• W H E N      I N      D O U B T
    F R E A K      T H E M      O U T


    Welkom bij de Halloween themawedstrijd van Needles! In deze wedstrijd staat Halloween centraal, maar je mag zelf weten hoe je het vertaalt. Er zijn verschillende categorieën waarin je dingen kan inzenden. Er zit geen limiet aan het aantal inzendingen, zolang je maar plezier hebt! Natuurlijk zitten er per categorie wel een paar regels aan vast. Je hoeft je niet op te geven, enkel je inzending in te zenden voor 3 november 23:59. Voor alles geld dat het dit jaar gemaakt moet zijn. Geen Creepypasta's, sinds dat niet echt Halloween is, maar meer voor het hele jaar.

    Aan het einde van de datum zal ik samen met de jury een top 5 maken van elke categorie en daarvan zullen polls online komen waarop jullie kunnen stemmen.

    Zet een berichtje in het topic als je jurylid wilt worden met de volgende informatie: (ik zoek er twee)

    Username:
    Naam:
    Leeftijd:

         
         
         



    MAKE-UP
    † Het is de bedoeling dat je maar één foto van je make-up opstuurt, behalve als je meerdere soorten op gehad hebt.
    † Je mag foto's van anderen insturen, mits je hun toestemming hebt en jij de make-up gedaan hebt.

    Inzendingen:
    Aveyard - klik



    KOSTUUM
    † Het is de bedoeling dat je maar één foto van je outfit opstuurt, behalve als je meerdere soorten aan gehad hebt.
    † Je mag foto's van anderen insturen, mits je hun toestemming hebt en jij het kostuum gemaakt hebt.

    Inzendingen:



    SHORT STORIES
    † De verhalen moeten tussen de 500 en 2500 woorden zijn.
    † Ze moeten in een hoofdstuk op Quizlet te vinden zijn.

    Inzendingen:
    lovelyreads - Trick or Treat



    COVERS

    Inzendingen:



    QUIZZEN

    Inzendingen:
    WolfieBlackfire - Ben jij stiekem een spook?
    Scribe - Weet jij veel over Halloween?
    Scandal - Welke Halloween cupcake past bij jou?



    LIJSTJES

    Inzendingen:
    WolfieBlackfire - Mijn top 10 favoriete monsters
    WolfieBlackfire - Engste taarten

    GEDICHTEN

    Inzendingen:

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 21:43 ]


    Your make-up is terrible

    Oh, dit is best wel vet! Je kan dus gewoon in theorie voor iedere categorie iets inzenden en daar komt dan een winnaar uit? Kies jij die, of wordt dat op verkiezings-wijze gedaan? ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Oh, dit is best wel vet! Je kan dus gewoon in theorie voor iedere categorie iets inzenden en daar komt dan een winnaar uit? Kies jij die, of wordt dat op verkiezings-wijze gedaan? ^^


    Toegevoegd aan de beginpost. ;3


    Your make-up is terrible

    Wat een leuk idee zeg! Ik moet maar eens even nadenken of ik ook mee ga doen.


    The truth is out there.

    Needles schreef:
    (...)

    Toegevoegd aan de beginpost. ;3


    Ooh, vet. Ik zou me opgeven als jurylid, ware het niet dat ik bij sommige categorieën nog wel een poging zou willen wagen. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wil best Jury lid worden!

    Username: Penoza
    Naam: Kelly
    Leeftijd: 19


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh wat een gaaf idee! Ik MT dit even, schminken ga ik toch wel doen


    take me back to the basics and the simple life

    Ik wil ook wel jurylid worden! (:

    Username: Fukari
    Naam: Nichelle
    Leeftijd: 15

    [ bericht aangepast op 19 okt 2015 - 18:23 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik wil graag een quiz van mij inzenden:

    Origen: Welke karakter uit The Nightmare Before Christmas ben jij op Halloween?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Origen schreef:
    Ik wil graag een quiz van mij inzenden:

    Origen: Welke karakter uit The Nightmare Before Christmas ben jij op Halloween?


    Sorry, alle inzendingen moeten dit jaar gemaakt zijn.


    Your make-up is terrible

    Geen probleem. Ik zag het niet direct staan, vandaar dat ik een gokje waagde.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Martian schreef:
    Wat een leuk idee zeg! Ik moet maar eens even nadenken of ik ook mee ga doen.


    16 - 09 - '17

    Martian schreef:
    Wat een leuk idee zeg! Ik moet maar eens even nadenken of ik ook mee ga doen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je mag dus ook meedoen in maar een categorie? Dit is een leuk en uniek concept en ik ga waarschijnlijk wel iets inzenden, dus dit kan geteld worden als een MT.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Je mag dus ook meedoen in maar een categorie? Dit is een leuk en uniek concept en ik ga waarschijnlijk wel iets inzenden, dus dit kan geteld worden als een MT.


    Er staat dat er geen limiet op het aantal inzendingen staat.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Er staat dat er geen limiet op het aantal inzendingen staat.


    Dat kan op verschillende manieren geïnterpreteerd worden, eerlijk gezegd. Maar bedankt voor je antwoord. Als ik een keer weer een SA wil schrijven, weet ik waarover.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt