• //

    [ bericht aangepast op 8 maart 2018 - 17:18 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik denk dat die verplaatst moest worden naar ''overige promoten'' but I am not really sure. D':


    Pretty is just a pretty word.

    Aaah, zoals ik altijd zeg, je hebt eten nodig om je lichaam te voeden en om je ziel te voeden. Beiden zijn even belangrijk.


    Your make-up is terrible

    Disgust schreef:
    Ik denk dat die verplaatst moest worden naar ''overige promoten'' but I am not really sure. D':


    Ja, dat dacht ik ook al. Sorry voor het dubbel verplaatsen, haha. :')

    Ik vind het trouwens een interessante column. Mijn vader is de laatste tijd zo bezig met gezond eten, dat hij nu ook het woord 'zondigen' gebruikt wanneer hij een frietje bij de frituur haalt. Alsof het iets slechts is om af en toe eens de groenten te laten staan.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Voor mij is het een beetje van allebei, haha. Ik kan zonder problemen de friet thuis op vrijdag wegwerken (zit in mijn vaste patroon), maar de literbak ijs die ik van de week heb weggewerkt was wel 100% zondigen. :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Een keer een zak chips leegeten, of pizza bestellen vind ik absoluut niet erg, en daar geniet ik dan ook heel veel van. Zodra het buiten mijn vaste patroon gaat (dus twee zakken chips leegeten na elkaar) voel ik me wel alsof ik zondig.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik zit op een fitness voedings- en trainschema en ik noem het bewust geen dieet. Ik eet gezond, maar wel dingen die ik lekker vind en daarnaast mag ik een keer peer week iets lekkers hebben in de vorm van een pizza, patatje, hamburger, reep chocolade, you name it.=3 Een keer per week lijk misschien weinig maar voor mij is het een HALELUJA momentje om naar uit te kijken en voor te werken haha.(: Die een keer per weekt motiveert me om nog harder te sporten.=')
    Maar ik ken de struggle helemaal hoor, ik ben zelf dan wel erg lang (1.85), maar ook voor iemand van die lengte is het niet gezond om de 99 kilo te wegen die ik eerst wel woog. Momenteel weeg ik 82 en mijn doel is om 75 te halen, wat ik dus ook binnenkort hoop te doen.(: Helaas voor mij ben ik altijd al diabeet geweest (sinds ik 3,5 was) dus voor mij is het ook nog een afmeten met mijn bloedsuiker, zit ik te laag? Dan moet ik weer extra bij eten en zodra ik te laag zit schreeuwt mijn lichaam: SUIKER! en dan is een gezonde keuze maken heeeeeeel moeilijk, maar door de jaren heen kom ook ik er wel.=3


    You were born original, don't die as a copy.