• Ladies and gentlemen, let the music play!



    Londen. Iedereen kent het wel als de hoofdstad van Groot Brittannië, als de stad waar de Big Ben en de Londen Eye staan, de plaats waar het museum met de wassen beelden van bekende mensen staan. Maar in deze stad zijn er ook veel scholen en academies. In deze rpg zoemen we in op een iets meer speciale school dan de meeste, namelijk de Miss Bedfordshire Music Academy, gelegen in Chelsea. De naam klinkt erg streng, maar in feite is het de meest losse, en vrije muziek academie in heel Engeland. De leerlingen daar zijn erg creatief en leven voor muziek, net zoals hun leerkrachten.

    In deze rpg volgen we het drukke leven een groepje leerlingen op de academie. Naast hun gewone lessen-want ja, ook zij hebben Wiskunde, Geschiedenis, Aardrijkskunde, Biologie, etc.- hebben ze ook zang- en instrument les. Elke leerling bespeelt een instrument, het maakt niet uit welk, je kan van de klassieke gitaar naar een drumstel of zelfs de accordeon is een optie. Dan heb je ook nog de zang, het is niet verplicht om te kunnen zingen-niet iedereen heeft een geweldige stem gekregen- maar de meeste leerlingen volgen wel de zanglessen om het wat te verbeteren of zelfs te perfectioneren. Dit alles is om hen klaar te stomen voor de grote artiesten wereld. Want wie een goede opleiding heeft gehad, heeft vaker meer kans om bekend te worden dan dag een simpele straatartiest heeft.

    Maar ook hebben ze op het einde van het schooljaar een groot optreden waar iedereen zijn of haar talenten kan laten zien. Bij dit optreden worden er naast familie en vrienden, ook scouts uitgenodigd. Zo worden er elk jaar weer nieuwe talenten ontdekt en krijgen ze een plaatsje in de wereld van de muziek. Natuurlijk wilt elke leerling graag één van die talenten zijn en doen ze er alles voor om dat de bereiken. Dit kan dan ook zorgen voor vijandigheid, ruzies en zelfs sabotage.


    Lessenrooster

    Lesuren:
    1:8.25- 9.15
    2:9.15- 10.05
    Pauze:10.05- 10.20
    3: 10.20- 11.10
    4:11.10- 12.00
    Middag:12.00-12.55
    5:12.55- 13.45
    6:13.45- 14.35
    Pauze :14.35- 15. 25
    7:15.25-15.55
    Maandag:
    2 u. Geschiedenis. Mr. Jacobs
    2u. Wiskunde Mrs. Hendricks
    Middag
    Zangles
    Instrument

    Dinsdag:
    Biologie. Mrs. Lenoir
    Chemie Mr. Brown
    Fysica Mr. Johnson
    Engels Mrs. Mitchell
    Middag
    2u. Lichamelijke Opvoeding Mr. Daniels
    1u. Instrument

    Woensdag:
    2u. Wiskunde Mrs. Hendricks
    Aardrijkskunde Mrs. Grace
    Godsdienst of zedenleer Mr. Allyward

    Donderdag:
    2u. Zang
    Godsdienst of zedenleer Mr. Allyward
    Wiskunde Mrs. Hendricks
    Middag
    Chemie Mr. Brown
    2u. Frans Mr. Coquelin

    Vrijdag:
    Instrument
    2u. Plastische Opvoeding Mrs. Thompson
    Zang.
    Middag
    Instrument
    Wiskunde Mrs. Hendricks
    Frans Mr Coquelin


    Rollen
    Meisjes:
    Charlotte Rémy|16|Piano en zang|Gaudere. P. 1
    Penelope Magdalena Rochester|17|Gitaar en zang|Kaiho p. 1
    Rebecca Ann Ravens|16|Yisha|viool p. 2
    Lauren Jenna Griffin|17|Cicatrix |zang en piano p. 3
    Jenna Freya Liv Forests|17|Iaetitia |zang en gitaar
    Hexagon
    Ashley 'Ash' Hanna Fireflies|18|zang|Laetitia
    Abigail 'Abby' Russo|18|gitaar en zang|Firefly
    Celeste DesRosiers|Percussie drum en gitaar/Olympiodoros

    Jongens
    Isaac Russel Parks|18|GusWaters|cello p. 4
    Seth Ivan Griffin|17|zang|Penoza p. 4
    Stephen Shamans|16|Itsuki|dwarsfluit en piano/vleugel p. 4
    Tyler Anton Williams|17|Hexagon|ukulele en zang p. 4
    Alexander Daniel Sam Forests|17|piano|Iaetitia
    William Andrew Fitzgerald |18|gitaar|Cicatrix
    Thomas Chamberlain |18|Basgitaar|Gaudere

    Invullijst
    Naam:
    Leeftijd(tussen de 16 en 19):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Instrument:
    Extra:

    Regels
    -Geen ruzie!
    -Minimaal 150 woorden per post, eens wat minder Is niet meteen een drama maar zorg ervoor dat het zo weinig mogelijk gebeurd.
    -Reserveringen blijven vier dagen staan(tenzij je om uitstel vraagt)
    -Het zou fijn zijn als je zeker 1 keer per week reageert, maar ik snap het wel als dat eens niet lukt
    -Naamveranderingen aangeven graag
    -Geen perfecte personages
    -Dubbelrol mag

    Topics
    Speeltopic 1
    Praattopic 1

    [ bericht aangepast op 21 nov 2015 - 11:29 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Ik heb echt zin in deze RPG! :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Me too!!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet niet of iedereen dit wilt, maar misschien een idee om een app of zo te maken? IC en OC? In de IC app dat ze met elkaar in een groepsapp zitten de rollen en je dan zo doet bv :

    Hi guys! - Emma
    Heey, - Josh


    En als je IC een prive bericht wilt sturen dan zo:
    *Naar Emma* Wat was er nu dan? -Josh
    *Naar Josh* Niets om je zorgen over te maken -Emma


    - - -
    En de OC app gewoon om te kletsen met elkaar te kletsen over de RPG en zo en als een soort praattopic iets.
    Niet iedereen wilt het misschien, nummer geven en zo aan zulke vreemden, maar het leek mij tenminste wel leuk. En de TS moet het ofcourse ook een goed idee vinden en zo.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2015 - 11:19 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    PaperTownsMargo schreef:
    (...)

    Ik denk dat Rebecca een van de weinigen is waarbij Jenna normaal kan doen en niet dwingend doet. Vriendschappelijk?


    Topp, is goed (:

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Rebecca en Lauren zouden geen echte vriendinnen zijn denk ik, maar elkaar haten ook niet. Ze mogen elkaar denk ik wel en maken zo nu en dan wel een praatje.. Of jij moet iets anders weten??


    Is goed (;

    Cicatrix schreef:
    Ik weet niet of iedereen dit wilt, maar misschien een idee om een app of zo te maken? IC en OC? In de IC app dat ze met elkaar in een groepsapp zitten de rollen en je dan zo doet bv :

    Hi guys! - Emma
    Heey, - Josh


    En als je IC een prive bericht wilt sturen dan zo:
    *Naar Emma* Wat was er nu dan? -Josh
    *Naar Josh* Niets om je zorgen over te maken -Emma


    - - -
    En de OC app gewoon om te kletsen met elkaar te kletsen over de RPG en zo en als een soort praattopic iets.
    Niet iedereen wilt het misschien, nummer geven en zo aan zulke vreemden, maar het leek mij tenminste wel leuk. En de TS moet het ofcourse ook een goed idee vinden en zo.


    Nice idea!


    all because i liked a girl

    Cicatrix, ik denk er even over na, want ik vind dat niet zo fijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Itsuki schreef:
    Naam:
    Stephen Shamans
    Leeftijd:
    16 en drie maanden
    Karakter:
    Stephen is een rustige jongen, vrij verlegen. Meeste vragen zich af waarom hij op de academie zit door zijn laxe houding en weinig concentratie. Hij doet weinig aan de lessen buiten zijn instrumenten om. Liefst zit hij de hele dag in het park zijn dagboek bij te houden en pas laat in de middag terug te keren. Stephen heeft een gloeiende hekel aan zingen, hij zingt zo vals als een kraai en onthoud weinig de nummers. Zijn nummers komen uit de klanken en de tonen van zijn fluit en vleugel, niet uit de stem. Zijn fantasie is groter dan zijn realiteit. Hij sluit ook bij grotere nummers zijn ogen en denkt niet aan de kleine klaslokalen.
    Stephen houd voornamelijk van klassiek, Keltisch en wereldmuziek. Ook de nummers van speelfilms zoals: Lord of the rings, how to train your dragon en eargon vindt hij geweldig om na te spelen. Soms maakt hij er eigen nummers op.


    Uiterlijk:


    Stephen is klein voor zijn leeftijd en zou dat ook blijven. Hij is rond de 1.55 lang en zal maar 1.60 worden. Stephen is slank gebouwd, waar vrijwel geen spieren aan zitten. Vele denken dat hij veertien is door zijn jong gezicht en kleine lengte. Zijn donkerbruine haren is halflang en valt stijl langs zijn ronde wangen naar beneden. Een aantal plukken vallen schuin over zijn wipneusje naar beneden, wat zowat een oog bedekt. Stephen is geboren met Heterochromie, waarbij hij twee verschillende oogkleuren heeft. Daarbij heeft zijn linkeroog een lichtere kleur blauw dan zijn rechter. Dit verbergt hij door zijn pluk wat over zijn linkeroog valt.
    Stephen draagt veel hoodies met wijde capuchons wat over zijn schouders valt. Meestal staan er Keltische symbolen op, waaronder een wolf of adelaar. Broeken zijn vrijwel simpel, niet geheel belangrijk voor hem.

    Geschiedenis:
    Stephen is geboren in Schotland. Hij woonde op een boerderij wat uitzicht had op de bergen van Skye. Zijn grootouders woonde al bij hem toen hij nog niet geboren was.
    Hij groeide op met geitenmelk en een kinderbedje gemaakt van schapenwol. Zijn ouders waren niet rijk, dat gelde ook voor hem. Hij kreeg thuis les en moest elke middag helpen op het land.
    Op zijn negende verjaardag kreeg hij een oude fluit van zijn opa die kort overleed aan ouderdom. Deze fluit was gemaakt van hout. Hij leerde de fluit spelen door zijn oma. Het waren kleine liederen als vader Jacob en toonladders. Na de dood van zijn oma , raakte Stephen de fluit niet meer aan. Hij durfde niet meer te spelen en vergat redelijk wat nummers dat hij speelde samen met zijn oma.
    Tot op een zekere dag (Stephen was elf.) hij een piano vond in het kleine kerkje van Skye. Hij had nog nooit zoon instrument gezien.
    Op zijn veertiende verjaardag kreeg hij van zijn ouders te horen dat ze zouden verhuizen naar Chelsea waar hij voor het eerst in zijn leven naar school zou gaan. Een echte school.
    Instrument:
    Vleugel en dwarsfluit.
    Extra:
    Stephen is veganist
    groot stuk done, meer komt later.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2015 - 17:17 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Wow, ik heb al veel gemist. Ik haat het om geen internet te hebben.
    Anyway, iemand voor Penelope?(page 1)


    She was always looking for more..

    Cicatrix schreef:
    Dat word lastig voor Seth, een van zijn vrienden en zijn zusje haten elkaar... :Y) More fun it's gonna be.


    Plus Isaac heeft een relatie met zijn zus en seth en Isaac mogen elkaar niet echt.
    Seth heeft een moeilijk leven zo te zien


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    (...)

    Plus Isaac heeft een relatie met zijn zus en seth en Isaac mogen elkaar niet echt.
    Seth heeft een moeilijk leven zo te zien

    Drama, I love drama :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Speeltopic, speeltopic, speeltopic *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    Speeltopic, speeltopic, speeltopic *O*


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Penoza schreef:
    Speeltopic, speeltopic, speeltopic *O*


    all because i liked a girl

    Penoza schreef:
    Speeltopic, speeltopic, speeltopic *O*


    Haha, het speeltopic komt morgen, ik heb nu te weinig tijd. Tenzij iemand anders het wilt aanmaken?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Itsuki schreef:
    (...)


    Ik denk dat Charlotte het wel goed met Stephen zou kunnen vinden. Misschien een vriendschap? Tenzij jij andere ideeën hebt?


    I promise you I will learn from my mistakes.