• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Oh by Odins beard. Ik word er kots misselijk van dat je me de hele dag duwt. Vervolgens duw ik je tegen de muur en zeg ik er wat van, en dan duw je me vervolgens zodat ik val. Op de vaatwasser. Mam zal blij met me zijn. But ya can burn in hell.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wtf. Ik sta te wachten aan de bushalte, rijdt de buschauffeur me gewoon voorbij. --" Neem ik een andere bus naar 't station en vanaf daar de tram, staat hij gewoon stil na vijf minuten doordat er weer wat gebeurd was en de politie met zes wagens de straat blokkeerde. Wat een kutavond. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Wtf. Ik sta te wachten aan de bushalte, rijdt de buschauffeur me gewoon voorbij. --" Neem ik een andere bus naar 't station en vanaf daar de tram, staat hij gewoon stil na vijf minuten doordat er weer wat gebeurd was en de politie met zes wagens de straat blokkeerde. Wat een kutavond. :')


    Pff dan voel je je kut :'D


    Just doing what I can

    TheSmartIdiot schreef:
    (...)

    Pff dan voel je je kut :'D


    Inderdaad. Er waren aan de bushalte ook nog twee andere bussen gepasseerd, maar ik ging er vanuit dat die niet reden naar de plaats waar ik moest zijn. Keek ik aan het station naar een bord, bleken die dussen wel tot mijn bestemming te rijden. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yaaaaay, nu ben ik blij! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ledecky schreef:
    (...)

    Inderdaad. Er waren aan de bushalte ook nog twee andere bussen gepasseerd, maar ik ging er vanuit dat die niet reden naar de plaats waar ik moest zijn. Keek ik aan het station naar een bord, bleken die dussen wel tot mijn bestemming te rijden. :'D


    Medelijden :')


    Just doing what I can

    Keates schreef:
    Yaaaaay, nu ben ik blij! :3



    Same


    Just doing what I can

    Ik ben niet gegaan, omdat ik geen beslissing kon maken. Ik haat mezelf.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Ik ben niet gegaan, omdat ik geen beslissing kon maken. Ik haat mezelf.


    Wat voor lezing is het?


    Just doing what I can

    TheSmartIdiot schreef:
    (...)

    Wat voor lezing is het?


    Van een schrijfster die ik nauwelijks ken. Waarom ik het dan overwoog? Iemand had me uitgenodigd. Of nou ja, vroeg of ik ook kwam. Wauw, wat een rommel zijn deze zinnen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Van een schrijfster die ik nauwelijks ken. Waarom ik het dan overwoog? Iemand had me uitgenodigd. Of nou ja, vroeg of ik ook kwam. Wauw, wat een rommel zijn deze zinnen.


    Let me guess, nu heb je spijt dat je niet mee bent gegaan?


    Just doing what I can

    TheSmartIdiot schreef:
    (...)

    Let me guess, nu heb je spijt dat je niet mee bent gegaan?


    Ja. Mezelf kennende had ik ook wel spijt gehad dat ik wel was gegaan, want ik ken daar toch niemand.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Geen NCIS vanavond. Pfsh. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ja. Mezelf kennende had ik ook wel spijt gehad dat ik wel was gegaan, want ik ken daar toch niemand.



    Just doing what I can

    TheSmartIdiot schreef:
    (...)

    Medelijden :')


    Ik zou direct met de fiets gaan, ware het niet dat ik mijn baan niet zo goed ken en het risico op fietsendiefstal iets te groot is hier. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.