niet online ben geweest maar ik had migraine dus ik denk dat jullie het wel snappen dat ik niet online kon komen.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Gaudere schreef:
    Sorry dat ik deze namiddag niet online ben geweest maar ik had migraine dus ik denk dat jullie het wel snappen dat ik niet online kon komen.

    Geeft niet. Sterkte er mee (:

    Wanneer wil je eigenlijk het speeltopic openen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    (...)
    Geeft niet. Sterkte er mee (:

    Wanneer wil je eigenlijk het speeltopic openen?


    Dankje(:

    En ik denk dat ik dan vandaag of morgen nog zal doen aangezien de rollen nu gelijk zijn.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Penoza schreef:
    (...)

    Ligt ook een beetje aan zijn innerlijk hoor, hahah.
    Het lijkt me namelijk ook wel hilarisch dat Seth een crush heeft op de vriend van zijn zus, weetje. Dus ik zal even kijken hoe ik dit ga doen :Y)

    Ja, dat lijkt me ook wel :') Ik ga hem nu zo ongeveer afwerken denk ik, dan kan je beter oordelen. :Y)
    @Gaudere: Arme jij. Snap het volledig, heb er ook vaak last van :c


    I don't think you quite understand, honey

    Hexagon schreef:
    (...)
    Ja, dat lijkt me ook wel :') Ik ga hem nu zo ongeveer afwerken denk ik, dan kan je beter oordelen. :Y)
    @Gaudere: Arme jij. Snap het volledig, heb er ook vaak last van :c

    Lees mijne eens? Heb wat veranderd, hoe zou jij met hem om gaan als je hem zou kennen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.