• Jullie hebben zojuist men kleine zusje van quizlet weggejaagt, doe zo door en er blijft niemand nog over (:


    I see sunset in your eyes

    ..? is er een reden?


    Life is hard and then we die

    hm, ik snap het niet. x']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Oké ><


    Bored.

    Waardoor?


    No growth of the heart is ever a waste

    Iedereen? ><

    er was dus wel degelijk een reden, ze kwam huilend naar me toe, dat iedereen op quizlet niets anders deed dan ruzie maken, onbeschoft en niet vriendelijk zijn. Mensen waar zijn jullie toch mee bezig ? Als je iemand wil uitschelden, scheld dan iemand anders uit, maar niet me familie, ja !


    I see sunset in your eyes

    Iedereen? ><


    is niet op iedereen bedoelt hoor ^^


    I see sunset in your eyes

    kun je alsjeblieft een voorbeeld geven? want ik weet over wie dit gaat en wat er überhaupt over haar werd gezegd.


    Life is hard and then we die

    Weetje, ik heb geen idee waar het over gaat enzo. Maar hier word zowat altijd ruzie gemaakt over allerlij dingen. En als ze daar niet tegen kan.. Ja, dan weet ik het ook niet. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Oh... deed ik dat? Nou ik deed het met plezier =|
    Ik wed dat ze zelf ook wat gedaan heeft, want ik denk niet dat velen van ons zo doen zonder reden. En anders kon ze naar een mod gaan en werd die pester gebant.

    nou een voorbeeld dus,
    ze had een topic geopend en iets gevraagd,
    waarover wil ze niet zeggen
    en meteen begonnen mensen met haar te lachen en sarcastische opmerkingen tegen haar te maken, en daar had ze dus helemaal niet om gevraagd, ze had gewoon gevraagt wat jij in zo'n geval zou dan.

    -nu alleen nog te weten komen welk geval


    I see sunset in your eyes

    Oh... deed ik dat? Nou ik deed het met plezier =|
    Ik wed dat ze zelf ook wat gedaan heeft, want ik denk niet dat velen van ons zo doen zonder reden. En anders kon ze naar een mod gaan en werd die pester gebant.


    ^^ tada. met je eens..


    We can only learn to love by loving.

    ik weet niet wie wat gedaan heeft ofzo hoor,
    maar stel nu dat de pester zelf een mod is, wat gebeurt er dan ?


    I see sunset in your eyes

    Nou, over dat seks hebben met je beste vriend? >< Dat is ook gewoon een domme vraag. Waarom vraag je toestemming aan vreemden om een soort van seks te mogen hebben? Vorm een eigen mening, Fzo.


    Bored.

    (...)

    is niet op iedereen bedoelt hoor ^^
    Okè dan =') Maar zet dan in het vervolg 'sommige mensen' x']