• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Ik heb nood aan vakantie. Ik ben zo vreselijk uitgeput.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Afgelopen zomer waren we nog best buddies en nu praat je niet meer tegen mij?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gayle schreef:
    Afgelopen zomer jaar waren we nog best buddies en nu praat je niet meer tegen mij?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Misschien was het toch niet het coolste idee om de twee hoofdpersonen Hiëronymus en Hendrik te noemen want eigenlijk zijn het belachelijke namen en beginnen ze ook nog eens allebei met een H maar helaas heten ze nu al te lang zo om hun naam nog te kunnen veranderen zonder dat het heel erg fout voelt.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil relatietherapie met mijn huid


    i put the fun in funeral

    Wiarda schreef:
    Misschien was het toch niet het coolste idee om de twee hoofdpersonen Hiëronymus en Hendrik te noemen want eigenlijk zijn het belachelijke namen en beginnen ze ook nog eens allebei met een H maar helaas heten ze nu al te lang zo om hun naam nog te kunnen veranderen zonder dat het heel erg fout voelt.


    Hiëronymus kan leuk worden afgekort naar Ron. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Hiëronymus kan leuk worden afgekort naar Ron. (krul)

    Shiiiit inderdaad. Nu heb ik het al afgekort naar Harry. En nu voelt hij als een Harry. Grove fout. Poep. :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Meh, waarom reageer je niet....?


    Stenenlikker

    She's an easy lover
    She'll get a hold on you believe it


    i put the fun in funeral

    Kitkat chunky peanutbutter voor 50 cent bij de Xenos. Das gevaarlijk.


    Your make-up is terrible

    Reageer verdomme nou eens! Wat wil je dat ik doe voordat je ook maar iets zegt? Serieus, wat is er? Zo ben je niet. Dat geloof ik niet. Waarom doe je opeens alsof ik niet besta? Het is zo ongelofelijk frustrerend en ik weet niet wat ik eraan kan doen en ik heb nu gewoon zin om te gaan zitten janken omdat ik je niet kwijt wil maar het gewoon niet meer weet.

    Ik wil het niet zeggen. Ik wil geen druk op je leggen, maar serieus, op deze manier ga ik echt weer terugvallen in hetzelfde ritme van maanden geleden en dat is niet oké. Waarom doe je me dit aan..

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 22:32 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Misfire schreef:
    She's an easy lover
    She'll get a hold on you believe it

    Wow, dat nummer ben ik zolang verslaafd aan geweest xd
    Phil Collins - Easy Lover.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Huh. Huh. Huh. Okay, now you have gone.
    Eigenlijk verbaasd het me niet echt, ik had al een vermoeden, maar goed dan.

    _______

    En nu ga ik slapen. Whatever. Good night everyone.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wiarda schreef:
    (...)
    Shiiiit inderdaad. Nu heb ik het al afgekort naar Harry. En nu voelt hij als een Harry. Grove fout. Poep. :W


    Oh God, dit wordt wel heel Harry Potterig zo. Hiëronymus heeft ook al iets weg van Hermione. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I need to stop obsessing about food.


    Your make-up is terrible