• THE BRIMSTONE BLEED
    • • •
    Een levensgevaarlijke race door vier ecosystemen met als prijs het Medicijn.


    • — • — •


    • ROLLEN

          Vrouwen
    • Valerie Rose Matthews • Eavan
    Gereserveerd door VaIe
    • Darya Mireya Dalca • Feyre
    Gereserveerd door Aveyard
    R • Neressa Cassie Doyle • Vulcan
    • Katharina Dinapoli • Layden


          Mannen
    R • Benjamin Rylan Winchester • Fukari
    R • Callan Liam McAlanar • xeroptic
    • Marcus Halstrom • Penoza
    • Malakai Terre Bonnet • Facilier
    R • Giovanni Agostini • Pinkett
    Gereserveerd door Aeacus


    WHAT WOULD YOU DO TO SAVE SOMEONE YOU LOVE?

    © Gebaseerd op het boek van Victoria Scott.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2015 - 0:59 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Siwon schreef:
    (...)
    Het is nu gelukkig wel wat beter. Ik wist verder alleen echt niks :'D


    Oh, dat is fijn om te horen. ^^
    En hij is perfect.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    (...)

    Oh, dat is fijn om te horen. ^^
    En hij is perfect.

    Haha, gelukkig maar. Ik wilde 'm wel verder schrijven, maar dan moest ik iets uit m'n duim zuigen en ik wil niet van m'n karakter afwijken aangezien hij niet zo'n praatbaar type is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Siwon schreef:
    (...)
    Haha, gelukkig maar. Ik wilde 'm wel verder schrijven, maar dan moest ik iets uit m'n duim zuigen en ik wil niet van m'n karakter afwijken aangezien hij niet zo'n praatbaar type is.


    Nee dat zou ik ook niet doen, wat dat betreft heb ik liever een korte post waarin ze zichzelf zijn als een lange die wat afwijkt van het karakter.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    (...)

    Nee dat zou ik ook niet doen, wat dat betreft heb ik liever een korte post waarin ze zichzelf zijn als een lange die wat afwijkt van het karakter.

    Daarom. Dat heb ik ook. Ik zie sommigen dat wel doen en dan snap ik eigk niet waarvoor je eigenlijke rol dan is :'D. Maar ik zal morgen eens kijken of ik iets bij kan schrijven, als je vanavond niet schrijft, maar ik weet niet zeker of dat lukt c:.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Siwon schreef:
    (...)
    Daarom. Dat heb ik ook. Ik zie sommigen dat wel doen en dan snap ik eigk niet waarvoor je eigenlijke rol dan is :'D. Maar ik zal morgen eens kijken of ik iets bij kan schrijven, als je vanavond niet schrijft, maar ik weet niet zeker of dat lukt c:.


    Ja precies, al maak ik heel soms die fout ook nog weleens - maar dan ben ik wel al in worsteling geweest met het maken van mijn personage, waarvan ik op voorhand dan al weet dat ik kan gaan wijken.
    Ik ga vanavond niet meer schrijven, mijn vriend heeft m'n laptop ingepikt dus ik kan niks, haha. Waarschijnlijk schrijf ik morgen tegen het einde van de middag, en anders pas maandag - 't is hier een beetje druk het weekend dus durf het moeilijk te zeggen. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    (...)

    Ja precies, al maak ik heel soms die fout ook nog weleens - maar dan ben ik wel al in worsteling geweest met het maken van mijn personage, waarvan ik op voorhand dan al weet dat ik kan gaan wijken.
    Ik ga vanavond niet meer schrijven, mijn vriend heeft m'n laptop ingepikt dus ik kan niks, haha. Waarschijnlijk schrijf ik morgen tegen het einde van de middag, en anders pas maandag - 't is hier een beetje druk het weekend dus durf het moeilijk te zeggen. ^^

    Eerst had ik dat probleem ook vaak, maar nu begin ik me er eigenlijk meer aan te irriteren dus heb ik het van mezelf aangepast. En dan zie ik vanzelf wel wanneer je een post heb geschreven c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Siwon schreef:
    (...)
    Eerst had ik dat probleem ook vaak, maar nu begin ik me er eigenlijk meer aan te irriteren dus heb ik het van mezelf aangepast. En dan zie ik vanzelf wel wanneer je een post heb geschreven c:


    Sorry dat ze er nog niet is, ik hoop haar vandaag nog te kunnen schrijven - anders morgen zeker.
    Ben er door de drukte gewoon nog niet aan toe gekomen. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    (...)

    Sorry dat ze er nog niet is, ik hoop haar vandaag nog te kunnen schrijven - anders morgen zeker.
    Ben er door de drukte gewoon nog niet aan toe gekomen. :')

    Dat maakt niks uit hoor. Ik wilde gisteren al vragen wanneer je precies weet een post te schrijven, maar deed het toch niet vanwege dat je al eerder vermeldde dat het door de drukte kwam, etc. Ik wacht wel gewoon af, haha. Hopelijk vanavond en anders niet :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Siwon schreef:
    (...)
    Dat maakt niks uit hoor. Ik wilde gisteren al vragen wanneer je precies weet een post te schrijven, maar deed het toch niet vanwege dat je al eerder vermeldde dat het door de drukte kwam, etc. Ik wacht wel gewoon af, haha. Hopelijk vanavond en anders niet :'D


    Pff, 5 december staat voor de deur dus het is een gekkenhuis hier aan geregel e.d Maaaar, ik ben nu voor je aan het schrijven. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Meet Miss unreasonable. :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    Meet Miss unreasonable. :')

    Hahaha, vanavond komt dan misschien wel deel 2: Mr. Onbegrip, hehehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Siwon schreef:
    (...)
    Hahaha, vanavond komt dan misschien wel deel 2: Mr. Onbegrip, hehehe.


    Haha, ik ben heel benieuwd. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Eavan schreef:
    (...)

    Haha, ik ben heel benieuwd. ^^

    Vanavond gaat jammer genoeg niet meer lukken, maar ik zal morgen proberen zo snel mogelijk te antwoorden c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Siwon schreef:
    (...)
    Vanavond gaat jammer genoeg niet meer lukken, maar ik zal morgen proberen zo snel mogelijk te antwoorden c:


    Is goed! (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Word hier nog op gereageerd? :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.