• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Nachten zijn tegenwoordig echt niet leuk. Ik kom amper in slaap terwijl ik onwijs moe ben. Ga ik me vervolgens weer rare dingen bedenken waardoor ik niet meer durf te slapen en als ik eenmaal slaap wordt ik weer vroeg wakker. Ugh :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb nog wel een beetje wilskracht, dus. Jullie krijgen me niet te pakken, koekjes. Lekker puh.


    Your make-up is terrible

    Lezen doet me zo veel goed.


    Caster schreef:
    Lezen doet me zo veel goed.


    Just doing what I can

    Morgen ga ik denk ik even een stukje fietsen, even mijn hoofd leegmaken en daarna schilderen. Ja, dat ga ik doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil gewoon kunnen slapen. Verdomme! D':


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik weet eindelijk iets dat ik wil. Ik ga me deze keer niet laten tegenhouden door negatieve gedachten waardoor alles zou tegenvallen. Ik kan alleen maar proberen en kijken hoe het verder gaat.


    16 - 09 - '17

    I'm getting real tired of you always complaining and giving me speeches whenever I get sick. Like excuse me for having a shit body and FOR THE I DONT KNOW HOW MANY-ETH TIME, SLEEP DOESNT FIX EVERYTHING AND YOU CAN PISS OFF. Man I'm angry.


    kindness is never a burden.

    Jezus, dat jij geen vakantie hebt betekent niet dat je maar herrie moet gaan maken bij ons, zoals fucking altijd! Blijf toch eens ÉÉN dag thuis. Is dat echt zo veel gevraagd? Zal ik ook elke avond bij jou komen als jouw kinderen slapen om ze weer lekker wakker te houden? Als het jou niet kan schelen dat wij kunnen uitslapen, kan het mij ook geen zak schelen dat jij even rust hebt. Just fuck off for once.

    - Fijn ook dat je alles weer ophemelt waarvan ik zeg dat ik het vervelend vind. Ik vind die kinderen gewoon vreselijk irritant en dat blijft zeker zo als ze elke dag hier zijn. Prima als alleen de jongste er is, zonder jou (want jij zit alleen maar aan haar en laat haar nooit los ook al is ze aan het tegenstribbelen, laat dat arme kind eens met rust zeg, hoe jij doet is echt niet normaal, weet je zeker dat je niet op kleine meisjes geilt? soms ben je echt net een pedo). Het zou fijn zijn als je héél soms even rekening zou willen houden met anderen. Natuurlijk zijn wij niet al om 7 uur wakker als we vakantie hebben. Wat denk je wel niet. Ik ga dat ook een keer bij jou doen, als je vakantie hebt ga ik je eens een week elke ochtend om 7 uur wakker bellen. Kijken hoe je dat vindt, en hopelijk stop je dan eens met elke ochtend bij ons langs gaan.
    Leer iets nuttigs te doen met je tijd. Want aan het eind van de dag zeur je tegen je man dat hij naar de winkel moet, omdat jij daar "geen" tijd voor had de hele dag. Nee, stél je voor dat je je kinderen mee naar buiten neemt. Erg gevaarlijk hoor. Straks zijn ze meteen weer ziek, want ja, binnen in huis is het héél veilig en smetteloos.

    // Ik vroeg me echt al weken af waarom 9gag zo hyped was over 21 oktober 2015. Maar dat is dus blijkbaar met iets over Back to the Future? Dat dat sinds vandaag niet meer de toekomst is.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2015 - 9:45 ]

    Vandaag weer naar de sportschool. Heerlijk.


    Hoofd, werk gewoon eventjes mee pffff

    Wat de fucking fuck?
    Volwassene zijn nog kinderachtig dan de jeugd zelf tegenwoordig. Lopen ze te zeiken dat wij jongeren 'respect moeten heben in de maatschappij' maar zelf lekker kleutergedrag lopen vertonen via internet al ik mijn mening geef. Wie heeft hier nou geen respect. Oude zeiksnollen. Ugh.

    If you want to know what I'm talking about, ask me.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2015 - 10:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    NS, zet eens langere treinen in +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Altijd leuk, nachtelijke 'lik mijn oorlel' berichten van dronken vrienden.
    O wait no it's not waarom is iedereen in mijn directe omgeving zo vreemd


    i put the fun in funeral

    Surefire schreef:
    Altijd leuk, nachtelijke 'lik mijn oorlel' berichten van dronken vrienden.
    O wait no it's not waarom is iedereen in mijn directe omgeving zo vreemd


    Ooit spraakberichten gehad van dronken vrienden? NIET luisteren waar je ouders bij zijn, gawd dat is gênant als hel :')