• W H E N      I N      D O U B T
    F R E A K      T H E M      O U T


    Welkom bij de Halloween themawedstrijd van Needles! In deze wedstrijd staat Halloween centraal, maar je mag zelf weten hoe je het vertaalt. Er zijn verschillende categorieën waarin je dingen kan inzenden. Er zit geen limiet aan het aantal inzendingen, zolang je maar plezier hebt! Natuurlijk zitten er per categorie wel een paar regels aan vast. Je hoeft je niet op te geven, enkel je inzending in te zenden voor 3 november 23:59. Voor alles geld dat het dit jaar gemaakt moet zijn. Geen Creepypasta's, sinds dat niet echt Halloween is, maar meer voor het hele jaar.

    Aan het einde van de datum zal ik samen met de jury een top 5 maken van elke categorie en daarvan zullen polls online komen waarop jullie kunnen stemmen.

    Zet een berichtje in het topic als je jurylid wilt worden met de volgende informatie: (ik zoek er twee)

    Username:
    Naam:
    Leeftijd:

         
         
         



    MAKE-UP
    † Het is de bedoeling dat je maar één foto van je make-up opstuurt, behalve als je meerdere soorten op gehad hebt.
    † Je mag foto's van anderen insturen, mits je hun toestemming hebt en jij de make-up gedaan hebt.

    Inzendingen:
    Aveyard - klik



    KOSTUUM
    † Het is de bedoeling dat je maar één foto van je outfit opstuurt, behalve als je meerdere soorten aan gehad hebt.
    † Je mag foto's van anderen insturen, mits je hun toestemming hebt en jij het kostuum gemaakt hebt.

    Inzendingen:



    SHORT STORIES
    † De verhalen moeten tussen de 500 en 2500 woorden zijn.
    † Ze moeten in een hoofdstuk op Quizlet te vinden zijn.

    Inzendingen:
    lovelyreads - Trick or Treat



    COVERS

    Inzendingen:



    QUIZZEN

    Inzendingen:
    WolfieBlackfire - Ben jij stiekem een spook?
    Scribe - Weet jij veel over Halloween?
    Scandal - Welke Halloween cupcake past bij jou?



    LIJSTJES

    Inzendingen:
    WolfieBlackfire - Mijn top 10 favoriete monsters
    WolfieBlackfire - Engste taarten

    GEDICHTEN

    Inzendingen:

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 21:43 ]


    Your make-up is terrible

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dat kan op verschillende manieren geïnterpreteerd worden, eerlijk gezegd. Maar bedankt voor je antwoord. Als ik een keer weer een SA wil schrijven, weet ik waarover.


    Ik zie niet zo goed hoe je 'geen limiet' op een andere manier kan interpreteren, maar goed. Veel plezier als je gaat schrijven!


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Ik zie niet zo goed hoe je 'geen limiet' op een andere manier kan interpreteren, maar goed. Veel plezier als je gaat schrijven!

    Ik dacht eerlijk gezegd aan een limiet aan deelnemers per categorie. ^^
    Ik ga eens kijken of ik mee ga doen. :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat leuk! Hier ga ik zeker aan meedoen! (: MT.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Aaah Mijn Topics! Ik wil graag meedoen en ik heb awesome make-up, maar ik vind het niet chill om foto's van mezelf te plaatsen... Dilemma :/


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Timiligare schreef:
    Aaah Mijn Topics! Ik wil graag meedoen en ik heb awesome make-up, maar ik vind het niet chill om foto's van mezelf te plaatsen... Dilemma :/


    Ala je genoeg make up op doet ben je onherkenbaar :Y)
    Maar je moet het zelf natuurlijk kiezen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Timiligare schreef:
    Aaah Mijn Topics! Ik wil graag meedoen en ik heb awesome make-up, maar ik vind het niet chill om foto's van mezelf te plaatsen... Dilemma :/

    Oh die foto kan je toch best doen joh. Hij is awesome en je bent onherkenbaar. xD

    Leuk idee, Nikki. (:
    Ik heb denk ik geen tijd voor de jury en ik heb ook geen creaties die erbij passen, maar ik vind het wel leuk om het te volgen.^^

    [ bericht aangepast op 20 okt 2015 - 11:18 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    MT. Ik wil een lijstje proberen :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Timiligare schreef:
    Aaah Mijn Topics! Ik wil graag meedoen en ik heb awesome make-up, maar ik vind het niet chill om foto's van mezelf te plaatsen... Dilemma :/


    Je kan altijd iemand anders opmaken. 8D


    Your make-up is terrible

    Ontzettend leuk dit! Ik zal kijken of ik mee ga doen, in ieder geval zit deze nu in mijn topics.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Het is inderdaad wel een beetje veel, haha. Ik ga denk ik even als regel toevoegen dat het geen Creepypasta's moeten zijn, want dat is niet echt Halloween, maar meer voor het hele jaar.


    Your make-up is terrible

    Mag je eigenlijk ook creaties van anderen opgeven/nomineren?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Mag je eigenlijk ook creaties van anderen opgeven/nomineren?

    Als je toestemming van die mensen hebt, wel. ;3


    Your make-up is terrible

    Oh buh, de short story die ik wilde doen is 160 woorden te lang. :')


    Every villain is a hero in his own mind.