• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Nog twee daagjes... en dan kan het huiswerkfestijn beginnen. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiskunde en vroeg op staan >.< Lemme die please

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 8:06 ]

    Komen er twee volle bussen aan, laten iedereen er uit die er uit moet, en rijden daarna door. Terwijl er toen best wel weer wat plek was voor de 5 personen die bij de bushalte stonden. Vooral als die egoïstische kutmensen in het gangpad eens doorlopen naar achteren. Nu kom ik te laat op school en mag ik wss de les niet meer in. Bedankt Qbuzz. Als ik de les niet inmag ga ik lekker weer naar huis. Ga niet drie uur lang wachten op de volgende les.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 8:16 ]

    Meh, ik voel me ziek, zwak en misselijk, maar ik wil niet thuis blijven.


    Your make-up is terrible

    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
    You're just a trend, just a fucking disease.
    How could you look at yourself in the mirror?
    You stand for nothing and your heart is untrue.
    Every single thing about you, is just a clone of the last "you".


    Never change Motionless in White.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ugh vreeme luid sprekende mannen in mijn huis voor de komende vier dagen, vanaf half acht 's ochtends. Moeten de raamkozijnen écht geverfd worden?


    i put the fun in funeral

    Als de docent er over 10 minuten niet is, ga ik naar huis. Wat is dit voor **** onzin


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ... maar dat gaat niet zeggen dat ik een volwaardige broek aan ga doen, laat staan een bh.


    i put the fun in funeral

    Square schreef:
    @ Yolanda: Ik denk eerder dat het andersom is. D:

    -

    Slaaaaap. Het is eindelijk elf uur.


    Jij volgt sexblogs, bedoel je dat? :Y)


    OTOFT: Zo. Ik ben dan wel nog duf van het vroeg opstaan, maar autorijden ging heerlijk! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Moet ik me goed of slecht voelen omdat ik elke keer zeg dat je een abortus moet nemen?

    I should get up...


    Mhm?

    Mood: strijdvaardig. Altijd leuk als je over een fictieve veldslag leest en die energie op kan zetten in werkenergie yass :Y)

    Ik ben toe aan vakantie.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Can't believe it's been 8 months. I'll never let darkness in again.


    kindness is never a burden.

    Ik vraag me echt af of je veilig zal zijn in je huidige relatie, Je vriend dreigt je van alles aan te doen en je leven zuur te maken als je een miskraam krijgt door de Walibi Fright Night. Als ik jou was, had ik het per direct uitgemaakt en mijn kind weg laten halen. Je bent nog maar 16, je gaat echt niet op jezelf kunnen wonen en ook nog voor een kind zorgen.