• Wees maar bang




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 okt 2015 - 15:31 ]

    Huh. Waar gaat het nou over?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    Dit was ook allemaal bedoeld als geintje en omdat ik een beetje wou klooien met promotietechnieken. Vandaar de "(;" c:


    "klooien met promotietechnieken"? :8


    Happy Birthday my Potter!

    Homura schreef:
    Huh. Waar gaat het nou over?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oh well, laat ook maar :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wil je zeggen dat je een troll account hebt aangemaakt om een raar topic aan te maken, een reactie uit te lokken, om vervolgens dit te gebruiken om je story te promoten? Ik hoop echt dat je antwoord hier nee op is


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Wil je zeggen dat je een troll account hebt aangemaakt om een raar topic aan te maken, een reactie uit te lokken, om vervolgens dit te gebruiken om je story te promoten? Ik hoop echt dat je antwoord hier nee op is


    Nou nee. Ik heb dit topic aangemaakt om in mn verhaal te verwerken, omdat ik wou proberen Quizlet erbij te betrekken.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ze wou gewoon op een creatieve manier haar story opleuken? Waarom is dat nou zo raar?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Trees schreef:
    Pfff vrijdag de 13de is pas volgende maand en halloween 31 oct, je had beter even kunnen wachten, dat had goed gematcht bij je topic :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Weetje, zet er ook maar gewoon een slotje op. Blijkbaar wordt het niet in dank afgenomen. Well sorry, ik probeerde gewoon eens iets anders.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik vind het wel origineel, maar misschien zou je in de beginpost de link van je story ofzo kunnen zetten. Men snapt het gewoon niet :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het zou leuker zijn als je tenminste uitlegt wat de bedoeling was.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Het zou leuker zijn als je tenminste uitlegt wat de bedoeling was.

    Ik snap de bedoeling eigenlijk nog steeds niet... Hebben de topicstarter en Monteriggioni nou wel of niet iets met elkaar te maken?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik snap er nog geen fuck van.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -> Slotje op aanvraag.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."