• L I Z O R


    Al een hele tijd zit ik er over na te denken om YouTube weer op te pakken. Video's maken is altijd een passie van me geweest - zoals sommige misschien weet doe ik dan ook een opleiding voor film - en nu heb ik uiteindelijk de stap gezet om te gaan beginnen! Ik heb dit topic al een tijd geleden geopend, maar toen is het een tijdje stil gevallen, nu heb ik mijn eerste paar videos gemaakt en staan er weer een aantal in de rij, vandaar de update van dit topic.

    Ik heb het eindelijk voor elkaar te krijgen om dit topic weer goed te krijgen - gezien het compleet geflipt was wegens de YouTube video's die erin stonden. Omdat ik mijn YouTube kanaal weer herpakt heb en ik niet heel Quizlet wil spammen, zal ik mijn video's hier posten voor de geïnteresseerde. Het is altijd mogelijk om ideeën aan te vragen! (:


    VIDEO'S

    x Trailer
    x Language Challenge
    x Video installation
    x On being an (Angel) Monster • Official Trailer
    x On being an (Angel) Monster • Short Film
    x unshown • a poem
    x "Art isn't a job" • Lizor talks
    x naked and numb • a poem
    x Suicide Squad review** • Lizor talks
    x "The metaphor in our stars" • Video Essay
    x LABELED • Short Film
    x Bullet j(t)ournal • Lizor talks


    De afbeelding is aanklikbaar.

    "i'm an eighteen year old art student — audiovisual media at the University of the Arts Utrecht — and i make short, experimental movies with a dark, horrorish touch."

    [ bericht aangepast op 2 okt 2016 - 18:29 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    Ik ben begonnen met de trailer, ik ben heel benieuwd wat jullie ervan gaan vinden!
    Sneak peek...



    Ik ben nieuwsgierig! Ik kan niet langer wachten!
    Wat een lieve poes! *knuffelt de kat*


    all because i liked a girl

    Ikzelf ben onlangs terug begonnen met mijn Youtube kanaal: Skylark Prodz (Ik heb een nieuw kanaal aangemaakt omdat ik voorgoed afscheid wou nemen van mijn vorig kanaal), maar ik maak zelf geen filmpjes maar ik bewerk filmpjes. Zoals bijvoorbeeld Trailers maken voor verhalen op Q. Of ships maken. Dus moest je vragen hebben voor o.a. Muziek mag je me gerust altijd sturen :')

    Ps: ik heb ook een Abo genomen op je kanaal.


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Ik zou nog even wachten met een showreel of channel trailer, pas als je behoorlijk wat filmpjes heb kan je daar het beste aan beginnen. Zo doe ik het ook namelijk. Ik ben na 50 videos pas bezig met m'n video kanaal (: Ik denk dat gewoon een simpel filmpje het beste is, wat bij je thema past. Heb je al een thema?

    Ik ga zeker weten je kanaal volgen !

    [ bericht aangepast op 24 okt 2015 - 17:59 ]


    ' Nyctophilia '

    CARAS schreef:
    Ik zou nog even wachten met een showreel of channel trailer, pas als je behoorlijk wat filmpjes heb kan je daar het beste aan beginnen. Zo doe ik het ook namelijk. Ik ben na 50 videos pas bezig met m'n video kanaal (: Ik denk dat gewoon een simpel filmpje het beste is, wat bij je thema past. Heb je al een thema?

    Ik ga zeker weten je kanaal volgen !

    Nou ja ik heb al heel wat short films gemaakt, dus ik kan al wel een soort showreel maken (: maar nee ik ga geen thema nemen, het wordt gewoon een; ik heb zin om filmpjes te maken en ik maak een filmpje, dus ik ga me niet aan een thema of zo houden

    En bedankt voor alle abonnees! (:

    @Aserah qua muziek gaat het wel lukken, ik heb namelijk een heel aantal sites waar rechten vrije muziek op staat die ik gebruik (:

    Update: ik ben een heel eind met editten van mijn trailer, hopelijk komt hij deze week online (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    BIack schreef:
    (...)
    Nou ja ik heb al heel wat short films gemaakt, dus ik kan al wel een soort showreel maken (: maar nee ik ga geen thema nemen, het wordt gewoon een; ik heb zin om filmpjes te maken en ik maak een filmpje, dus ik ga me niet aan een thema of zo houden

    En bedankt voor alle abonnees! (:

    @Aserah qua muziek gaat het wel lukken, ik heb namelijk een heel aantal sites waar rechten vrije muziek op staat die ik gebruik (:

    Update: ik ben een heel eind met editten van mijn trailer, hopelijk komt hij deze week online (:


    Ik ben echt benieuwd !


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Ik ben bijna klaar - yaay - ik moet alleen nog even footage hebben van een speeddrawing, iemand ideeën voor iets wat ik kan tekenen en wat leuk zou zijn voor in de trailer? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    De trailer is klaar! Let me know what you think!
    (video verandert naar link wegens YT probleem)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 16:24 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Whoa, het ziet er echt super nice uit! Ik wilde nog even afwachten met volgen, maar ben nu wel over de streep! ^^


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik ga straks eens kijken (:


    16 - 09 - '17

    Het ziet er erg goed en professioneel uit!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Ah wat leuk je trailer!


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Je trailer is echt leuk, die type machine doet me denken aan Questival.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Dank jullie voor de leuke reacties! Ik ga proberen elke week een video te uploaden dus laat me maar weten of jullie misschien leuke ideeën hebben! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik vind de trailer echt heel goed gemaakt. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dank je!

    Als het goed is wordt de volgende video een colab met een vriendin van me en daarna heb ik een leuke verassing whoop ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.