• Ik ga een nieuw verhaal schrijven (The vamps fanfictie)en heb daar nog een aantal rollen bij nodig voor meiden. Wat wil ik weten?
    Naam(in het verhaal);
    Leeftijd:
    **uiterlijk
    (liefst een foto):
    Innerlijk(karakter);

    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
    **(Het liefst een bekend persoon of de echte naam er bij, zodat ik er foto's bij kan zetten) ;)

    [ bericht aangepast op 20 okt 2015 - 20:02 ]


    three things that cannot be long hitten: the sun, the moon, the truth

    Ik wil wel een rol voor je invullen. Wat voor soort meiden heb je nodig?
    Ik ga trouwens vrijdag naar the Vamps! Ga jij ook? (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Coliver schreef:
    Ik wil wel een rol voor je invullen. Wat voor soort meiden heb je nodig?
    Ik ga trouwens vrijdag naar the Vamps! Ga jij ook? (:

    Ik zou wel willen maar ik mocht niet heen, baal echt enorm! Maar voor de hoofdpersoon zoek ik een soter iemand. Ze houd van skaten en voor de bijpersonen maakt het niet zoveel uit. Alles is welkom!


    three things that cannot be long hitten: the sun, the moon, the truth

    [ bericht aangepast op 20 okt 2015 - 20:01 ]


    three things that cannot be long hitten: the sun, the moon, the truth

    kussannemiek schreef:
    (...)
    Ik zou wel willen maar ik mocht niet heen, baal echt enorm! Maar voor de hoofdpersoon zoek ik een soter iemand. Ze houd van skaten en voor de bijpersonen maakt het niet zoveel uit. Alles is welkom!

    Inderdaad balen!
    Welke leeftijd moeten de meiden hebben? De bijpersonen bedoel ik, ik neem aan dat je de hoofdpersoon zelf maakt of niet?


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Coliver schreef:
    (...)
    Inderdaad balen!
    Welke leeftijd moeten de meiden hebben? De bijpersonen bedoel ik, ik neem aan dat je de hoofdpersoon zelf maakt of niet?

    Nee, de hoofdpersoon mag je ook doen. De meiden moeten de leeftijd hebben rond de 19


    three things that cannot be long hitten: the sun, the moon, the truth

    Naam; Liz (Eliza) Johnson
    Leeftijd: 19 jaren jong
    Uiterlijk:


    Innerlijk; Liz is een stoere dame en draagt liever een paar comfortabele jeans dan een jurkje , ze houdt ervan om te gaan hiken met haar vrienden en haar vervoersmiddel bestaat uit roller skates en haar skateboards.


    Firm believer of all that is magic

    IrisElizabeth schreef:
    Naam; Liz (Eliza) Johnson
    Leeftijd: 19 jaren jong
    Uiterlijk:


    Innerlijk; Liz is een stoere dame en draagt liever een paar comfortabele jeans dan een jurkje , ze houdt ervan om te gaan hiken met haar vrienden en haar vervoersmiddel bestaat uit roller skates en haar skateboards.


    wat is haar echte naam?


    three things that cannot be long hitten: the sun, the moon, the truth

    Eliza Johnson


    Firm believer of all that is magic

    Naam:
    Abby Elise McKinnon.
    Leeftijd:
    Abby is geboren op 21-03-97 en is dus 18 jaar oud.
    Uiterlijk:


    Abby heeft een klein en tenger figuur. Ze is slechts 1,62 dus de meeste mensen toren boven haar uit. Toen Abby jonger was vond ze dit vervelend, maar nu kan het haar niet zoveel meer schelen. Als ze het uitgaat doet ze nog wel eens hakken aan om wat langer te lijken, maar eigenlijk kan ze er niet zo goed op lopen.
    Abby's gezicht is bezaaid met sproeten. Haar ogen zijn lichtblauw en ze heeft woeste, blonde krullen. Abby draagt vaak wat mascara en lippenstift en houdt het daar bij. Ze is niet heel erg ijdel, maar gaat ook niet graag onverzorgd de deur uit.
    Haar kledingkeuze is niet heel speciaal. Ze houdt van spijkerjasjes en broeken met scheuren erin. Een jurk of rokje zal je haar niet snel zijn dragen; ze houdt meer van wat stoerdere kleding.
    Abby heeft een neuspiercing en meerdere gaatjes in haar oren. Ook heeft ze net een navelpiercing laten zetten. Ze zou heel graag een tattoo willen, maar dat durft ze niet goed en ze weet dat haar ouders er niet blij mee zouden zijn.
    faceclaim: Freya Mavor.
    Innerlijk:
    Abby lijkt enorm extravert: ze is energiek, heeft handen vol vrienden en ze is
    een enorme kletskous. Het is voor haar geen probleem om met een vreemd iemand een leuk gesprek te voeren, en op feestjes krijgt ze altijd genoeg aandacht. Maar achter de populaire en sociale Abby zit een onzeker meisje verscholen. Je zou kunnen zeggen dat ze in het bijzijn van anderen een soort masker draagt. Dit doet ze om zichzelf te beschermen. Ze weet als geen ander hoe hard en gemeen mensen kunnen zijn. Abby werd namelijk erg gepest op de basisschool. Ze koos voor een middelbare school waar geen van haar oude klasgenoten naartoe zou gaan en waar niemand haar kende, zodat ze opnieuw kon beginnen.
    Ze deed zich al op de eerste schooldag voor als een levendig en zelfverzekerd meisje en werd al snel razend populair, wat ze nu op achttienjarige leeftijd nog steeds is. Niet veel mensen weten hier vanaf, Abby heeft haar geheim alleen aan haar allerbeste vrienden toevertrouwd.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2015 - 17:17 ]


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Abby zou als bijpersoon gebruikt kunnen worden, maar ook als hoofdpersoon. Dan zou ze wat stoerder gemaakt kunnen worden, maar dat moet je zelf natuurlijk beslissen.
    Ik hoop dat je haar goed vindt! Als ik iets aan moet passen of als je meer informatie (bijvoorbeeld over haar familie) wilt moet je het maar zeggen, dan zal ik haar wat uitbreiden!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Hier heb ik echt iets aan! Dank jullie wel!


    three things that cannot be long hitten: the sun, the moon, the truth