• Hallo users,

    Ik heb vaak van die dingen gelezen en gehoord over programma's, waar mensen vragen stellen aan een groep en dat ze dan over de streep gaan als dit ze overkomen is, of als ze zich zo voelen. Nu leek het mij mooi om een topic te maken waar ik de vragen stel en users hier zeggen of ze over de streep gaan of niet. Ik wil dan ook dat je jezelf opgeeft voor dit topic als je er behoefte aan hebt en meedoet, zodat we elkaar beter leren kennen en elkaar kunnen respecteren als er bepaalde uitspraken worden gedaan in topics...


    Even voor de duidelijkheid;
    • Vragen mogen naar mij gestuurd worden in een pb die ik in het topic neer kan zetten.
    • Ik stel de vragen en jullie antwoorden hiermee; Blijft staan of gaat over de streep. Zelf zal ik ook zeggen of ik het doe of niet.
    • Respecteer elkaar en ga de ander niet lastigvallen met vragen waarom die persoon wel of niet over de streep gaat.
    • Ik wil hier geen ruzies mee uitlokken en al helemaal niet dat mensen elkaar hiermee gaan pesten. Laat elkaar in hun waarde!
    • Als je niet meer mee wilt doen, kun je dit aangeven en haal ik je van de lijst.
    • Waarom deelnemers?
    - Omdat ik dit overzichtelijker vind en ik dan weet wanneer iedereen geweest is, vooraleer ik een nieuwe vraag in het topic gooi.
    • Een vraag blijft 24 uur geldig, dan komt de volgende. Mits iedereen gereageerd heeft natuurlijk, dan kan de vraag eerder komen.
    • De vraag komt elke dag één keer in het topic en is altijd onderaan de beginpost te zien.

    Gestelde ga-over-de-streep vragen:

    1) Ga over de streep als je tegen iemand sorry wilt zeggen, maar niet weet hoe je dit aan moet pakken.
    Gaat: 14
    Staat: 31
    2) Ga over de streep als je wel eens de gedachte hebt gehad dat je beter niet had kunnen leven.
    Gaat: 32
    Staat: 15
    3) Ga over de streep als je bang bent dat je wordt vergeten als je even niet reageert op (bijvoorbeeld) sociale media.
    Gaat: 4
    Staat: 38
    4) Ga over de streep als je je soms niet veilig voelt.
    Gaat: 40
    Staat: 4
    5) Ga over de streep als je je wel eens gediscrimineerd voelt.


    Deelnemers:



    Vraag van 28-10-2015:
    5) Ga over de streep als je je wel eens gediscrimineerd voelt in wat voor vorm dan ook.
    Gaat:
    Staat:

    [ bericht aangepast op 28 okt 2015 - 11:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grassi schreef:
    Ik blijf staan.

    Vraagje: mag je eventueel toelichting geven, of moet het echt enkel een ja of nee zijn?

    Van mij mag het, maar het is eigenlijk niet de bedoeling (:
    In het echte spel loop je namelijk alleen over de streep of niet. Maar ik heb er geen moeite mee als je het wilt toelichten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil graag meedoen en ga over de streep.


    -

    Rikiah schreef:
    Ik wil even nadenken of ik mee ga doen maar ga het wel in de gaten houden ^

    Bij deze doe ik mee en ga ik ook half over de streep voor stelling 1.
    Moet je trouwens naamswijzigingen doorgeven?

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 21:54 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Rikiah schreef:
    (...)
    Bij deze doe ik mee en ga ik ook half over de streep voor stelling 1.
    Moet ej trouwens naamswijzigingen doorgeven?

    Dat zou fijn zijn, haha.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga over de streep.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik doe mee en blijf staan
    Al weet ik niet of ik iedere dag zal antwoorden want ben nogal een doos als het gaat om topics volgen


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Kepner schreef:
    Ik ga over de streep.


    + Ik ga even gemist dat je— je in moet schrijven. Dus bij deze wil ik me graag inschrijven (hopelijk kan dat nog).

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 22:12 ]


    Kan ik nog meedoen?
    En als ik mag meedoen, ga ik over de streep


    tiptoe through the tulips...

    Ik wil ook graag meedoen (:

    & als dat mag, dan ga ik niet over de streep.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Iedereen kan zich aanmelden wanneer die wil c:

    Ik zet jullie er bij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil me ook graag aanmelden c:

    And I guess dat ik over de streep ga ja.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik blijf staan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zou het ook leuk vinden om mee te doen :')

    Ik zou blijven staan


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Ik doe mee maar blijf staan. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wil ook wel meedoen en ik ga over de streep.


    <3