• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Hoe kan een mens het zo druk hebben? Nu slapen, verdomme.


    Caution first, always.

    Ik begin echt het gevoel te krijgen dat je schrijven kunt verleren. Alles klinkt droog en ongemakkelijk en dat bevalt me totaal niet. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Iedereen zou "Can't take my eyes off you" moeten kennen, meezingen en enthousiast er op mee dansen. In The Deer Hunter was dat al compleet cool, dus waarom kennen mensen dit niet.

    In ieder geval een eis om respect te krijgen bij mij.


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik heb gewoon een klein beetje meer liefde nodig


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik voel me altijd zo'n aansteller, lol.


    Your make-up is terrible

    Tumblr is nog vijf keer trager dan normaal en AO3 is down op hetzelfde moment? Wat is dit?
    Edit: Oké, het antwoord is dus mijn laptop, want alles werkt prima op mijn telefoon. Awesome.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 0:43 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kan niet stoppen met janken door deze droom. Wat fijn dat ik er om 6:00 weer uit moet.


    Caution first, always.

    Ik voel me niet zo lekker, maar ik kan niet weer niet naar stage gaan. Bah.
    Hup, opstaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wil. Bed. Niet. Uit.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Verslapen, hoezee.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kat op schoot, verplicht om in bed te blijven.

    edit: maar ik moet plassen

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 10:08 ]


    i put the fun in funeral

    Ik kwam maar 40 minuten te laat x) Ik kan me te makkelijk onder dingen uitpraten geloof ik. Oh well, uitslapem ftw :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zo. Na de kutreis van gisteren van 7 uur lang en dat ik me al sinds zondag ziek voel, ga ik me vandaag opsluiten in mijn kamer en series kijken. Ookal behoor ik geld te verdienen. Emmen is toch geen bijster goede plek dus whatever. Ik ben ombereikbaar vandaag voor iedereen die contact met me wil op een manier dat niet via social media kan. (cat)

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 10:01 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik moet het aan iemand vertellen, maar ik durf het niet. Ruben is er pas weer na de vakantie en ik wil Tam er niet mee opzadelen - eigenlijk wil ik niemand er mee lastig vallen.

    // Ik sta op het punt mijn mobiel van het balkon te smijten, de muziek is te confronterend, straks ga ik nog janken in de aula ook.

    Aan de ene kant heb ik de neiging je op te bellen en je voor van alles en nog wat uit te maken. Aan de andere kant heb ik de neiging je op te zoeken en het gewoon goed te maken, wat er ook is. Al zou ik er het hele eind voor moeten fietsen..

    [ bericht aangepast op 16 okt 2015 - 10:54 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."