• Hallo users,

    Ik heb vaak van die dingen gelezen en gehoord over programma's, waar mensen vragen stellen aan een groep en dat ze dan over de streep gaan als dit ze overkomen is, of als ze zich zo voelen. Nu leek het mij mooi om een topic te maken waar ik de vragen stel en users hier zeggen of ze over de streep gaan of niet. Ik wil dan ook dat je jezelf opgeeft voor dit topic als je er behoefte aan hebt en meedoet, zodat we elkaar beter leren kennen en elkaar kunnen respecteren als er bepaalde uitspraken worden gedaan in topics...


    Even voor de duidelijkheid;
    • Vragen mogen naar mij gestuurd worden in een pb die ik in het topic neer kan zetten.
    • Ik stel de vragen en jullie antwoorden hiermee; Blijft staan of gaat over de streep. Zelf zal ik ook zeggen of ik het doe of niet.
    • Respecteer elkaar en ga de ander niet lastigvallen met vragen waarom die persoon wel of niet over de streep gaat.
    • Ik wil hier geen ruzies mee uitlokken en al helemaal niet dat mensen elkaar hiermee gaan pesten. Laat elkaar in hun waarde!
    • Als je niet meer mee wilt doen, kun je dit aangeven en haal ik je van de lijst.
    • Waarom deelnemers?
    - Omdat ik dit overzichtelijker vind en ik dan weet wanneer iedereen geweest is, vooraleer ik een nieuwe vraag in het topic gooi.
    • Een vraag blijft 24 uur geldig, dan komt de volgende. Mits iedereen gereageerd heeft natuurlijk, dan kan de vraag eerder komen.
    • De vraag komt elke dag één keer in het topic en is altijd onderaan de beginpost te zien.

    Gestelde ga-over-de-streep vragen:

    1) Ga over de streep als je tegen iemand sorry wilt zeggen, maar niet weet hoe je dit aan moet pakken.
    Gaat: 14
    Staat: 31
    2) Ga over de streep als je wel eens de gedachte hebt gehad dat je beter niet had kunnen leven.
    Gaat: 32
    Staat: 15
    3) Ga over de streep als je bang bent dat je wordt vergeten als je even niet reageert op (bijvoorbeeld) sociale media.
    Gaat: 4
    Staat: 38
    4) Ga over de streep als je je soms niet veilig voelt.
    Gaat: 40
    Staat: 4
    5) Ga over de streep als je je wel eens gediscrimineerd voelt.


    Deelnemers:



    Vraag van 28-10-2015:
    5) Ga over de streep als je je wel eens gediscrimineerd voelt in wat voor vorm dan ook.
    Gaat:
    Staat:

    [ bericht aangepast op 28 okt 2015 - 11:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan ik nog meedoen?


    You are my piece of paradise.

    4) Ga over de streep als je je soms niet veilig voelt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als het telt dat ik me niet veilig voel door mezelf, ga ik over de streep. Anders niet.


    Your make-up is terrible

    Ik ga over de streep.


    She's imperfect but she tries

    Needles schreef:
    Als het telt dat ik me niet veilig voel door mezelf, ga ik over de streep. Anders niet.


    Caution first, always.

    Needles schreef:
    Als het telt dat ik me niet veilig voel door mezelf, ga ik over de streep. Anders niet.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Needles schreef:
    Als het telt dat ik me niet veilig voel door mezelf, ga ik over de streep. Anders niet.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zou het heel vreemd vinden als hier iemand bleef staan. :W

    Maar ik ga dus over de streep.

    EDIT; het hangt natuurlijk heel erg van de definitie van veilig af, realiseer ik me net. Veilig als in 'niemand doet me wat aan' is iets anders dan veilig 'want ik fiets nooit langs dode hoeken'.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 19:42 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Maar waar niet veilig voelen? Er zijn inderdaad wel plekken waar ik kom dat ik me niet veilig voel. Over de streep dan maar.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 19:42 ]


    16 - 09 - '17

    Gaat over de streep


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ga over de streep.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Gaat over de streep


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ga over de streep.


    everything, in time

    Monteriggioni schreef:
    Gaat over de streep


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Vici schreef:
    Ik ga over de streep.