• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Ik vind dat Spotify echt niet kan op dit moment, bij een 5SOS liedje een One Direction achtergrond doen, dat is toch dumb as fuck? >.<

    [ bericht aangepast op 20 okt 2015 - 20:49 ]


    Just doing what I can

    Ik heb gewoon geen doorzettingsvermogen en geen motivatie. D:


    Your make-up is terrible

    Verdorie laptop — ik heb helemaal geen tijd voor updates.


    Caster schreef:
    Verdorie laptop — ik heb helemaal geen tijd voor updates.

    Kan je uitzetten hé, de meeste updates maken je laptop gewoon enorm traag en hebben geen nut.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    (...)
    Kan je uitzetten hé, de meeste updates maken je laptop gewoon enorm traag en hebben geen nut.


    Ja — dat ga ik echt doen als hij weer aan staat. Nu heb ik het al drie dagen uit zitten stellen. (':


    Misschien kan ik beter gewoon alles opgeven.


    Your make-up is terrible

    I don't know why I keep thinking about you, but I miss you more than I should.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2015 - 21:36 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Há, why haven't we met before? You're awesome. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oké, vreetzak, morgen geen chocolade, chips, snoep of whatever voor jou. Water en brood, dat is waar je op gaat leven!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vici schreef:
    I don't know why I keep thinking about you, but I miss you more than I should.

    Fuck man, straks gaan mensen nog denken dat ik aan zelfbeschadiging doe, terwijl ik dat al twee jaar niet meer gedaan heb. Die krassen komen door mijn kitten xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eigenlijk ben ik nu toch stiekem jaloers.


    16 - 09 - '17

    Is deze nachtmerrie dan eindelijk afgelopen?


    Caution first, always.

    Ik begin mijn eigen maskers te geloven, het gaat helemaal niet goed verdomme.

    En wanneer ga jij eens wat doen?
    En wamneer word jij eens volwassen?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."