• THE BRIMSTONE BLEED
    • • •
    Een levensgevaarlijke race door vier ecosystemen met als prijs het Medicijn.


    • — • — •


    • ROLLEN

          Vrouwen
    • Valerie Rose Matthews • Eavan
    • Gereserveerd door VaIe
    • Darya Mireya Dalca • Feyre
    • Gereserveerd door Aveyard
    • R • Neressa Cassie Doyle • Vulcan
    • Katharina Dinapoli • Layden


          Mannen
    • R • Benjamin Rylan Winchester • Fukari
    • R • Callan Liam McAlanar • xeroptic
    • Marcus Halstrom • Penoza
    • Malakai Terre Bonnet • Facilier
    • R • Giovanni Agostini • Pinkett
    • Gereserveerd door Aeacus


    WHAT WOULD YOU DO TO SAVE SOMEONE YOU LOVE?

    © Gebaseerd op het boek van Victoria Scott.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2015 - 0:59 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Siwon schreef:
    @ Eavan: Hehehe, ik weet wat ie zou doen. Maar ik denk niet dat ze t op prijs gaat stellen hehe, of anders naar hem gaat kijken.


    Mhaha, ik ben benieuwd naar wat. Ze zal er vast wel weer overheen komen, gok ik. ;p


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    (...)

    Mhaha, ik ben benieuwd naar wat. Ze zal er vast wel weer overheen komen, gok ik. ;p

    I hope so. Malakai is een sucker om schuldig te voelen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jonty schreef:
    Hm, ik schrijf me uit. Er is tot op heden nog niemand naar mijn personage gekomen en ik heb geen inspiratie genoeg om iets te verzinnen, als hij alleen staat.

    Ik heb hetzelfde probleem, misschien kunnen we gewoon naar elkaar toe?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lost_Girl schreef:
    (...)
    Ik heb hetzelfde probleem, misschien kunnen we gewoon naar elkaar toe?


    Welke rol is het jouwe?
    Nou ja, van mij mag het hoor c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Welke rol is het jouwe?
    Nou ja, van mij mag het hoor c:

    Katharina (degene met het blauwe haar ;p )
    Ik kan alleen vandaag waarschijnlijk niet meer posten, sorry.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lost_Girl schreef:
    (...)
    Katharina (degene met het blauwe haar ;p )
    Ik kan alleen vandaag waarschijnlijk niet meer posten, sorry.


    Oh minder, nou ja, ik zie het wel verschijnen dan (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)
    Oh minder, nou ja, ik zie het wel verschijnen dan (:

    Je kunt ook altijd naar de personages van Cheryl en mij komen, ik moet nog wel even morgen schrijven dan. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Siwon schreef:
    (...)
    I hope so. Malakai is een sucker om schuldig te voelen.


    She'll get over. Al kan ie misschien wel een kleine tirade verwachten zodra ze met beide terug op de grond staat. :')
    Mooie post trouwens. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    (...)

    She'll get over. Al kan ie misschien wel een kleine tirade verwachten zodra ze met beide terug op de grond staat. :')
    Mooie post trouwens. ^^

    Hehehe, ik was van plan m nog langer te maken, maar door het gekloot van t internet, dat ik zo nodig naar de wc moest en het echt laat werd, liet ik het hier maar bij en sloot af :'D
    Maar bedankt dat je mn post mooi vind hehe. En ja, dat was wel te verwachten, maar dat had hij ookal bedacht hoor. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Siwon schreef:
    (...)
    Hehehe, ik was van plan m nog langer te maken, maar door het gekloot van t internet, dat ik zo nodig naar de wc moest en het echt laat werd, liet ik het hier maar bij en sloot af :'D
    Maar bedankt dat je mn post mooi vind hehe. En ja, dat was wel te verwachten, maar dat had hij ookal bedacht hoor. :3


    Oh, dat naar de wc moeten tijdens schrijven is herkenbaar - draagt er goed aan bij. :')
    Ik ga proberen vandaag terug te schrijven, anders wordt het morgen zeker gezien ik dan vrij ben en alle tijd heb.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    (...)

    Oh, dat naar de wc moeten tijdens schrijven is herkenbaar - draagt er goed aan bij. :')
    Ik ga proberen vandaag terug te schrijven, anders wordt het morgen zeker gezien ik dan vrij ben en alle tijd heb.

    Hehehe, ik heb net twee lange posts af voor een ORPG, dus ik zal niet genoeg tijd hebben om nog iets met Malakai te schrijven. Zal 't morgenavond doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Siwon schreef:
    (...)
    Hehehe, ik heb net twee lange posts af voor een ORPG, dus ik zal niet genoeg tijd hebben om nog iets met Malakai te schrijven. Zal 't morgenavond doen.


    Is goed! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    (...)

    Is goed! ^^

    Sorry dat het toch wat langer duurt dan dat ik gezegd heb. Het was mijn bedoeling om gisteravond al te schrijven, maar het is me erg in mijn rug geschoten en ik had dus weinig zin om nog iets te schrijven. Het weekend van mn moeder moest ik er ook voor afzeggen, :c Ik zal echt eens proberen om te schrijven snel, maar ik kan niks beloven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Siwon schreef:
    (...)
    Sorry dat het toch wat langer duurt dan dat ik gezegd heb. Het was mijn bedoeling om gisteravond al te schrijven, maar het is me erg in mijn rug geschoten en ik had dus weinig zin om nog iets te schrijven. Het weekend van mn moeder moest ik er ook voor afzeggen, :c Ik zal echt eens proberen om te schrijven snel, maar ik kan niks beloven.


    Is niet erg. Heel veel beterschap met je rug en ik wacht geduldig af. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    (...)

    Is niet erg. Heel veel beterschap met je rug en ik wacht geduldig af. (:

    Het is nu gelukkig wel wat beter. Ik wist verder alleen echt niks :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.